WSK Kos 1981
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
- Kamil
- Posty: 197
- Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
- GG: 8246388
- Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301 - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 2008-06-19, 11:42
- GG: 13417607
- Moje maszyny: Wsk 175 1974r
Mz etz 83r - Lokalizacja: Książenice woj.śląskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
super kosik tylko jedna rzecz mnie troche razi po oczach te gumy na przednim zawieszeniu jakoś do nie go nie pasują
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2009-06-12, 17:13
- GG: 22437727
- Moje maszyny: WSK M06-64 '64
WSK M06-B1 '66 - Lokalizacja: woj.Mazowieckie
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Kos niespotykanie piékny az muzg sie lasuje wyglada olsniewajáco jest to bardzo lekki motor fajnie sie go prowadzi tak mysle ze gdyby wsadzil silnik od czworki poszedl by na nim 120km/h to by bylo cos..moze sie myle?
- Fuga
- Posty: 78
- Rejestracja: 2008-12-29, 14:23
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 Mo6b3, mz etz 251 .91r.mz etz 150 91r.
- Lokalizacja: Klonowa (Sieradz)
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Powalający Efekt końcowy tył jest jakiś wyższy nie prawda to chyba zasługa tylnich amortyzatorów od mz ale tera to mięciutko na tych amorach Super Wsk oby takich był co raz więcej Pozdr acha a jak zrobiłeś z felgami ze maja taki kolor
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Zobacze go w piątek to ocenie
Ale już wiem że jest piękna 


(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- piotrek7533
- Posty: 286
- Rejestracja: 2008-02-14, 17:25
- GG: 8916094
- Moje maszyny: WSK M06B3 125 1981r
MZ ETZ 250 1983r
Polonez Caro 1.4GLI - Lokalizacja: Jarosław\Mielec
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Kosik elegancki gumy na amortyzatorach dobrze że ma brud się nie dostaje na lagi i wszystko pracuje w czystości.Tak trzymać 

- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Super zrobiony,nawet pasuje ten przód 

Polish motorcycles never die !!!
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
przydaly by sie te naklejki KOS na boczki.
nie widzi mi sie ten cylinder malowany.tylne amorki od mz tez nie za bardzo.
tak to nawet ladnie Ci wyszedl.
nie widzi mi sie ten cylinder malowany.tylne amorki od mz tez nie za bardzo.
tak to nawet ladnie Ci wyszedl.
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Może odpowiem za kolege. Cylinder jest pomalowany w celach estetycznych (choć mógłby być czarny), tylne amorki od MZ, bo będę śmigał z kolegą w trasie, a on stwierdził, że oryginalne nie odpowidają mu więc założył od MZ.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- Kamil
- Posty: 197
- Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
- GG: 8246388
- Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301 - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
No maykii wszystko się zgadza ;]
- Kamil
- Posty: 197
- Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
- GG: 8246388
- Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301 - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 by Kamil. W trakcie remontu.
Od ostatniego postu w temacie minęło kupę czasu, swojego kosa postanowiłem jak najlepiej przygotować do sezonu 2010, zostało jeszcze trochę prac, ale większość elementów jest już gotowych i powoli wszystko zaczyna składać się w jedną całość jaką jest motocykl. Do remontu zmusiły mnie koła jezdne, były nieco krzywe i biły góra - dół, więc na początku postanowiłem zmienić obręcze i je wycentrować całe koła, przy rozbieraniu okazało się że ze inne elementy znacznie uległy zużyciu, dlatego zdecydowałem rozebrać cały motocykl i jeszcze raz (był remontowany w 2008r ) i jeszcze raz tym razem odrestaurować go. Na początek poszły do galwanizacji takie elementy jak:
CHROM: pedał hamulca, ramka reflektora, obręcze kół, uchwyty kierownicy, obejma tłumika (mała).
OCYK: wszystkie elementy typu ośki ... wszystko to co w oryginale jest ocynkowane.
Następnie konkretnie zajełem się polerkami.
Elementy wypolerowane na wysoki połysk. : bębny/piasty, lagi ruchome, klamki na kierownicy.
Elementy czarne zostały pomalowane proszkowo i na to jeszcze lakier bezbarwny - moim zdanie super efekt.
Elementy pomarańczowe - w trakcie prac.
Elementy białe/popielate czyli błotniki odbieram w przyszłym czasie od lakiernika.
SILNIK: remont był robiony rok temu, wtedy przeszedł wymianę wału, łożysk itd. Teraz gdy od tamtej pory zrobiłem ok 3-3,5 tyś km wymienię łańcuszek sprzęgłowy na nowy z epoki, tarcze - dzisiejsze ale bez zastrzeżeń, zapłon nowy z epoki i gaźnik również nowy z epoki. Poza tym głowica zostanie wyszkiełkowana a cylinder pomalowany na czarno.
Dużo można by się rozpisywać, ale najfajniejsze są przecież fotki, więc wrzucę jedną zrobioną dzisiaj. dużo nie jest złożone. Ale omówię krótko co i jak.
1. Przód: lagi ruchome polerowane, nieruchome są jeszcze w przyzwoitym stanie więc ich nie ruszałem, półki dokładnie umyte, uchwyty lampy polakierowane czarnym akrylem, wszystko zostało dokładnie umyte a przód zalałem nowym olejem HIPOL MF 170 ml na jedną lagę.
2. Rama jak wcześniej wspomniałem po lakierowana proszkowo i bezbarwym.
3. Wachacz nowy w oryginalym lakierze.
Na koniec dodam w motocyklu zamontowałem nową kierownice z MZ ETZ, i opuściłem celowo na półkach 1 cm, gdyż zawieszenie przednie kosowskie jest dość wysokie, przez co tył motocykla siedzi, a przód jest w górze a pozycja staje się mało komfortowa, w poprzednim sezonie miałem amortyzatory od MZ i wszystko było fajnie tylko ten tył w górze za bardzo
, dlatego teraz wstawiłem kierownice MZ-ki a amortyzatory tylne tradycyjne WSK-i. Wiem, takie modernizacje mogą kogoś razić, ale to jedyna odmienność w tym motocyklu od oryginału. (nie liczę polerek). Motocykl robie po to aby jeżdzić nim na wszelkie zloty spotkania, i przede wszystkim w trasy wiec musi być wygodny, z tąd ta modernizacja. 
CHROM: pedał hamulca, ramka reflektora, obręcze kół, uchwyty kierownicy, obejma tłumika (mała).
OCYK: wszystkie elementy typu ośki ... wszystko to co w oryginale jest ocynkowane.
Następnie konkretnie zajełem się polerkami.

Elementy wypolerowane na wysoki połysk. : bębny/piasty, lagi ruchome, klamki na kierownicy.
Elementy czarne zostały pomalowane proszkowo i na to jeszcze lakier bezbarwny - moim zdanie super efekt.
Elementy pomarańczowe - w trakcie prac.

Elementy białe/popielate czyli błotniki odbieram w przyszłym czasie od lakiernika.
SILNIK: remont był robiony rok temu, wtedy przeszedł wymianę wału, łożysk itd. Teraz gdy od tamtej pory zrobiłem ok 3-3,5 tyś km wymienię łańcuszek sprzęgłowy na nowy z epoki, tarcze - dzisiejsze ale bez zastrzeżeń, zapłon nowy z epoki i gaźnik również nowy z epoki. Poza tym głowica zostanie wyszkiełkowana a cylinder pomalowany na czarno.
Dużo można by się rozpisywać, ale najfajniejsze są przecież fotki, więc wrzucę jedną zrobioną dzisiaj. dużo nie jest złożone. Ale omówię krótko co i jak.
1. Przód: lagi ruchome polerowane, nieruchome są jeszcze w przyzwoitym stanie więc ich nie ruszałem, półki dokładnie umyte, uchwyty lampy polakierowane czarnym akrylem, wszystko zostało dokładnie umyte a przód zalałem nowym olejem HIPOL MF 170 ml na jedną lagę.
2. Rama jak wcześniej wspomniałem po lakierowana proszkowo i bezbarwym.
3. Wachacz nowy w oryginalym lakierze.
Na koniec dodam w motocyklu zamontowałem nową kierownice z MZ ETZ, i opuściłem celowo na półkach 1 cm, gdyż zawieszenie przednie kosowskie jest dość wysokie, przez co tył motocykla siedzi, a przód jest w górze a pozycja staje się mało komfortowa, w poprzednim sezonie miałem amortyzatory od MZ i wszystko było fajnie tylko ten tył w górze za bardzo


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 2010-04-18, 12:49 przez Kamil, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Mi się wszystko bardzo podoba. Niestety z mojego kosa nic nie wyjdzie, bo zrozumiałem, że składanie od samej ramy jest zbyt drogi i lepiej kupic moto uzywany i odrestaurowac.
Pozdro
Pozdro
- Kamil
- Posty: 197
- Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
- GG: 8246388
- Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301 - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 by Kamil


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
fiu fiu, ślicznie to wygląda, już teraz - chociaż to dopiero cząstka. Czekam na element zaskoczenia, gdy będzie już komplet. Bóg z tobą mój synu.
- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
I co Kamilu ^^ Jak powiedziałem, żebyś robił to efekt jest mega, z resztą sam wiesz jaką mam opinie o twoim KOSie
Pozdrawiam i do piątku, wpadnę i pracę ruszą do przodu 


(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- Kamil
- Posty: 197
- Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
- GG: 8246388
- Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301 - Lokalizacja: Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Ale żebym co robił ? 

- maykii
- Posty: 792
- Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
- GG: 6056769
- Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r. - Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Jak to co, żebyś rame rozbierał
Dobra chłopie pogadamy w piątek 


(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". 

- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK KOS 1981 (wskkos1981)
Wspaniale wygląda chodź to nie jest jeszcze kompletna WSK
. Dalej potrzebujesz zabieraka? Jak coś to moja oferta jest nadal aktualna- pisz na GG
.


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość