
CDI W WSK 125
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Zapłon taki sam jak do S32
. Parę moich zapłonów chodzi w takich silnikach.

-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Potrzebuje podstawę iskrownika pod zapłon do s34. Ma ktoś na sprzedaż? Niestety zostałem zrobiony w bambuko przez pewnego sprzedawcę i kompletnie nie pasuje to co otrzymałem. Zastanawiam się nad zniszczeniem starego oryginalnego i sklejeniu w jedno, bo jest problem z wycentrowaniem. No ale szkoda starego dobrego..
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jeżeli masz dostęp do tokarza to jedną podstawkę do skończenia 

- Kozaczq
- Posty: 25
- Rejestracja: 2013-07-26, 10:42
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 KOS 84r.
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Siemka wszystkim.
Potrzebuje szybkiej porady od was tu zgromadzonych, mianowicie chodzi o to że będę montował zapłon CDI do silnika s32 wiem że to nie w tym temacie, ale praktycznie to wszystko jest podobne.
Do rzeczy !, chcę was się zaradzić czy dobieram odpowiednie części do CDI.
Kupiłem takie koło: http://olx.pl/oferta/magneto-cdi-do-wsk ... 8b4b4d35c2
Zamierzam kupić
Stator: http://allegro.pl/iskrownik-stator-zapl ... 64506.html
Moduł: http://allegro.pl/odblokowany-modul-zap ... 55602.html
Cewka: http://allegro.pl/cewka-zaplon-king-los ... 37727.html
Regulator: Statora nie będę przerabiał więc nie wiem jaki dobrać
Czy na tej nowej podstawie ustawi zapłon?
Potrzebuje szybkiej porady od was tu zgromadzonych, mianowicie chodzi o to że będę montował zapłon CDI do silnika s32 wiem że to nie w tym temacie, ale praktycznie to wszystko jest podobne.
Do rzeczy !, chcę was się zaradzić czy dobieram odpowiednie części do CDI.
Kupiłem takie koło: http://olx.pl/oferta/magneto-cdi-do-wsk ... 8b4b4d35c2
Zamierzam kupić
Stator: http://allegro.pl/iskrownik-stator-zapl ... 64506.html
Moduł: http://allegro.pl/odblokowany-modul-zap ... 55602.html
Cewka: http://allegro.pl/cewka-zaplon-king-los ... 37727.html
Regulator: Statora nie będę przerabiał więc nie wiem jaki dobrać
Czy na tej nowej podstawie ustawi zapłon?
Ostatnio zmieniony 2015-03-01, 21:16 przez Kozaczq, łącznie zmieniany 2 razy.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jeżeli magneto od 2T to ok.
Polecam przerobić stator
. Mniej problemów.
Jeśli jednak ma być bez... http://allegro.pl/regulator-napiecia-ki ... 24516.html np taki regulator, ale to zawsze trochę loteria
. Jak kupisz to dam Ci instrukcję jak to popodłączać.
Polecam przerobić stator

Jeśli jednak ma być bez... http://allegro.pl/regulator-napiecia-ki ... 24516.html np taki regulator, ale to zawsze trochę loteria

- Kozaczq
- Posty: 25
- Rejestracja: 2013-07-26, 10:42
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 KOS 84r.
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dzięki za podpowiedz.Savier pisze:Jeżeli magneto od 2T to ok.
Polecam przerobić stator. Mniej problemów.
Jeśli jednak ma być bez... http://allegro.pl/regulator-napiecia-ki ... 24516.html np taki regulator, ale to zawsze trochę loteria. Jak kupisz to dam Ci instrukcję jak to popodłączać.
Na razie to jak by mi się udało zrobic wszystko na ory.. podstawie i by chodziło to bym przerobił stator.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
mam tą samą podstawę, nie pasuje za bardzo [pod s32 i s34 jest podobno to samo]
zaraz wrzuce zdjęcia porównawcze.
zaraz wrzuce zdjęcia porównawcze.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2015-02-11, 02:59
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk m06b3
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Panowie czy ktoś może wie gdzie można kupić magneto pasujace na wal wsk? NP 3xg
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Na dzień dzisiejszy coraz ciężej o 3XG musisz fizycznie dobrać coś innego.kgolin2 pisze:Panowie czy ktoś może wie gdzie można kupić magneto pasujace na wal wsk? NP 3xg
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
- Kozaczq
- Posty: 25
- Rejestracja: 2013-07-26, 10:42
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 KOS 84r.
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Mówiłeś wcześniej ze skompletowałeś i zrobiłeś już CDI?kgolin2 pisze:Panowie czy ktoś może wie gdzie można kupić magneto pasujace na wal wsk? NP 3xg

-
- Posty: 21
- Rejestracja: 2015-02-06, 10:54
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125. B1 z 1969r.
- Lokalizacja: lublin
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam, ja widziałem silnik wsk 125 z fabrycznie montowanym zapłonem od charta, podobno wyszło takich silników bardzo mało.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2015-02-11, 02:59
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk m06b3
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Mam cdi i działa ale musiałem dotoczy koło. A kolega chce bez toczenie stąd pytanie.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Mam pytanie o umiejscowienie cewki zapłonowej.
W zakupionym ze3stawie intrukcja wskazuje na montaż na ramie - ale nie wygląda to estetycznie, pozatym pozostaje mi pusty otwór w klapie silnika. Czy udało się komuś zamontować to pod magnetem? Czy istnieje taka możliwość? Miejsca zbyt wiele nie ma, i musiałbym kombinować z mocowaniem do masy, ale wtedy wizualnie moto byłoby oryginalne.
W zakupionym ze3stawie intrukcja wskazuje na montaż na ramie - ale nie wygląda to estetycznie, pozatym pozostaje mi pusty otwór w klapie silnika. Czy udało się komuś zamontować to pod magnetem? Czy istnieje taka możliwość? Miejsca zbyt wiele nie ma, i musiałbym kombinować z mocowaniem do masy, ale wtedy wizualnie moto byłoby oryginalne.
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ja zrobiłem to tak a z karterów wychodzą przewody w koszulce ze statora więc nie ma dziury i wygląda jak w oryginale.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
z silnika mam 2 otowry - na przewód WN oraz silnikowy. Wypuszszczona obecnie jest tylko wiązka z cewek, i mam dziure po cewce.
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Nie ogarniam tego-daj jakieś foto.damaioshin pisze:z silnika mam 2 otowry - na przewód WN oraz silnikowy. Wypuszszczona obecnie jest tylko wiązka z cewek, i mam dziure po cewce.
"na przewód WN oraz silnikowy" co to "silnikowy"?
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Przepraszam, zaspany lekko byłem. Z obudowy silnika mam wyjście górą na przewód świecy, z boku w stronę przodu jedno wyjście na 3 kable którymi pierwotnie podłączam się instalacji.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
W jaki sposób działa gaszenie przy cdi?
Wiem że przez zwarcie z masą, ale na jakiej zasadzie, 5 stron wcześniej są 2 schematy, gdzie ten czarny kabel jest podpięty do 2 różnych gniazd [jedno z nich ma nr10 bodaj u AudioBasa].
Swoje cdi podłączyłem, z tego co zauwazylem to światła tylne mam niezaleźnie czy jest kluczyk w stacyjce [tzn stop mogę uruchomić ręcznie] a silnik zgasiłem odcinając paliwo. Normalnie ma być przez wyjęcie kluczyka? [mam aku]
Wiem że przez zwarcie z masą, ale na jakiej zasadzie, 5 stron wcześniej są 2 schematy, gdzie ten czarny kabel jest podpięty do 2 różnych gniazd [jedno z nich ma nr10 bodaj u AudioBasa].
Swoje cdi podłączyłem, z tego co zauwazylem to światła tylne mam niezaleźnie czy jest kluczyk w stacyjce [tzn stop mogę uruchomić ręcznie] a silnik zgasiłem odcinając paliwo. Normalnie ma być przez wyjęcie kluczyka? [mam aku]
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Czarny z modułu podłączasz w miejsce tego oryginalnego czarnego który wychodził z silnikiem. po wyjęciu kluczyka powinno zwierać do masy i gasić silnik.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Odpowiedni kabel w module łączysz z odpowiednim kablem, który jest przy karterach (3 wyjścia - gaszenie, światła, ładowanie).
Ewentualnie możesz popatrzeć na schemacie który styk jest za to odpowiedzialny i poprowadzić sobie kabel do modułu, jak wygododniej
Ewentualnie możesz popatrzeć na schemacie który styk jest za to odpowiedzialny i poprowadzić sobie kabel do modułu, jak wygododniej

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości