WSK RT
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: WSK RT
Bo w fabrycznym tłumika nie ma tkz. "reza" ja nie rozumiem po co metanol ?? Przecież tam kolega wyżej pisał że mu to jedzie 100 pan uzyskał 110 , kolega idzie w złą stronę, fabryczne ułożenie okien i taki plan głowicy to nie to. Jak chce kolega zostać przy takiej kompresji to trzeba zwiększyć ilość mieszanki która jest dostarczana do silnika (przez płuki) więc trzeba dorobić nowe okna aby zwiększyć powierzchnię przez które może dostać się mieszanka. Nie wiem czy w tym silniku można wypełniacze zastosować ale były by wskazane. A polerka kanałów nic nie daje, taki efekt placebo. Dyfuzor ma za zadanie wtłoczyć do cylindra mieszankę która wyleciała razem se spalinami podczas suwu sprężania , ja bym bardziej uważał ze silnik jest źle ustawiony tzn świeca zapłon. Silnik hałasuje po przekroczeniu obrotów rezonansu to raczej normalne tak jak by ktoś naciskał hamulec, poza tym efekt ten szczególnie objawia się w spawakach an prostym kolanku.
- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: WSK RT
Niech Pan popatrzy trochę na tuning simsonów... Tam tylko są dorabiane dodatkowe kanały pluszczące + większy gaźnik + dyfuzor.
Jak kol. chce osiągnąc dobry efekt.
Jak kol. chce osiągnąc dobry efekt.
- pawe86
- Posty: 84
- Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
- GG: 0
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK RT
w planach jest jeszcze dobrania odpowiedniej puchy na gaźnik aby i tam wykorzystać doładowanie akustyczne, jeżeli chodzi i czasy otwarcia okien to i one zostały zmienione, w wielkość okien na razie nie chcę wchodzić. Kolejnym pomysłem, jednak to już w innym silniku jest zastosowanie krótszego korbowodu oraz zaworu membranowego co spowoduje zmniejszenie objętości szkodliwej i wyrzucanie mieszanki do wydechu.
co do zmiany gaźnika itp to jak pisałem można też kupić R1 i będzie szybciej jechać, tutaj chodzi o możliwości tego co było konstruowane dawno.
co do zmiany gaźnika itp to jak pisałem można też kupić R1 i będzie szybciej jechać, tutaj chodzi o możliwości tego co było konstruowane dawno.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK RT
Zastosowanie membrany na oryginalnym gaźniku? Będzie trudno.pawe86 pisze: co do zmiany gaźnika itp to jak pisałem można też kupić R1 i będzie szybciej jechać, tutaj chodzi o możliwości tego co było konstruowane dawno.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: WSK RT
Bez zmian wielkości co by pan nie zrobił i tak się będzie zacierać i cudować , takie jest moje zdanie.
- pawe86
- Posty: 84
- Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
- GG: 0
- Lokalizacja: wrocław
- Kontaktowanie:
Re: WSK RT
http://omko.pl/artykul/114/projekt-wsk- ... predkoscia
artykuł bierze udział w konkursie proszę o klik lubię to:)
artykuł bierze udział w konkursie proszę o klik lubię to:)
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: WSK RT
Ja nie widzę nic złego w założeniu innego gaźnika. Możesz się podeprzeć faktem, że w sportowych wsk był Bing
.
I to polerowanie... Nie tylko zmniejsza powierzchnię chłodzenia jak i likwiduje zawirowania mieszanki, które zwiększają prędkość w kanale ssącym. Dodatkowo polerowanie tłoka skutkuje często właśnie przepaleniem denka i szybszym zatarciem. We współczesnych 2t nic nie jest polerowane, bo po co psuć

I to polerowanie... Nie tylko zmniejsza powierzchnię chłodzenia jak i likwiduje zawirowania mieszanki, które zwiększają prędkość w kanale ssącym. Dodatkowo polerowanie tłoka skutkuje często właśnie przepaleniem denka i szybszym zatarciem. We współczesnych 2t nic nie jest polerowane, bo po co psuć

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość