M06-L 1963r.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Zakaz tworzenia nowych wątków.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontaktowanie:
M06-L 1963r.
Przedstawiam Wszystkim mój pierwszy motocykl. Jest to model zgodne z tabliczką znamionową z 1963r. Numery silnika i ramy zgodne z dowodem rejestracyjnym. Zaczynam przy nieocenionej pomocy kolegi z doświadczeniem w tej branży jej renowację. Postaram się przedstawiać cyklicznie efekty prac.
Pozdrawiam Wszystkich
Pozdrawiam Wszystkich
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
Na to wygląda:)
Aktualnie maszyna jest rozebrana i czeka na piaskowanie. Chromy być może w piątek pójdą do odnowienia.
Aktualnie maszyna jest rozebrana i czeka na piaskowanie. Chromy być może w piątek pójdą do odnowienia.
Ostatnio zmieniony 2011-07-21, 13:22 przez Sajmon28, łącznie zmieniany 1 raz.
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
piaskować chromy ? to nie będziesz nakładał nowych ?
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
WSK po piaskowaniu czeka na lakier 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
Przyszedł czas na lakierowanie. Póki co narazie maszyna pomalowana farbą podkładową.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Łukasz
- Posty: 182
- Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Simson SR50 1991
- Lokalizacja: Odolanów
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
Super 

-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
Część elementów juz pochromowana. Niedługo pójdzie reszta do chromu. Zastanawiam się tylko nad obręczami. Malować czy chromować. Są po piaskowaniu i boję się, że po szlifowaniu przed chromowaniem stracą swoją wytrzymałość. Chyba jednak pójdą pod lakier 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
Z tego co wiem oryginalnie były zawsze malowane. Ja tak zrobiłem w swojej.
Ile dałeś za chromowanie?
Po co pomalowałeś piasty aluminiowe?
Te kolory to ma tak od nowości czy już ktoś ją malował kiedyś tak dziwnie?
Ile dałeś za chromowanie?
Po co pomalowałeś piasty aluminiowe?
Te kolory to ma tak od nowości czy już ktoś ją malował kiedyś tak dziwnie?
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
Odpuściłem sobie chromowanie obręczy z 2 powodów. Po pierwsze już o piaskowaniu są cieńsze i po polerce pod chrom znowu straciłyby na grubości a po drugie podobno chrom nie pokrył by idealnie już takiej polerowanej (po kosztach) obręczy. Będę malował tzw lakierem srebrzanką bo na szaro jakoś mi się nie widzi.
Chromowanie załatwiałem również po kosztach u znajomego za przysłowiową flaszkę także wyszło nie drogo
Co do piast to są podobo metalowe nie aluminiowe a kolor oryginalny był i będzie bordo. Te odcienie brudnej żółci to zabezpiecznie przed ewentualną korozją położone przez poprzedniego właściciela.
Pozdrawiam
Chromowanie załatwiałem również po kosztach u znajomego za przysłowiową flaszkę także wyszło nie drogo

Co do piast to są podobo metalowe nie aluminiowe a kolor oryginalny był i będzie bordo. Te odcienie brudnej żółci to zabezpiecznie przed ewentualną korozją położone przez poprzedniego właściciela.
Pozdrawiam
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
Oryginalnie obręcze nie były chromowane to po co wydziwiać ?
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
Święta prawda 

-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B1
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
Weź magnes i przyłóż do piasty to zobaczysz czy jest metalowa czy aluminiowa.
Jakoś nie kojarzę żeby ktoś malował piasty.
Borewicz jak możesz to rzuć okiem na mój motór viewtopic.php?f=70&t=8554&start=60, może będziesz miał tam jakieś spostrzeżenia.
Jakoś nie kojarzę żeby ktoś malował piasty.
Borewicz jak możesz to rzuć okiem na mój motór viewtopic.php?f=70&t=8554&start=60, może będziesz miał tam jakieś spostrzeżenia.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
Chromowane obręcze wyglądają o niebo lepiej. Decyzja należy do ciebie życzę powodzenia i do zobaczenia na trasie 

-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
Chromy cz.2
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
Oto silnik po szkiełkowaniu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- marian6666
- Posty: 120
- Rejestracja: 2010-02-17, 14:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK m06 b1 '69
WSK m06 b3 '74
Dżawa mustang - Lokalizacja: okolice Łukowa/Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
bo pewnie nie widziales nigdy ja to wygląda na żywo. Powiem ci tylko tyle, że to jest najlepsze co może spotkać kartery przy renowacji.

Tam skąd jestem najpiekniejszy las,dziewczyny w sukienkach najładniejsze! .
- jarek
- Posty: 305
- Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
- GG: 7482920
- Moje maszyny: WSK M06-64
- Lokalizacja: Oława/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: M06-L 1963r.
Mi też jakoś to nie pasuje, raz wyglądają na niedoczyszczone jakieś czarne plamki widać, dwa wyglądają jak by były stalowe
porównaj sobie zdjęcie baku wypiaskowanego i karterów, być może za słabe oświetlenie. Jak się bawiliśmy kołami Audiobasa które miały szkiełkowane bębny to nawet nie rzuciło mi się tak to w oczy, po prostu miały kolor świeżego aluminium. Więc w pełnym słońcu pewnie inaczej wyglądają, czym miałeś szkiełkowane, mikrokulką szklaną czy mielonym szkłem ??

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości