Wsk lelek 1977r. Profesjonalna odnowa w kazdym calu ;)
: 2013-01-09, 01:22
Witam jestem posiadaczem wsk-i lelek rocznik 77 czyli ostatniego roku produkcji .Wske kupiłem od starszego pana lubującego się w rozbrajaniu motocykli i gubieniu części . Wsk kupiona za 300 zl z dużymi brakami m.in loga,kedra,konsola,siedzenie iboczki.Ciężko było zdobyć te częsci lecz się udało najważniejsze że wsk posiadała przednie zawieszenie tlumik z osłonami i kierownice czyli najpotrzebniejsze rzeczy .
Wsk oryginalnie byla pomarańczowa lecz pomarańcz jest zbyt monotonny dlatego postanowiłem pomalować ja na kolor żółty w jakim wychodziły wski numer lakieru to l79 i nie jest to kolor yellow bahama jak sądzą inni
wsk na dzien dzisiejszy wyglada tak :
Oczywiscie renowacja pelen profesjonalizm każdy detal musi byc zrobiony lecz nie lubie komentarzy typu : To nie jest w oryginale (np zmiane zabezpieczenia z farby lub ocynku na chrom) Każdy motocykl musi byc poprawiony po fabryce bo jesli ktos maluje bez podkladu emalią jak w oryginale no to zwracam honor
Niektóre elementy wski są juz gotowe np tlumik w ktorym bylo dużo roboty np pospawanie go na łączeniach i dorobienie koncówki nie ma po tym śladu a koncówka jest mocniejsza .
Osłony zostały pochromowane a tłumik wypiaskowany i pomalowany proszkowo
Sciągnięty bak i dokupione boczki :
wyczyszczone :
I oddane do malowania baza l79 plus bezbarwny
Gotowa odnowiona kedra :
Zawieszenie niestety bylo tak zniszczone ze trzeba robic wszystko od nowa w tym regeneracja szpilek :
nowe tulejki oryginal :
dolne golenie zostaly wychromowane a lagi czyli czesc ruchoma wysłane do prostowania i pokrycia ich chromem technicznym
Inne elementy jak kierownica mocowania itp. mam juz pochromowane lecz musze zrobic im zdjęcia .Niestety Rama jest tak zniszczona i pokrzywiona że musialem kupic nową też rocznik 77
z doskonałą i czytelną tabliczka znamionową
Wsk oryginalnie byla pomarańczowa lecz pomarańcz jest zbyt monotonny dlatego postanowiłem pomalować ja na kolor żółty w jakim wychodziły wski numer lakieru to l79 i nie jest to kolor yellow bahama jak sądzą inni
wsk na dzien dzisiejszy wyglada tak :
Oczywiscie renowacja pelen profesjonalizm każdy detal musi byc zrobiony lecz nie lubie komentarzy typu : To nie jest w oryginale (np zmiane zabezpieczenia z farby lub ocynku na chrom) Każdy motocykl musi byc poprawiony po fabryce bo jesli ktos maluje bez podkladu emalią jak w oryginale no to zwracam honor

Niektóre elementy wski są juz gotowe np tlumik w ktorym bylo dużo roboty np pospawanie go na łączeniach i dorobienie koncówki nie ma po tym śladu a koncówka jest mocniejsza .
Osłony zostały pochromowane a tłumik wypiaskowany i pomalowany proszkowo
Sciągnięty bak i dokupione boczki :
wyczyszczone :
I oddane do malowania baza l79 plus bezbarwny
Gotowa odnowiona kedra :
Zawieszenie niestety bylo tak zniszczone ze trzeba robic wszystko od nowa w tym regeneracja szpilek :
nowe tulejki oryginal :
dolne golenie zostaly wychromowane a lagi czyli czesc ruchoma wysłane do prostowania i pokrycia ich chromem technicznym
Inne elementy jak kierownica mocowania itp. mam juz pochromowane lecz musze zrobic im zdjęcia .Niestety Rama jest tak zniszczona i pokrzywiona że musialem kupic nową też rocznik 77
