Witam. Zdobyłem ostatnio gaźnik Jikov z boczną komorą w celu zamontowania w WSK 175. Ale zobaczyłem że mogło być coś kombinowane przy pływaku, słychać w środku benzyne, mógł ktoś przelutowywać iglicę w celu zmiany poziomu paliwa w komorze. Moja prośba polega na tym aby jeżeli ktoś ma gdzieś na wierzchu taki pływak to prosiłbym o zmierzenie długości iglicy pływaka z obu stron. Bębę mógł wtedy ocenić czy pływak jest dobry.
Inna sprawa to dysze - jaka jest oryginalnie w tym gaźniku, w jakiejś internetowej książce serwisowej było podane że 105 ale wydaje mi się że jest większa.
Żbiku kiedyś wspominał że dostępne są rozmiary 90, 96. Czy te rozmiary to rozmiary dedykowane dla CZ 175?
Ostatnia sprawa montaż - z uchwytem wiadomo nie ma problemu lecz w przypadku gdy mamy silnik 060 (kartery bez wnęki i inny cylinder z mniejszym króćcem) gaźnik jest umieszczony niżej i gaźnik z CZ się tam minimalnie nie mieści. Jak rozwiązaliście problem? Ja wpadłem na to by dołożyć podkładkę między króciec i cylinder oraz między króciec a gaźnik. Podniesie to wtedy odrobinę cały układ dolotowy i przesunie do tyłu i wtedy dysza nie będzie haczyła o karter. Myśle że to lepsze rozwiązanie niż szlifowanie nakrętki dyszy.
Pływak, dysze, montaż gaźnika Jawa/CZ 350
- Gracjan
- Posty: 102
- Rejestracja: 2008-04-28, 14:39
- GG: 621142
- Lokalizacja: Młodoszowice woj. opolskie
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: Pływak, dysze, montaż gaźnika Jawa/CZ 350
Problem poruszał Fenix : http://wsk-fenix.republika.pl/wsk.czeski.html
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
- Gracjan
- Posty: 102
- Rejestracja: 2008-04-28, 14:39
- GG: 621142
- Lokalizacja: Młodoszowice woj. opolskie
- Kontaktowanie:
Re: Pływak, dysze, montaż gaźnika Jawa/CZ 350
Ciekawy artykuł, kiedyś już czytałem.
Ale dalej pozostaje prośba o zmierzenie długości iglicy pływaka i sprawa dysz.
Ale dalej pozostaje prośba o zmierzenie długości iglicy pływaka i sprawa dysz.
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
Re: Pływak, dysze, montaż gaźnika Jawa/CZ 350
Wysokość gaźnika wyreguluj podkładkami. Ja mam dysze 90, i iglicę na samym dole 

- KoSzU
- Posty: 666
- Rejestracja: 2008-03-22, 20:24
- GG: 8813802
- Lokalizacja: Białystok
- Kontaktowanie:
Re: Pływak, dysze, montaż gaźnika Jawa/CZ 350
Nigdzie nie mogę dostać czeskich dysz
Żbiku ty gdzie kupowałeś może miał byś na zbyciu?

- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Pływak, dysze, montaż gaźnika Jawa/CZ 350
jawaczesci.pl? tam nie maja?
- Wojtek
- Posty: 958
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Pływak, dysze, montaż gaźnika Jawa/CZ 350
Jakimi podkładkami? Grubymi uszczelkami pomiędzy gaźnikiem a króćcem? Dzisiaj przymierzałem gaźnik z mojej jawy do wsk ale natrafiłem na 3 problemy z którymi w dniu dzisiejszym nie chciało mi się borykać. Gaźnik faktycznie opiera się odstojnikiem o silnik. Średnica wlotu jest mniejsza i trzebaby kombinować z jakąś tuleją redukcyjną aby szczelnie zamocować gumę filtra powietrza. No i jeszcze kwestia linki gazu. W wueskowej trzeba skrócić pancerz gdyż przepustnica pozostaje bardzo wysoko. W zasadzie to nawet nie udało mi się tej linki zamocować gdyż tak mało jej wystawało z nakrętki że nie chwyciłem końcówką przepustnicy. Z linką od Jawy było dużo lepiej jednak przepustnica wciąż nie opadła na sam dół.ŻbiKu pisze:Wysokość gaźnika wyreguluj podkładkami. Ja mam dysze 90, i iglicę na samym dole
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!
-
- Posty: 140
- Rejestracja: 2008-07-21, 19:48
- Lokalizacja: Żyraków
- Kontaktowanie:
Re: Pływak, dysze, montaż gaźnika Jawa/CZ 350
śrubkę odstojnika można trochę zjechać pilnikiem. Gaźnik musisz przykręcić na dłuższych śrubach ładując między kruciec a gaźnik kilka grubych uszczelek. U mnie wska nie chciała chodzić na tym gaźniku ale nie miałem oryginalnej iglicy.
Dzięki za opere z automatycznym słownikiem 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości