czyli rozmowy o wszystkim
-
Jezus
- Posty: 129
- Rejestracja: 2008-03-26, 15:53
- GG: 5315407
- Moje maszyny: M06B1 '70
- Lokalizacja: Leszno/Wroclove
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jezus » 2009-10-08, 19:11
tico ma 900ccm o ile pamiętam z dowodu rejestracyjnego. i hamulce bębnowe więc raczej jest okładzina aniżeli klocki

samochodzik był lekki więc i szybko się zbierał - niejednego mietka ze świateł brał. do tego hamulce bębnowe co dawało cudowne odczucie, że ma się ABS - po wciśnięciu pedału do podłogi koła nie blokowały się, wysoka technologia! blacha cieniutka więc kolejny plus - bardzo lekki i wiatrołapny. a sama technika prowadzenia to po prostu bajka - wspomaganie kierownicy mistrzowskie. wnętrze bardzo przestronne, bagażnik pojemny, ogrzewanie jak trza i w ogóle. ja się podpisuje pod tym samochodem rękami, nogami i jeszcze jakimś pisakiem.
Amen.
-
KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KoSzU » 2009-10-08, 19:15
oj stracił byś te ręce i nogi

-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2009-10-08, 19:49
O Matko,i ja jeżdzę Mk3 bez gazu jak tu słysze że takie krążowniki sie gazuje

""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
wskocyklista04
- Posty: 282
- Rejestracja: 2008-12-30, 21:39
- GG: 8553257
- Lokalizacja: Częstochowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wskocyklista04 » 2009-10-08, 20:03
Jezus pisze:tico ma 900ccm o ile pamiętam z dowodu rejestracyjnego. i hamulce bębnowe więc raczej jest okładzina aniżeli klocki
no z tyłu wiadomo że bębny i tam są okładziny ale z przodu tarcze tak więc klocki...
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2009-10-08, 20:36
Tico ma dokładnie 796ccm więc jest to osiemsetka.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
Jezus
- Posty: 129
- Rejestracja: 2008-03-26, 15:53
- GG: 5315407
- Moje maszyny: M06B1 '70
- Lokalizacja: Leszno/Wroclove
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jezus » 2009-10-08, 21:02
to ten nasz chyba po tuningu był. na wiosce mamy takiego jednego tunera, to może on swoją złotą reką musną ticusia i przybyło 100 centymetrów ;]
Amen.
-
Żurek
Post
autor: Żurek » 2009-10-09, 18:03
Jezus pisze:tico (...)samochodzik był lekki więc i szybko się zbierał - niejednego mietka ze świateł brał.
a tu się zgodzę w 100% od 1 do 3 bierzesz nawet Vento 1.8 ze świateł, skrzynia całkiem dobrze zestopnoiwana potem 4 to tragedia.. choroba kobuzowa
a tak nawiasem może ktoś się zna na poldkach bo mam okazje wyczesać poloneza 1.4 za 200zł usterka to sprzęgło albo zatarta linka albo spalone sprzęgło a objawy takie wcześniej jak się puszczało sprzęgło szybciej to w pewnym miejscu położenia padała bardzo mocno brało jak by się zaklinuje i potem puści i mocno dociśnie a teraz jest tak jakby cały czas wciśnięte i stoi tak parę miechów ale pali ;] muszę się spytać czy się ślizgało bo jeśli tak to naprawa koło 2 stów

-
rutkowski
- Posty: 220
- Rejestracja: 2008-03-25, 11:25
- GG: 9296900
- Moje maszyny: FSM 126 BIS '89
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rutkowski » 2009-10-09, 18:23
Weź go większych niespodzianek nie powinno być , zanim coś do niego kupisz to rozbierz, wyczyść i posmaruj linkę i połączenia ruchome, jak nie pomoże to dopiero wymieniaj.
A poza tym mankamentem jak się "polski mustang" trzyma [blacha, silniczek, itd..]?
-
Żurek
Post
autor: Żurek » 2009-10-09, 18:28
jeszcze nie wiem co z resztą bo dziś się dowiedziałem że jest, ale możne niedługo pojede zobaczyć ;] żekomo silnik jest w porządku bo po miechu zapalił od ręki ;] pogadam coś o objawach przed tą usterką możne to przybliży sytuację ... ale jak to linka ( w większości takich poldów jest ten problem) to będę wniebowzięty (jeżeli buda jeszcze się trzyma kupy )

-
rutkowski
- Posty: 220
- Rejestracja: 2008-03-25, 11:25
- GG: 9296900
- Moje maszyny: FSM 126 BIS '89
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rutkowski » 2009-10-09, 19:04
Jeżeli jest tam 1.4 to jest to silnik rovera 1.4 16V, moim skromnym zdaniem najlepszy motor montowany w Poldkach
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2009-10-09, 19:11
Najlepszy bo z polonezem tylko to go łączy.
""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
Żurek
Post
autor: Żurek » 2009-10-10, 08:15
to ja wiem że rovera
![:]](./images/smilies/splash.gif)
100koni daje rade tego kloca pomachać, no zobaczymy co będzie jeśli wyjdzie to muszę opylić swoją WSK, dobrze go było by dorwać bo to tylko 200zł ;]
-
bing17
- Posty: 362
- Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
- Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
- Lokalizacja: Łódź-Ruda.
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bing17 » 2009-10-10, 09:33
Żurek, skąd jesteś ?? Jakby tam był większy wał z silnikiem to ja byłbym zainteresowany go na graty wziąć, znaczy całego, ale później posłuży jako dawca.
-
Jezus
- Posty: 129
- Rejestracja: 2008-03-26, 15:53
- GG: 5315407
- Moje maszyny: M06B1 '70
- Lokalizacja: Leszno/Wroclove
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jezus » 2009-10-10, 10:57
stawiam browara osobie która wymyśliła ABS. pół godziny temu prawie bym się wpakował babce w bagażnik, bo jakiś baran przed nią starą fiestą 1.0 z kompletem wymusił i wcale mu się nie spieszyło rozbujać... powinni na miejscu rozstrzeliwać...
Amen.
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2009-10-10, 12:01
Zapukaj do koncernu Boscha

O ile wiem to pierwszymi autami z seryjnym ABS-em były merce z wyższej półki,taka ciekawostka

""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
Jezus
- Posty: 129
- Rejestracja: 2008-03-26, 15:53
- GG: 5315407
- Moje maszyny: M06B1 '70
- Lokalizacja: Leszno/Wroclove
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jezus » 2009-10-10, 12:04
a to faktycznie

i miały takie wielkie naklejki na klapie 'A B S'. gdzieś kiedyś w telewizorni chyba było.
Amen.
-
Anzel
- Posty: 615
- Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
- GG: 0
- Moje maszyny: Kilkanaście
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Anzel » 2009-10-10, 12:12
Tak zwany Absolutny Brak Skuteczności.Napewno u schyłku lat '70 to był bardzo kosztowny bajer,a w tej chwili ABS to wyposażenie na równi ze wspomaganiem kierownicy

""Yes Rico...Kaboom""
Ekipa Południe® 
-
RaPi
- Posty: 121
- Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: ze Świdnika
- Lokalizacja: Lublin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: RaPi » 2009-10-11, 22:31
to ja się moim fiatem muszę pochwalić:

-
Jezus
- Posty: 129
- Rejestracja: 2008-03-26, 15:53
- GG: 5315407
- Moje maszyny: M06B1 '70
- Lokalizacja: Leszno/Wroclove
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jezus » 2009-10-11, 23:37
ładny ;] niezłe felgi.
więcej informacji na temat Twojego egzemplarza, historia?
Amen.
-
pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel15 » 2009-10-12, 14:14
Chłopaki posiada ktoś z was Passata B3? Jak wam się jeździ? Nie rdzewieje? Jak silniczki?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości