Strona 1 z 7

WSK 175 Perkoz

: 2010-01-06, 21:55
autor: 1angel
http://allegro.pl/item878018052_wsk_perkoz_175.html
Cena spora ale nie zaszkodzi pomarzyć :)

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-06, 22:23
autor: sismon
warty tych pieniedzy z dokumentami, ciekawe czy ma koła i silnik których nie ma na zdjeciach

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-06, 22:34
autor: qwerty
wg mnie warto. kompletny perkoz z papierem ?? marzenie... gdybym tylko posiadał jakieś 10 tys na zbytku to bym go kupił bo to mój prawie ulubiony model. ciekawe czy ma pozostałe częsci ( koła, przełączniki itd)

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-06, 22:43
autor: xradusx
Heh nie dziwie sie że gościu go w pokoju trzyma nr ramy 8 ale niski do tego papiery i silnik zgodny numerami czy może być coś piękniejszego (jak fajnie pomarzyć) :P

sismon - silnik ma w częściach napisał w aukcji

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-06, 23:02
autor: sismon
tak sie na niego zapatrzyłem ze aż nie zwróciłem uwagi na opis, ładny ten czarwony kolor, całkiem jak w moim kosie.... ciekawe czy ktos go zalicytuje

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-07, 01:01
autor: fazerofz6y
Ciekawe za ile pujdzie ?
Naprawde ladna sztuka i wpelni kompletna przeciesz jest w trakcie remontu :)
Pierwszy raz widze wpelni kompletnego Perkoza na allehgro ;)

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-07, 10:56
autor: Stary
Czy może mi ktoś z posiadaczy perkozów wymienić braki i wady tego motocykla? Na pewno nie ma przełączników i czy zbiornik z korkiem jest oryginalny?

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-07, 11:10
autor: wskocyklista04
Stary pisze: Na pewno nie ma przełączników i czy zbiornik z korkiem jest oryginalny?
nie jestem pewny co do tego ale wyczytałem to z tematu o perkozie:
"Pierwszych kilka egzemplarzy posiadało przednią kierownicę stosowaną w modelu S2 z dodatkowym otworem na dźwignię ssania oraz zwykłe przełączniki do świateł i kierunkowskazów stosowane w dotychczasowych modelach WSK. Później dodano do kierownicy "S2", zblokowane przełączniki zespolone nowego typu które na początku nie były malowane.
Końcowa wersja posiadała kierownicę zwykłą oraz zespół zblokowanych przełączników malowanych na kolor czarny." (napisał to Shoei)

A widać na zdjęciach z allegro klamke z nadlewem na przełącznik kierunkowskazów i miejsce na przełącznik do świateł. W tamtym temacie było także że w późniejszych modelach nie stosowano przykrywki na zbiornik..

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-07, 11:22
autor: Stary
Czyli ten jest jakby pomieszany?

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-07, 14:36
autor: Brat
Wychodzi na to że nie, skoro początek produkcji, to kiera z s2 bez poprzeczki ze ssaniem + zwykłe klamki, wszystko się zgadza, wskocyklista04 musi mieć rację. I jest to oryginał.

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-07, 15:06
autor: Maciek
Według mnie jest to orginał rocznik 1977 wskazuje na takie zestawienie części w końcu w tym samym roku powstał prototyp tego modelu kiera od S2 i zwykłe klamki, mocowanie kierownicy z nakładkami półki nie gwintowane jeszcze ciekawe czy lagi orginalne teoretycznie powinny mieć jeden nadlew na blokade bębna
Sprzedający widać ma trochę pojęcia co to za motor nawet można to poznać po lakierze, dobrany wzorowo.
Konsola niestety nie przeżyła nie ruszona...

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-07, 16:40
autor: Sebastian440
Konsola jest w super stanie. Brak jednej lampki to jeszcze nie tragedia.

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-07, 18:52
autor: Maciek
No tak ale nawiązuje do tego że zawsze musi być jakieś ale i oto jak traktowane są motocykle w Polsce popatrz na allegro czy moto świeżo sprowadzone z Niemiec albo Holandii mają pourywane wszystko co sie da i sa pordzewniałe? Raczej nie, a w Polsce niestety jest męczone dopóki nie padnie całkowice a później leży gdzieś w szopie czego nie mozna powiedzieć o tym moto ale niestety lampka komuś juz przeszkadzała.Taki mały OT

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-07, 19:25
autor: Sebastian440
Ja już się do tego przyzwyczaiłem, będąc po parę rajdówek. Tam dopiero są potrzaskane "lampki". :)

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-07, 23:30
autor: Mtx50
Maciek pisze:No tak ale nawiązuje do tego że zawsze musi być jakieś ale i oto jak traktowane są motocykle w Polsce popatrz na allegro czy moto świeżo sprowadzone z Niemiec albo Holandii mają pourywane wszystko co sie da i sa pordzewniałe? Raczej nie, a w Polsce niestety jest męczone dopóki nie padnie całkowice a później leży gdzieś w szopie czego nie mozna powiedzieć o tym moto ale niestety lampka komuś juz przeszkadzała.Taki mały OT

Co za bzdura. Porównanie tego typu nie ma sensu, a już na pewno nie w przypadku plastikowego szkiełka, które odpadło pewnie od wibracji, chyba że to efekt zamierzonego tuningu szalonego gospodarza. Lubie taką gadkę, że "oto jak traktowane są motocykle w Polsce", albo "bo my Polacy". Jak się sprowadza moto z zagranicy to raczej szrota nikt nie ciągnie po co to pisać. W ogóle to nie mam siły jak czytam coś takiego ......

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-08, 00:08
autor: xradusx
ja sie nalatałem po szrotach w niemczech i powiem wam że tyle ile tam jest motocykli na szrotach to ja na oczy nie widzialem i jak porozbierane przez turków i pomotane to szok tu nie zależy od narodowości tylko od mentalności i od portfela.

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-08, 13:14
autor: jarek_moto
Mtx50 pisze:
Maciek pisze:No tak ale nawiązuje do tego że zawsze musi być jakieś ale i oto jak traktowane są motocykle w Polsce popatrz na allegro czy moto świeżo sprowadzone z Niemiec albo Holandii mają pourywane wszystko co sie da i sa pordzewniałe? Raczej nie, a w Polsce niestety jest męczone dopóki nie padnie całkowice a później leży gdzieś w szopie czego nie mozna powiedzieć o tym moto ale niestety lampka komuś juz przeszkadzała.Taki mały OT

Co za bzdura. Porównanie tego typu nie ma sensu, a już na pewno nie w przypadku plastikowego szkiełka, które odpadło pewnie od wibracji, chyba że to efekt zamierzonego tuningu szalonego gospodarza. Lubie taką gadkę, że "oto jak traktowane są motocykle w Polsce", albo "bo my Polacy". Jak się sprowadza moto z zagranicy to raczej szrota nikt nie ciągnie po co to pisać. W ogóle to nie mam siły jak czytam coś takiego ......
Masz rację. A co do tych motocykli z zagranicy to o jakich mowa? Nowsze motory z ostatnich 10-lat przeważnie ładnie wyglądają, ale widziałem mnóstwo skundlonych klasycznych sprzętów właśnie z Holandii. W Holandii jest chyba jakiś dziwny klimat bo w starszych japońcach rdza i nalot jest na porządku dziennym, nawet w nowszych sprzętach, chyba że ktoś o to naprawdę codziennie dba. I powiem wam że wiele motocykli z zagranicy dopiero w Polsce nabiera blasku. Oczywiście zdjęcia wszystkiego nie pokażą.

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-08, 14:22
autor: Agresives
Dziwie się że każdy ogląda i zachwala tego perkoza a nikt nie zauważył że zbiornik paliwa jest do wyrzucenia. Przecież jeśli ktoś wykłada ponad 6 tyś na stół za motocykl który wymaga jeszcze wiele pracy to chyba już ma jakieś wymagania co do wykonanego remontu. A zbiornik z zaszpachlowaną wnęką znaczka i przyklejonym logo i to jeszcze w złym miejscu nie leży raczej w dobrym guście jeśli chodzi o motocykle tego pokroju. Ja osobiście nie oszpecił bym w ten sposób nawet klasycznej B3 a co dopiero Perkoza...... Kosz zbiornika do malowania jest przecież śmieszny.

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-10, 21:52
autor: sismon
no i sprzedjący sie rozmyślił, moze kros go kupił poza aukcją? nikt nic nie wie?

Re: WSK PERKOZ

: 2010-01-10, 22:10
autor: astatuch
Nawet jeśli ktoś wie to nie licz na to ,że się dowiesz....