Strona 1 z 1
Komar sport
: 2010-10-06, 11:20
autor: Junak
Kupilem ostatnio Komara Sport-a i zastanawiam się jaka powinna być dzwignia hamulca nożnego ? Zazwyczaj w sportach są te pół okrągłe (typowe) ale w niektórych dużo rzadziej można spotkać też takie jak na zdjęciu niżej ,czy one też są oryginalne czy zakładane z innych komarków ?
http://picasaweb.google.pl/zaba650/Koma ... 9441553586
Re: Komar sport
: 2010-10-06, 16:03
autor: Piotrus
wajcha prawdopodobnie jest zła. Bo ja miałem włąsnie taką półokrągłą
Re: Komar sport
: 2010-10-06, 18:09
autor: xradusx
Ten komar na fotce twojej ma dużo nie oryginalnych rzeczy
Co do dzwigni hamulca nożnego powinna być okrągła Jak na tych prospektach :

Re: Komar sport
: 2010-10-07, 00:31
autor: Junak
Ok dzięki .
Gdzie się montuje w sporcie tą dzwignie hamulca ? do stopki centralnej ?
W sporcie z 75r powinny być jakie manetki : zwykłe rometowskie czy te grube jak w sztywniaku ?
Re: Komar sport
: 2010-10-07, 11:51
autor: xradusx
Junak pisze:Gdzie się montuje w sporcie tą dzwignie hamulca ?
Junak pisze:W sporcie z 75r powinny być jakie manetki : zwykłe rometowskie czy te grube jak w sztywniaku ?
1978 ma takie :

nie wiem jak miały w roku 75 ale podejrzewam że również takie
Re: Komar sport
: 2010-10-07, 18:07
autor: SM-500
Re: Komar sport
: 2010-10-07, 18:29
autor: mateusz 46
ta dzwignia która masz jest nowsza od modelu 2351 i wyzej oraz od ogarów i rometów
a ty powinieneś mieć taką jak w kazdym 2350 czy 2330
Re: Komar sport
: 2010-10-07, 18:37
autor: SM-500
2330 nie mial tej dzwigni.
Re: Komar sport
: 2010-10-07, 18:59
autor: mateusz 46
to fakt sorry za błąd rozpedziłem sie
ale znalazłem na dysku fotki na krórych widać ze komary 2361 równiez posiadały dzwignie nowego typu
Re: Komar sport
: 2010-10-07, 19:11
autor: SM-500
Fucktycznie ale ta dzwignia jest chyba dluzsza niz w rometach. Zdjecie ponizej to lustrzane odbicie.
Re: Komar sport
: 2010-10-08, 00:20
autor: Junak
Dzięki za pomoc !
Biorąc pod uwagę prospekty jest mozliwość ze 75r jednak wprowadzili te nowe dzwignie hamulca ?
Re: Komar sport
: 2010-10-08, 11:09
autor: Maciek
Według mnie tak powinna być taka dźwignia ja też do swojego taką zakładam ale mój to składak

Re: Komar sport
: 2010-10-08, 13:04
autor: xradusx
Nie wiem co uważacie za nową dzwignie a którą starą ale ja w swoim w roku 78 miałem dzwignie okrągłą przykręcaną tak jak na force z instr. powyżej co dałem
Re: Komar sport
: 2010-10-13, 20:42
autor: Junak
nowszą dzwignię chodzi mi o taka jak w komarze zwykłym tylko przedłuzona o pare cm ( taka jak na zdj wyżej co dał mateusz 46)
Jak sprawdzić oryginalność kierownicy do sporta ? bo kupiłem tą
http://allegro.pl/komar-sport-kierownic ... 43804.html i wydaje sie za jak na tak rzadką kiere jest w za dobrym stanie ! ? -P
Re: Komar sport
: 2010-10-13, 20:56
autor: mateusz 46
stego co widze raczej orginalna
ale jak mozesz zmierz jej długośc to ci powiem czy orginał na 100%
Re: Komar sport
: 2010-10-14, 14:19
autor: SM-500
Były dwa rodzaje kierownic. Ta którą kupiłeś jest oryginalna.
Re: Komar sport
: 2010-10-15, 19:59
autor: Junak
Długość w linii prostej jest ok. 51cm .Tak wiem że były 2 typy kierownic ,ale mi chodzi o kierownice produkcji polskiej .
Mam mały problem bo przy jednym amortyzatorze z tyłu (mocowanie przy ramie ) jest urwany gwint do przykręcenia amortyzatora ,sam gwint miejsce gdzie nachodzi amortyzator jest ma ktoś jakiś pomysł co by można było z tym zrobić ?
Myślałem żeby odciąć tą cała rurke z gwintem od innej ramy i dospawać myslicie że to dobry pomysł ? Jak nie to powiedzcie co byście z tym zrobili ?
Re: Komar sport
: 2010-10-16, 14:44
autor: Marek.K
odetnij ten kawałek gwintu, potem przewiercasz w srpodku i nagwintowujesz na m8 i przykręcasz zwykłę śrubę
