WSK M06 z lat 1955-1956
Regulamin forum
Obowiązkowo w przypadku nowego wątku należy dodać do postu załącznik w postaci zdjęcia przedmiotu bądź też zrzutu strony oraz opisać przedmiot.
Obowiązkowo w przypadku nowego wątku należy dodać do postu załącznik w postaci zdjęcia przedmiotu bądź też zrzutu strony oraz opisać przedmiot.
- gołąb83
- Posty: 305
- Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie
Re: WSK M06 z lat 1955-1956
za 3500zł to długo będzie stała bez kwitów itd. troszkę zlepek no i to wsk jak by była wfm to by już nie stała:(
Wszędzie Szybko Komfortowo:)
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 z lat 1955-1956
Nie rozumiem, czemu WFM bardziej wartościowa?gołąb83 pisze:no i to wsk jak by była wfm to by już nie stała:(
PS. zajrzyj tutaj http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=9&p=629545#p629545
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- gołąb83
- Posty: 305
- Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie
Re: WSK M06 z lat 1955-1956
zaobserwowałem to od kilku już lat że wfm bardziej ludziom podchodzą mój kolega ma wsk z 56r. bez silnika i nie morze jej za 2500zł sprzedać już dłuższy czas....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wszędzie Szybko Komfortowo:)
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 z lat 1955-1956
Też to zauważyłem. Dziwne to bo pierwsze WSK są identyczne z WFM, jak dla mnie to nieco lepszy kąsek niż WFM.gołąb83 pisze:zaobserwowałem to od kilku już lat że wfm bardziej ludziom podchodzą
może dlatego że silnik z tego rocznika to drugie tyle? O ile znajdziesz...gołąb83 pisze:mój kolega ma wsk z 56r. bez silnika i nie morze jej za 2500zł sprzedać już dłuższy czas....
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2014-10-06, 11:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M21W2,
Wsk M06 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 z lat 1955-1956
Adam_Ga, gołąb83 - podzielam Wasze zdanie, faktycznie WSK są tańsze. Podobną zależność można zauważyć np. w przypadku WSK M06 np. z 1957 roku, które podobnie kosztują jak WFM np. z 1959, a według mnie taka WSK z 1957 (ze skośną głowicą, metalową tylną lampką i wydechem rybką jest o wiele fajniejszym motocyklem niż zwykła WFM).

Bez przesady, w tej ramie silnik już nie powinien mieć żeberek w karterach, więc nie będzie aż tak drogi. Co nie zmienia faktu, ze 2500 zł to trochę za dużo za taki stanAdam_Ga pisze:może dlatego że silnik z tego rocznika to drugie tyle? O ile znajdziesz...

- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 z lat 1955-1956
No dobra trochę popłynąłem. Parę dni temu kupiłem taki silnik za 600zł co uważam za okazję, przeglądając ogłoszenia to cena waha się miedzy 1000 a 1500, jak starszy to okolice 2000 nie są niczym dziwnym.revo pisze:Bez przesady, w tej ramie silnik już nie powinien mieć żeberek w karterach, więc nie będzie aż tak drogi.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 z lat 1955-1956
Zależy, co kto lubi. WFM z 1955 r. nie jest taką zwykłą WFM, tylko unikatem moim zdaniem wartościowszym niż WSK, dlatego, że chronologicznie to WFM były produkowane jako pierwsze, a WSK była jej kopią.a według mnie taka WSK z 1957 (ze skośną głowicą, metalową tylną lampką i wydechem rybką jest o wiele fajniejszym motocyklem niż zwykła WFM).
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2014-10-06, 11:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M21W2,
Wsk M06 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 z lat 1955-1956
@Texas Ranger - odniosłeś się tylko do części mojej wypowiedzi wyrwanej z kontekstu. Przeczytaj całą moją wypowiedź jeszcze raz - wyraźnie porównywałem w niej WSK M06 z 1957 roku z WFM M06 z 1959 roku
Dla mnie taka WFM z silnikiem z okrągłym cylindrem (~od 1958 roku), niestety ale większej wartości kolekcjonerskiej sobą nie przedstawia od motocykla WSK z 1957 roku.

- PrzemM
- Posty: 90
- Rejestracja: 2015-01-11, 21:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M-150 M06 56r 57r Riviera Lutece Kobuz 2.66 Dudek Junaki
- Lokalizacja: Trawniki
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 z lat 1955-1956
Kusiszgołąb83 pisze:zaobserwowałem to od kilku już lat że wfm bardziej ludziom podchodzą mój kolega ma wsk z 56r. bez silnika i nie morze jej za 2500zł sprzedać już dłuższy czas....

-
- Posty: 377
- Rejestracja: 2011-12-01, 13:59
- GG: 0
- Moje maszyny: JUNAK 59,60,61,63,65
OSA 1965
SHL M04 1951
WFM 55,57,62
AVO - Lokalizacja: Przysucha
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 z lat 1955-1956
No cena 2500 za praktycznie gołą ramę nie jest ceną małą, rozumiem jakby był pełen osprzęt kierownicy i lampy
- gołąb83
- Posty: 305
- Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie
Re: WSK M06 z lat 1955-1956
to co powiecie na to???
ceny z miesiąca na miesiąc rosną drastycznie:(
http://allegro.pl/rama-zielona-1956-rar ... 69761.html
ceny z miesiąca na miesiąc rosną drastycznie:(
http://allegro.pl/rama-zielona-1956-rar ... 69761.html
Wszędzie Szybko Komfortowo:)
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 z lat 1955-1956
Obserwowałem tą aukcję. Zastanawia mnie czy ktoś mu to to podbijał czy ktoś upadł na głowę i faktycznie kupił goł ramę za 1000zl.
gość miał wystawione około 100 aukcji z częściami WFM i Simson SR2, może ktoś się napalił....?Stan jak na zdjęciach.Rama z 1956r.Pod spodem zielony lakier w mojej opinii w dobrym stanie.Wystarczy kupic rozuszczalnik lub zmyć bordowy w jakiś sposób i zostanie nam piękna rama w ziolonym lakierze.Zapraszam na inne aukcje gdzie jest więcej części do wsk/wfm.Każdy ma równe szanse dlatego nie sprzedaje poza allegro.Aukcja trwa do końca.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 z lat 1955-1956
Wracając do dyskusji o różnicy w cenach między WFM, a WSK z tamtych roczników to przeglądając artykuły z ówczesnych czasopism motoryzacyjnych (głównie Motor) natrafiłem kilkakrotnie na taką ciekawostkę jak narzekanie zarówno redaktorów jak i czytelników na jakość produkowanych w Świdniku motocykli, identycznych zresztą z WFM, głównie w kwestii stosowanego w WSK lakieru nitro i braku starannosci przy montażu motocykla. Dochodziło nawet do takiego kuriozum, że ludzie posiadający talon na zakup motocykla nie wykorzystywali go do zakupu WSK tylko czekali na dostawę WFMek.Texas Ranger pisze: ↑2017-01-27, 23:29Zależy, co kto lubi. WFM z 1955 r. nie jest taką zwykłą WFM, tylko unikatem moim zdaniem wartościowszym niż WSK, dlatego, że chronologicznie to WFM były produkowane jako pierwsze, a WSK była jej kopią.a według mnie taka WSK z 1957 (ze skośną głowicą, metalową tylną lampką i wydechem rybką jest o wiele fajniejszym motocyklem niż zwykła WFM).
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: WSK M06 z lat 1955-1956
Też o tym czytałem. Dość częste były sytuacje ze nowa WSK nie nadawała sie do jazdy, silnik palił nie równo, hamulce nie działały, coś ciekło, coś było nie dokręcone*.Dziwne to trochę ale takie sa relacje ludzi z tego okresu. Będąc w Lublinie, słyszałem też że pod koniec produkcji śruby silnika nie były wkręcane tylko wbijane... takie czasy, taka mentalność...
* - Motocykle w PRL. Rzecz o motoryzacji i nie tylko... - Tomasz Szczerbicki
* - Motocykle w PRL. Rzecz o motoryzacji i nie tylko... - Tomasz Szczerbicki
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości