1 .W takim silniku orginalnie był wąski cylinder jak Wfm na ramie mam równo 4 KM ?? Gażnik napewno G20 a tłumik Cygaro ,nie rybka .Świeca prosta tyle wiem nie wiem jaki cylinder duży czy mały?
2. Czy sama korba duells z łożyskiem na górze spełnia swoją role . Czy ma sens spolerowanie jej na lustro aby dorównać wadze orginalnej korbie ? . Czy odradu kupić wał za 399 ?
3 . Cdi i głęboki zapłon dodanie powiedzmy dystansów rozwiązuje problem?
4 . Co można zmienić w silniku jak w tytule aby wykrzesać moc czy może był wąski cylinder z szerokimi kanałami Płuczącymi pod G20 ?
5. Montaż tłoka z nsr w 125 nie znalazłem nigdzie o tym dyskusji . Jakie zalety jakie wady i czy woogle warto bo koszty są spore
rozwiercić tuleje z 52 na równo 53,99 tłok wossnera Honda nsr 125 ma dokładnie 53,95 anodowanty 299 zł i waśkie pierścienie ogólnie jest niższy o 1,3 mm i długość od sworznia do krawędzi tłoka o 2mm miej jak orginał . Sworzeń 16 nie 13 jak to nadrobić niby ktoś to robił nigdzie nie ma poradnika : ( jestem ciekawy jak chodzi na tym silnik.
6. Regeneracja zawieszenia w wsk na spreżynach w smarze (1) wersja jak w Wfm ktoś sie tego podejmuje czy brać sie sam ogólnie mam super luz przód tył lewo prawo. Koło wzkłędem górnej półki jak wiem wytarły sie tuleje w środku i coś trzeba z nimi zrobić
Dzieki za wszelkie odpowiedzi i prosze o przeniesienie jak zły dział
