WSK Trial malowanie.
- Kapiii
- Założyciel
- Posty: 601
- Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
- GG: 2256655
- Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250 - Lokalizacja: Toruń
- Kontaktowanie:
WSK Trial malowanie.
Zastanawiam się jak wykończyć pewne elementy w Trialu. Dokładniej chodzi mi o bębny, lagi, półki i jarzma kierownicy. Czy wrzucić to do pieca na czarno, jak było w oryginale, czy wypolerować. Nie wiem, z jednej strony na oryginał, ale nie chciałbym jeździć później obdartusem.
Szprychy chrmować całe, czy tylko nyple a sama szrpycha do ocynku?
Co do samego lakieru mamy do wyboru żółty, czerwony i seledynowy. Żółty najpopularniejszy, czerwony piękny, a seledynowy rzadki ale za to dosyć jaskrawy.
Jakie są Wasze propozycje? Liczę na wypowiedź następcy tronu Buddy znad Bagien.
Szprychy chrmować całe, czy tylko nyple a sama szrpycha do ocynku?
Co do samego lakieru mamy do wyboru żółty, czerwony i seledynowy. Żółty najpopularniejszy, czerwony piękny, a seledynowy rzadki ale za to dosyć jaskrawy.
Jakie są Wasze propozycje? Liczę na wypowiedź następcy tronu Buddy znad Bagien.
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: WSK Trial malowanie.
Daj jak najwięcej polerki i chromu, co do koloru to czerwony.
- Maciek
- Posty: 561
- Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
- GG: 8665055
- Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd - Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK Trial malowanie.
Według mnie taki motocykl powinien byc zrobiony surowo czyli właśnie czarne elementy i mało chromu co do czyszczenia mysle lepiej czyscic brudne piasty malowane wypłukasz myjka i z bani a na chromie zostana smugi i bedziesz musiał polerowac szmatka kolor moto jak najbardziej czerwony
Re: WSK Trial malowanie.
no taki motocykl to musi być pełen oryginał nie ma co.. to nie kosztuje tyle co zwykła b trójka, aby robić na tym eksperymenty.
pozdr
pozdr
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: WSK Trial malowanie.
Nawet zwykła B3 z przesadną liczbą chromów czy polerowanych elementów moim zdaniem wygląda fatalnie , tylko oryginał , tym bardziej w Trialu !
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 2009-05-06, 22:52
- GG: 0
- Moje maszyny: .....
- Lokalizacja: .......
- Kontaktowanie:
Re: WSK Trial malowanie.
Podzielam opinię kolegów wyżej, tak rzadki motocykl tylko w oryginał.
- qwerty
- Posty: 88
- Rejestracja: 2009-08-26, 20:42
- GG: 0
- Lokalizacja: Płock
- Kontaktowanie:
Re: WSK Trial malowanie.
wg mnie kolor zdecydowanie czerwony, będzie najładniej
szprychy chromik, bębny lekka polerka, a zawiecha czarna...
w końcu czerwony to najszybszy kolor ;p
szprychy chromik, bębny lekka polerka, a zawiecha czarna...
w końcu czerwony to najszybszy kolor ;p
Silnik, 2 koła i mina wesoła 



- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: WSK Trial malowanie.
A może dać alu do anodowania? Będzie odporne, a przy tym zachowa w miarę naturalny kolor. Poza tym szprych to bym nie chromował, skoro machina ma jeździć..
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: WSK Trial malowanie.
Dobrze gada1angel pisze:Nawet zwykła B3 z przesadną liczbą chromów czy polerowanych elementów moim zdaniem wygląda fatalnie , tylko oryginał , tym bardziej w Trialu !

- sylwestro150
- Posty: 18
- Rejestracja: 2009-08-09, 18:07
- GG: 0
- Lokalizacja: Łowicz
- Kontaktowanie:
Re: WSK Trial malowanie.
Jeśli chodzi o szprychy to czy chrom nie jest za twardą powłoką galwaniczną? Podobno chrom po naciagnieciu potrafi peknąć i lipa.
Ocynk za to jest miękki i na szprychy będzie git, ale znowu gadałem z kolesiem co ma galwanizerie i mówił, że warstwa cynku jest sporo cieńsza od chromu i po spotkaniu z warunkami atmosferycznymi typu kwaśny deszcz... starci na wartości .
Ocynk za to jest miękki i na szprychy będzie git, ale znowu gadałem z kolesiem co ma galwanizerie i mówił, że warstwa cynku jest sporo cieńsza od chromu i po spotkaniu z warunkami atmosferycznymi typu kwaśny deszcz... starci na wartości .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości