Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
jawor013
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jawor013 » 2013-05-12, 13:07
-
tomasz87
- Posty: 186
- Rejestracja: 2008-06-22, 16:38
- Moje maszyny: m06-1 1959
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: tomasz87 » 2013-05-12, 14:52
To nie B1 tylko m06-64 .
-
Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz S. » 2013-05-12, 14:53
Witam krajana !

Jak kolega słuszcze zauważył to M06-64. Dobry materiał do odbudowy, ale braków trochę jest :-> :->
-
jawor013
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jawor013 » 2013-05-12, 17:19
W tej chwili braku już prawie uzupełnione, brakuje mi jeszcze paru detali. A Ty Łukasz przerzuciłeś się z mzetki na wsk, czy było jeszcze coś po drodze

-
jawor013
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jawor013 » 2013-05-26, 16:45
-
Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz S. » 2013-05-26, 16:46
Powodzenia w chromowaniu teraz

W galwanizerii ucieszą się, że masz wypiaskowane graty
-
jawor013
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jawor013 » 2013-05-26, 19:36
Czymś stara powłokę musiałem zedrzec;)
-
BizonekM06
- Posty: 176
- Rejestracja: 2012-05-03, 12:17
- GG: 0
- Moje maszyny: Kiedyś były i WSK :)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BizonekM06 » 2013-05-26, 20:19
Po primo pierwsze: podziwiam ludzi zabierających się za remont motocykla, który jest w tak opłakanym stanie.
Mnie raczej jego widok na początku by odstraszył, zaraz bym skalkulował ogrom czekającej pracy i kosztów.
Co do renowacji chromów, starych powłok raczej się nie piaskuje, powstają ogromne porowatości, galwanizernia ma swoje sposoby, robią to chemicznie.
-
jawor013
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jawor013 » 2013-05-27, 16:04
Wbrew pozorom stan nie był aż tak opłakany, duży plus, że dokumenty się zgadzają i można to zarejestrować. Bo kupić wsk w tych pieniądzach to moze i kupi, ale z dokumentami trochę lipa. Nie wiem czy jakoś wygładzić tą kierownice teraz przed chromowaniem czy oddać tak jak jest do galwanizeri.
-
lis235
- Posty: 463
- Rejestracja: 2012-11-25, 23:09
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk: b1,gil,lelek,kos,bąk,kobuzx2,sport s2x3
- Lokalizacja: Podrudzie(mazowieckie)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: lis235 » 2013-05-27, 16:12
Kolego elementów do chromowania się nie piaskuje ,teraz za renowację zapłacisz 3x razy tyle co przed piaskowaniem:), te duze blachy sa nie od tego modelu, jak chcesz to z checią odkupie jedną od ciebie tą z dziurą na gaznik lub zamienie na cos co ci potrzebne a mam..
-
Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Skinder » 2013-05-27, 16:15
Nie powinieneś piaskować elementów do chromowania, teraz koszta Cię zjedzą

Jeżeli papier się zgadza to od gołej ramy opłaca się stawiać na koła

Powodzenia
-
krzysiek200
- Posty: 880
- Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
- Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: krzysiek200 » 2013-05-27, 16:21
Jedyne wyjście to szlifować sememu lub kupić inne graty.
-
jawor013
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jawor013 » 2013-05-27, 17:54
W sumie to co widział że podkład miedziany już wychodzi przy piaskowaniu to mi mocno nie pocharatał. A co do tych blach to nie wiem bo strasznie mi się podoba z tymi blachami i myślę żeby je założyć, trochę wbrew oryginałowi. W każdej chwili można ściągnąć

-
jawor013
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jawor013 » 2013-05-30, 10:19

Koła wycentrowane, kupione nowe obręcze;)
-
jawor013
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jawor013 » 2013-06-16, 13:42
-
Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Łukasz S. » 2013-06-16, 13:56
Nie ta zasuwka, nie te wsporniki

-
jawor013
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jawor013 » 2013-06-16, 14:20
no to znajdź mi takie wsporniki ;P
-
jawor013
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jawor013 » 2013-07-28, 22:13
-
jawor013
- Posty: 29
- Rejestracja: 2010-03-17, 20:03
- GG: 0
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jawor013 » 2013-08-25, 01:58
-
kędzior
- Posty: 8
- Rejestracja: 2011-02-26, 11:47
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk dudek,wsk sport,africa twin ,
- Lokalizacja: ciechanów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kędzior » 2013-08-25, 10:32
Ładnie wyszły ci szparunki na zbiorniku.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości