Tylko przedmioty wyjątkowe, modele unikatowe, małoseryjne. Obowiązkowo dodawanie zdjęcia przedmiotu i szerszego opisu.
Regulamin forum
Obowiązkowo w przypadku nowego wątku należy dodać do postu załącznik w postaci zdjęcia przedmiotu bądź też zrzutu strony oraz opisać przedmiot.
-
Grabar96
- Posty: 136
- Rejestracja: 2012-06-10, 14:22
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '76r.
- Lokalizacja: Raciąż
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Grabar96 » 2012-12-29, 16:58
Dziwnie to wygląda. Z jednej strony myślę że to nie pegaz bo zawieszenie tylne jest sztywne ale w ramie są dziury na amortyzatory.
Sprzedający pisze
KOŁO TYLNE JEST MONTOWANE ORYGINALNE OD WSK 125
Gdzie tam mogło wejść koło 18 cali
Może to jednak jest oryginał. Bo to zbyt skomplikowana konstrukcja. Zwykły człowiek potrzebujący pojazdu do przewożenia towarów nie przerobiłby rometa tylko wskę

. Ale chciałbym to zobaczyć jak to wygląda w stanie "do jazdy"
Nie mam czasu tracić czas
-
Norbi96
- Posty: 56
- Rejestracja: 2012-07-05, 19:22
- GG: 0
- Moje maszyny: .....
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Norbi96 » 2012-12-29, 17:04
Ewidentnie przerobiony pegaz. Ciekawi mnie, czy to wychodziło bo 1 raz to widzę. Ale silnik 019...
-
Grabar96
- Posty: 136
- Rejestracja: 2012-06-10, 14:22
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3 '76r.
- Lokalizacja: Raciąż
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Grabar96 » 2012-12-29, 17:25
Polskie fabryki nie takie cuda wypuszczały. Dopiero niedawno dowiedziałem się że jest coś takiego
Norbi96 pisze:Ewidentnie przerobiony pegaz.
Tylko jaki był sens przerabiania rometa na wózek towarowy. Silnik za słaby, rama nie odporna na przeciążenia.
Lepiej było przerobić jakąś wskę. A wszystkie wózki towarowe miały konstrukcję trajki: przód motocykla, tył przestrzeń ładunkowa.
Nie mam czasu tracić czas
-
Norbi96
- Posty: 56
- Rejestracja: 2012-07-05, 19:22
- GG: 0
- Moje maszyny: .....
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Norbi96 » 2012-12-29, 18:01
To to wiedziałem, że było.
No ten silnik to mnie zastanawiał od samego początku ale...skąd sprzedający ma takie informacje, że silnik taki, koła takie itp ? Wyobraźnia czy jednak coś takiego było ? A to, że na przodzie ma przestrzeń ładunkową może spowodowane tym, że silnik za słaby i lepiej pchać do przodu niż ciągnąć ?

-
Grzegorz1995
- Posty: 2
- Rejestracja: 2012-12-17, 14:48
- GG: 0
- Moje maszyny: KULON !
- Lokalizacja: Chocieżbuż
Post
autor: Grzegorz1995 » 2013-01-03, 19:27
to jeszczem nie wszystko bo słyszałem ze do niemiec z polski szły odpowiednio wzmocnione motorydwany ale w małych ilościach...
-
Marek.K
- Posty: 301
- Rejestracja: 2010-04-25, 20:29
- GG: 11491915
- Moje maszyny: Komary, Ogary, WSK'i
- Lokalizacja: Winda
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marek.K » 2013-01-04, 16:46
ech ludzie ludzie
patrzajcie i czytajcie
http://www.jacomoto.pl/romet750wozek.html
póxniej oceniajcie
po drugie, pegay był tak na sztywnym tyle, pierwsze wersje
Pozdrawiam Marek.
Ekipa Północ
-
Kondziu
- Posty: 328
- Rejestracja: 2012-03-30, 16:16
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06-B3 125(1982)
WSK M06-B3(1979)
WSK M06-B3(1984)
- Lokalizacja: Kalisz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kondziu » 2013-01-05, 12:09
Wózek w 100% orginał. używano takich w fabrykach ZMD do poruszania się po halach produkcyjnych i przewożeniu produktów.
"Nie ma Boga jest motór"
-
Jakub
- Posty: 854
- Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
- GG: 4657132
- Moje maszyny: Jubilat
- Lokalizacja: Okolice Sieradza
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jakub » 2013-01-06, 20:04
I poszedł za 510 zł . Na Tablicy był za 800 zł .
Ciekawie to musiało wyglądać na żywo jak tym jeżdżono
Ale ciekawostka . Na tych rysunkach Pegaz jest na pedały czyli sprząglo odśrodkowe a w opisie pisze
Sprzęgło:
dwutarczowe mokre z tarczami korkowymi lub ebonitowymi umieszczone na wale korbowym silnika.
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość