DKW - da się odratować??
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 2016-09-07, 23:06
- GG: 0
- Moje maszyny: DKW 43'/ CSEPEL 54' / AWO 57'/ M06U 58' i nowsze
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
DKW - da się odratować??
Witam, mam możliwość kupienia DKW z bodajże 1932 roku. Stan jest kiepski i stąd pytania - po pierwsze czy da się jeszcze przywrócić ten motocykl do świata żywych i jak ewentualnie miałoby to wyglądać, po drugie ile maksymalnie za ten sprzęt dać?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2016-02-07, 22:45
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk z2 1960
Wsk 1958
Shl m11 1966
Jawa 250 1960 - Lokalizacja: Skoczów
- Kontaktowanie:
Re: DKW - da się odratować??
Wszystko się da
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2014-10-06, 11:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M21W2,
Wsk M06 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: DKW - da się odratować??
Oczywiście, że się da zrobić, choć zbiornik i przednia obręcz na pewno będą do wymiany. Mam też wątpliwości co do przedniego błotnika. Silnik ma przeżartą pokrywę od sprzęgła, ciekawe w jakim stanie jest wał tego silnika bo to bolączka tego modelu. Tak w ogóle to jest DKW SB 200 lub 250 od 1936 roku w górę. Tak poza tym to ładny komplet i wysoka oryginalność. Dla mnie możesz dać za to max. 4000 zł. Więcej to bez dokładnego obejrzenia bym nie zaryzykował.
- marek216
- Posty: 249
- Rejestracja: 2016-11-12, 06:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125
Jawa Typ20
Mińsk BLR
Romet Minsk
Yamaha RS100 - Lokalizacja: Cyprzanów
- Kontaktowanie:
Re: DKW - da się odratować??
No to rozrzutnie pochodzisz do tematu, bo 15 tysi na remont braknie.
Kapitalka na silniku + całkowite odrestaurowanie posiadanych blach, instalacja + skompletowanie braków. Same "brakujące graty to spory wydatek.
Sporo braków, więc kompletowanie zajmie sporo czasu.
Odratować się to da ale to kwestia czasu i posiadanego kapitału, oraz cierpliwości.
WSK M06B3, Jawa50 Typ20, Mińsk125 BLR, Romet Mińsk, Yamaha RS100. HSUN 150ATV
- dąbek
- Posty: 405
- Rejestracja: 2013-06-19, 21:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06 1958 r
JAWA 50 typ 20 - Lokalizacja: Grudziądz
- Kontaktowanie:
Re: DKW - da się odratować??
Zrobić się da, tylko jakim kosztem. Patrząc na to jak zjedzone są błotniki, zbiornik, tłumiki to po piaskowaniu pewnie zostanie sama rama, albo pewnie i ona jest przeżarta na wylot. Moim zdaniem zupełnie nieopłacalne.
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 2016-01-23, 13:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: DKW - da się odratować??
Ale przecież można zamontować silnik z WSK 125. Będzie dużo taniej.
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2016-11-20, 18:12
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3
- Lokalizacja: Międzylesie Mazowsze
- Kontaktowanie:
Re: DKW - da się odratować??
Błotniki do DKW SB to ja chyba mam, znaczy chyba są od tego modelu, mogę dosłać foty.
KJ
KJ
Mr KJ
WSK 125 M06B3 '84
WSK 125 M06B3 '84
- marek216
- Posty: 249
- Rejestracja: 2016-11-12, 06:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125
Jawa Typ20
Mińsk BLR
Romet Minsk
Yamaha RS100 - Lokalizacja: Cyprzanów
- Kontaktowanie:
Re: DKW - da się odratować??
Ma być odrestaurowanie czy sztuka dla sztuki żeby ramę i tabliczkę mieć na kołach?
WSK M06B3, Jawa50 Typ20, Mińsk125 BLR, Romet Mińsk, Yamaha RS100. HSUN 150ATV
-
- Posty: 112
- Rejestracja: 2014-10-06, 11:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk M21W2,
Wsk M06 - Lokalizacja: Kutno
- Kontaktowanie:
Re: DKW - da się odratować??
Z całym szacunkiem ale chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz. Nie będę z Tobą polemizował ale ten motocykl w częściach jest realnie wart znacznie więcej więcej niż te 4000 zł. Co do braków/ elementów, które należy wymienić: za 1000-1200 zł można spokojnie kupić zdrowy zbiornik i błotniki. Za kolejny 1000 zł drugi silnik do remontu. Motocykl ma wszystkie najważniejsze i najtrudniejsze do zdobycia detale - jak lampa przednia, licznik z konsolą, przełącznik świateł, sygnał, puszka prądów, oryginalny gaźnik i prawdopodobnie kranik. Koła są spokojnie do kupienia za 500 zł za komplet na oryginalnych zdrowych szprychach i obręczach. Z grubszych wydatków to pozostają tłumiki, które kosztują około 1200 zł. Poza tym te dekawki mają ramy skręcane z wielu elementów o przekroju ceownikowym, które łatwo i tanio można wymienić - Niemcy natłukli tego dziesiątki tysięcy sztuk. Oczywiście nie zmienia to faktu, ze remont będzie kosztowny.marek216 pisze: ↑2017-02-12, 15:42No to rozrzutnie pochodzisz do tematu, bo 15 tysi na remont braknie.
Kapitalka na silniku + całkowite odrestaurowanie posiadanych blach, instalacja + skompletowanie braków. Same "brakujące graty to spory wydatek.
Sporo braków, więc kompletowanie zajmie sporo czasu.
Odratować się to da ale to kwestia czasu i posiadanego kapitału, oraz cierpliwości.
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki - Lokalizacja: Jablonna
- Kontaktowanie:
Re: DKW - da się odratować??
i pozostaje podstawowe pytanie przy okreslaniu "wartosci"
to czy robi sie (kupuje) dla siebie czy na handel...
to czy robi sie (kupuje) dla siebie czy na handel...
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 2016-09-07, 23:06
- GG: 0
- Moje maszyny: DKW 43'/ CSEPEL 54' / AWO 57'/ M06U 58' i nowsze
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: DKW - da się odratować??
To ja już nie wiem, bo ile osób, tyle opinii
Będę informował jak sprawa się jakoś rozwinie:)

- marek216
- Posty: 249
- Rejestracja: 2016-11-12, 06:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK125
Jawa Typ20
Mińsk BLR
Romet Minsk
Yamaha RS100 - Lokalizacja: Cyprzanów
- Kontaktowanie:
Re: DKW - da się odratować??
Sorry ale takie wnioski można wyciągać po oględzinach. "W ciemno" zakładać lepiej z nadwyżką. Sam na szybko wyliczyłeś około 4 tysięcy, i przyznasz że nawet sie nie rozpędziłeś.
Jeśli okaże się, że ruda zażarła więcej niż nam się wydaje to "na szybko" będą wpadały kolejne tysiące za grubą blachę.
Jak w każdym remoncie drobiazgi pochłaniają więcej niż nam się wydaje - niby pierdusze po 50, 200 zł a jak to pozbierasz to w całość to w portfelu dziura.

WSK M06B3, Jawa50 Typ20, Mińsk125 BLR, Romet Mińsk, Yamaha RS100. HSUN 150ATV
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: DKW - da się odratować??
bs96 - wszystko da się uratować, kwestia funduszy i rozsądku. Często brakuje jednego i drugiego. SB 200 do remontu w naprawdę dobrym stanie, kompletnośc bliska 100% kupisz za 7-12tyś zł. W przypadku twojego egzemplarza tak jak już wyżej napisano, po piaskowaniu naprawdopodobniej zostanie sama rama i trapez. Osobiście bym za to dał tyle ile waży albo wcale, ale wiadomo że sprzedający by mnie wyśmiał
Jak ci mega zależy to najpewniej będziesz budował motocykl od podstaw.

Jak ci mega zależy to najpewniej będziesz budował motocykl od podstaw.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
-
- Posty: 1210
- Rejestracja: 2013-12-29, 20:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B,WSK M06B1,WSK M150,WSK M06-64,
WSK M06L,WSK M06Z2 - Lokalizacja: Wolbrom
- Kontaktowanie:
Re: DKW - da się odratować??
Jak dla mnie to wygląda jak w ta ogłoszeniu:
https://www.olx.pl/oferta/dkw-ks-200-19 ... 25b95f6f2d
i tak jak Adam_Ga pisał kompletność i kwota się zgadzają co do reszty nie ma co dywagować coś będzie warte ile ktoś będzie chciał za to zapłacić. Ja bym leciał po minimum.
https://www.olx.pl/oferta/dkw-ks-200-19 ... 25b95f6f2d
i tak jak Adam_Ga pisał kompletność i kwota się zgadzają co do reszty nie ma co dywagować coś będzie warte ile ktoś będzie chciał za to zapłacić. Ja bym leciał po minimum.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości