Strona 6 z 15

Re: CDI w 175

: 2012-05-12, 15:12
autor: AudioBas
Cewkę możesz nawinąć sam.
Drut wyniesie Cię około 30 zł, do tego cyna, przewód, koszulki termokurczliwe, lakier do zabezpieczenia (lub żywica)...
Czyli pewnie z 40 zł...

Ewentualnie mogę Ci nawinąć cewkę za dobre piwo czyli 50 zł za całość...
Zresztą jedną już mam luźną, nawinąłem na zapas (chociaż termin21 już chyba ją chciał):
cdi1.jpg
cdi2.jpg
cdi3.jpg
cdi4.jpg
Kolegę widzę codziennie więc mogę mu podrzucić tą cewkę.

Re: CDI w 175

: 2012-05-13, 18:53
autor: man on the WSK
Panowie mam takie pytanie: czy jest jakieś jedno konkretne miejsce przymocowania impulsatora do podstawki bo widziałem, że każdy ma troche inaczej ustawione?

Re: CDI w 175

: 2012-05-13, 19:47
autor: AudioBas
Bez różnicy gdzie, ważne, aby później dobrze ustawić tą blaszkę, która będzie mijała impulsator :)

Re: CDI w 175

: 2012-05-14, 23:25
autor: AudioBas
Muciek pisze:Ostatnio była wojna na forum o tą firmę ;D
Dziś właśnie miałem przyjemność, a raczej nieprzyjemność montażu tego w 175tce...

Moduł od 4t jego jedyną zaletą jest to, że jest zasilany bezpośrednio z aku...
Niestety ma bardzo duży skok. na wolnych obrotach jest w GMP po dodaniu gazu wyskakuje około 5-6 mm przed GMP...
Dodatkowo jakoś szleje ta iskra raz odczytuje początek raz koniec znacznika. Ogólnie ciężko to ogarnąć...

Muciek może Ty wiesz jak zrobić, aby był tam stały kąt wyprzedzenia zapłonu?
Da się w ogóle tak?

Re: CDI w 175

: 2012-05-14, 23:43
autor: Muciek
Da się , ale ty raczej tego nie ogarniesz. Polecam wymianę modułu na zwykły.

Re: CDI w 175

: 2012-05-14, 23:49
autor: AudioBas
Ale zwykły nie jest zasilany prosto z akumulatora....
No cóż ok nawinę cewkę :)

Re: CDI w 175

: 2012-05-15, 09:17
autor: rafalgb
AudioBas pisze: jedyną zaletą jest to, że jest zasilany bezpośrednio z aku
to chyba jest jego największa wada. na chwile obecna nie ma nic lepszego niz CDI
zmienny kąt stosowany jest tylko w 4T i tam ma to sens wiele razy bylo o tym pisane na forum.

Re: CDI w 175

: 2012-05-15, 10:08
autor: Muciek
Tyle że to też jest CDI Rafał :P

Re: CDI w 175

: 2012-05-15, 12:35
autor: AudioBas
Rafale ją to wszystko wiem. Nie mów że zasilanie prosto z akumulatora nie jest lepsze niż nawijanie cewki cieniutkim drucikiem ;-)

Re: CDI w 175

: 2012-05-15, 14:08
autor: rafalgb
AudioBas pisze:Nie mów że zasilanie prosto z akumulatora nie jest lepsze niż nawijanie cewki cieniutkim drucikiem
napewno zasilanie modulu z cewki jest lepsze od zasilania modułu z aq bo bez względu na ilosc włączonych odbiorników będzie jechał jak trzeba a nie pyrkał na światłach z braku prądu zresztą sam najlepiej wiesz.

Re: CDI w 175

: 2012-05-15, 14:19
autor: AudioBas
rafalgb pisze:napewno zasilanie modulu z cewki jest lepsze od zasilania modułu z aq bo bez względu na ilosc włączonych odbiorników będzie jechał jak trzeba a nie pyrkał na światłach z braku prądu zresztą sam najlepiej wiesz.
Tak, ale myślę, ze nawet jak będziesz miał aku dojechane na maxa i będzie 10V to też będziesz jechał.
Te moduły mają bardzo mały pobór prądu z tego co czytałem nie bierze Ci z 10A :)
Nie mniej jednak cewka to cewka można śmigać bez aku itp...

Re: CDI w 175

: 2012-05-15, 15:30
autor: Patyk
Jest jeszcze jedna sprawa, mianowicie jaka jest jakość tych części które stosujemy w maszych cdi wkońcu to wszystko made in china. Kto z was ma to zamontowane najdłużej? Ile kilometrów na tym nakręciliście? Są jakieś nowe spostrzeżenia, nic się nie przestawia (blaszka) nic nie zawodzi?

Re: CDI w 175

: 2012-05-15, 15:32
autor: Muciek
Bardziej bał bym się o moduł i cewkę niż blaszkę :P

Re: CDI w 175

: 2012-05-15, 15:36
autor: AudioBas
Ja zrobiłem około 1 700 km na CDI w WSCe 175
W 125 zrobiłem 200 km i niestety biegi się posypały....
Jarek zrobił około 600 km i mu się tryb zdawczy skończył więc jeszcze by pokręcił wyżej :)
Kumpel crosikiem około 10 godzin ekstremalnej jazdy i śmiga dalej :-)
Alien na bank około 180 km + pewnie teraz więcej...

Re: CDI w 175

: 2012-05-15, 15:37
autor: Muciek
Jakie fajki montujecie?

Re: CDI w 175

: 2012-05-15, 15:38
autor: AudioBas
NGK lub fabryczne te co były wcześniej przy WSKach...
Niestety te z zestawu mają tak mocną sprężynę, że ostatnio w dwóch wyciągnąłem cały wkład ze środka :)

Re: CDI w 175

: 2012-05-15, 16:24
autor: rafalgb
Patyk pisze:Jest jeszcze jedna sprawa, mianowicie jaka jest jakość tych części które stosujemy w maszych cdi wkońcu to wszystko made in china. Kto z was ma to zamontowane najdłużej? Ile kilometrów na tym nakręciliście? Są jakieś nowe spostrzeżenia, nic się nie przestawia (blaszka) nic nie zawodzi?
jakosc jest chinska moj romet z125 mial przejechane 30tys km i z elekrtonikom tam sie nic nie dzialo nigdy tylko zmiana swiecy i jazda.

Re: CDI w 175

: 2012-05-15, 23:15
autor: Alien
Fajki faktycznie do dupy, moja sie urwała 5km od montażu :D

Re: CDI w 175

: 2012-05-15, 23:20
autor: AudioBas
Alien pisze:Fajki faktycznie do dupy, moja sie urwała 5km od montażu :D
Bo była ściągana 10 razy!! :P

Re: CDI w 175

: 2012-05-15, 23:50
autor: Alien
Panie, ja do zestawu jak i montera nic nie mam! :D a zdanie ze fajka była szajsowna podtrzymuje :p