poniżej co ciekawsze elementy motorka i sama Wiesława w całej okazałości.
Tabliczka znamionowa zgodna z numerem ramy i silnika.
Sprzęta posiadam już kilka lat, a remont odbywa sie dopiero teraz. Mam oryginalne koła, bębny, sztywną kopajkę, bak i osłonę aku - czego nie widać na fotkach.
Silnik zrobiony, lakier też już zakupiony, graty za chwilę idą do piaskowania i malowania, instalacja jest oryginalna w białych koszulkach z epoki, obręcze, kierownica itp pojechały do chromowania.
Brakuje mi do szczęścia jedynie przedniego błotnika w stanie idealnym ( mój jest po naprawie blacharskiej i nie jestem w pełni zadowolony - chciałbym zmienić na lepszy).
Co istotne, Wieśka dostaje kolor o numerze lakieru: 20515 - który jest widoczny na fotkach.
Mam nadzieję, że drugiej w takim malowaniu jeszcze nie ma
