jeżeli masz dosyć oryginalnego aparatu zapłonowego to dobrze trafiłeś

Mogę zorganizować Ci zapłon CDI.
Charakterystyka tego typu układu:
- nie potrzebujesz akumulatora do odpalenia
- do świateł też nie
- cały układ nie wymaga obsługi - brak tutaj części zużywających się
- stały punkt zapłonu
- stabilna i mocna iskra (silnik jest dynamiczniejszy)

Normalny zestaw składa się z:
- - koła magnesowego
- podstawy zapłonu, statora i impulsatora
- odblokowanego modułu zapłonowego
- cewki zapłonowej z kablem WN i fajką
- regulatora napięcia
- schematu instalacji elektrycznej
- gratisyczyli konektory, koszulki termokurczliwe, śruby montażowe itp.
Jeden z zapłonów w wersji 150W został ostro przetestowany przez Aliena na rajdzie ZŁOMBOL


Kontaktować można się ze mną...
tutaj na forum, emailowo (savier13@gmail.com) lub telefonicznie 665 029 914.
Mała uwaga w tej kwestii - poniedziałek - środa mogę być na zajęciach, nie odbieram - napisz SMS o co chodzi lub poczekaj aż oddzwonie

W sprawach mało konkretnych najlepiej napisać emaila - mogę na spokojnie odpisać

Aktualnie mam opracowane zapłony do niżej wymienionych motocykli:
- WSK 125 (co za tym idzie, SHL M11, SHL M11W, WFM 'Osa', WFM z silnikiem S34 i wszystkie inne M150, M06T itp.) Cena 300zł

- WSK 175 Cena 400zł (80W) lub 450zł (150W)
W przypadku wersji 80W mamy do czynienia z ładowaniem dwupołówkowym, usprawnionym względem normalnego statora - prąd jest stabilniejszy.
Natomiast opcja mocniejsza to ładowanie trójfazowe i jeszcze większa wydajność.


- Jawa 6V (tam, gdzie jest prądnica - modele 634, 356, 477, 478 itp) Ceny, jednocylindrówki 280zł, dwucylindrówki 340zł; wersje 150W odpowiednio 330zł, 390zł


- Jawa 12V (tam, gdzie jest alternator - 638, 472.5 itp.) Cena 470zł, tylko wersja 150W

- Jawa 250 Kivaczka Cena 330zł, wersja 80W

- MZ ETZ 150/250/251 (wersja z alternatorem) Cena 300zł

- MZ TS i pochodne - Jaskółki, Tropiki i inne...


- WFM i WSK na głębokim zapłonie Cena 300zł
W tym przypadku nie musimy szlifować karteru.