CDI W WSK 125
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
kable wychodzące pierwotnie z silnika były podmieniane, więc tak tego nie znajdę. Ale zasadę już znam, dzięki. Będę wzorował się na schemacie Audiobassa.
Przy okazji - czy to nie dziwne że nie popaliło mi tylnich żarówek 6v wpiętych pod aku? Czy popali jak będę je włączał na odpalonym moto?
Przy okazji - czy to nie dziwne że nie popaliło mi tylnich żarówek 6v wpiętych pod aku? Czy popali jak będę je włączał na odpalonym moto?
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Przepraszam za post/post.
Dziś odpaliłem, opisze jeszcze sposób podpięcia pod stacyjkę od wfm, różni się od podanych tutaj numeracji, ale wsio działa, również gaszenie przez wyjęcie kluczyka.
Bałem się reakcji na gaz jak w kosie spalinowej, ale jest ok.
Dziś odpaliłem, opisze jeszcze sposób podpięcia pod stacyjkę od wfm, różni się od podanych tutaj numeracji, ale wsio działa, również gaszenie przez wyjęcie kluczyka.
Bałem się reakcji na gaz jak w kosie spalinowej, ale jest ok.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2014-01-23, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk
shl - Lokalizacja: Przemyśl
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam
Przepraszam za być może nieodpowiedni post lecz chciałbym się zapytać jaki zestaw, moduł pasowałby do silnika s01 z shl 04 oraz z nieco późniejszego modelu tego silnika z wfm?
Będę wdzięczny za pomoc i informację.
Przepraszam za być może nieodpowiedni post lecz chciałbym się zapytać jaki zestaw, moduł pasowałby do silnika s01 z shl 04 oraz z nieco późniejszego modelu tego silnika z wfm?
Będę wdzięczny za pomoc i informację.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 2014-12-06, 17:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM 06
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
z późniejszego silnika od m06 czy m11?
W shl były również silniki s34 montowane [z logiem wfm] i tutaj pasuje modul od m11
W shl były również silniki s34 montowane [z logiem wfm] i tutaj pasuje modul od m11
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
A w których SHL-kach były montowane silniki S34?
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 2013-01-20, 23:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Minsk 125 TYP 400A
- Lokalizacja: Chorzelów koło Mielca
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
http://allegro.pl/kolo-magnesowe-iskrow ... 56312.html
to koło będzie dobre? rozumiem że jak nie wejdzie dokładnie na wał to trzeba przetoczyć stożek?
magneto 2t
zapłon 2t z siedmioma cewkami
moduł zapłonowy 2t
regulator napięcia
Cewka WN może być na 4T
i to wszystko + podstawka tak ?
średnica zapłonu na zewnątrz 79mm a magneta w środku 81mm.
Z takimi częściami mogę składać zapłon czy coś wymienić ?
to koło będzie dobre? rozumiem że jak nie wejdzie dokładnie na wał to trzeba przetoczyć stożek?
magneto 2t
zapłon 2t z siedmioma cewkami
moduł zapłonowy 2t
regulator napięcia
Cewka WN może być na 4T
i to wszystko + podstawka tak ?
średnica zapłonu na zewnątrz 79mm a magneta w środku 81mm.
Z takimi częściami mogę składać zapłon czy coś wymienić ?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Te magneto nie będzie pasować. Matej mówił, że te odpowienie są ogólnie dostępne... ale chyba we wrocławiu 

-
- Posty: 35
- Rejestracja: 2013-01-20, 23:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Minsk 125 TYP 400A
- Lokalizacja: Chorzelów koło Mielca
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
No ok, ale skoro tokarz zrobi mi odpowiedni stożek w tym kole to w czym będzie zle ?
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Myślałem, że na gotowo chcesz
Jak do toczenia to popatrz, czy taniej nie dostaniesz.

-
- Posty: 35
- Rejestracja: 2013-01-20, 23:00
- GG: 0
- Moje maszyny: Minsk 125 TYP 400A
- Lokalizacja: Chorzelów koło Mielca
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Wolalbym naprawdę na gotowo, ale 3xG magneta nie ma na allegro obecnie, chyba ze z innym oznaczeniem znajdę na allegro Teraz ?
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
wala mi się po garażu zapłon ducati energia, jedyny problem że magneto jest lewe, widzę ze w simsonach zakładają, oznacza to że są prawe magneta?
- Kozaczq
- Posty: 25
- Rejestracja: 2013-07-26, 10:42
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk 125 KOS 84r.
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Siemka, mam przerobione koło od 2T z krzywką wsk i po zakupie iskrownika okazało się że koło z iskrownikiem bez podstawy troszkę nie dochodzi do końca, macie jakieś pomysły jak to zrobić bo jak bez podstawy się nie mieści to z podstawą o grubości 1mm nawet nie wejdzie.
Ewentualnie żeby części nie poszły na stratę mógł bym zrobić oryginał zapłon na czujniku halla tylko do końca nie wiem jak.
Ewentualnie żeby części nie poszły na stratę mógł bym zrobić oryginał zapłon na czujniku halla tylko do końca nie wiem jak.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dotocz normalnie krzywkę porządnie
musisz sobie wymierzyć.

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Bo Matej do dobry człowiekSavier pisze:atej mówił, że te odpowienie są ogólnie dostępne... ale chyba we wrocławiu

W firmie magnetami to możemy się rzucać

Niestety ten dobrobyt kosztuje

- mietek09
- Posty: 73
- Rejestracja: 2015-02-11, 20:33
- GG: 0
- Moje maszyny: Dwa Pięć Jeden i Rower
- Lokalizacja: Kielce i okolice
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dobra mam magneto 3xg, iskrownik i inne potrzebne rzeczy. Teraz kilka pytań jak przerobić iskrownik tak aby wszystko było ok, jak sprawdzić czy mam bezmasowy czy masowy, oraz jak podpiąć to wszystko pod stacyjkę, bo mam oryg instalację. Jaki rozmiar powinien mieć ściągacz do tego koła ? 

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
- mietek09
- Posty: 73
- Rejestracja: 2015-02-11, 20:33
- GG: 0
- Moje maszyny: Dwa Pięć Jeden i Rower
- Lokalizacja: Kielce i okolice
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Taki sie nada do 3xg http://sklepy.allegro.pl/sciagacz-magne ... 32556.html ??
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
nada
btw ktoś pomoże?
btw ktoś pomoże?
qpa pisze:wala mi się po garażu zapłon ducati energia, jedyny problem że magneto jest lewe, widzę ze w simsonach zakładają, oznacza to że są prawe magneta?
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2015-02-11, 02:59
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk m06b3
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Panowie jak to połączyć? Po prawej kable z iskrownika zostały mi 3.
[img][attachment=0]rsz_1rsz_20150419_163105-1.jpg[/attachment&]
zielony do zielonego i do masy
żółty do żółtego?
CO z białym?
A reszta
czerwony ładowanie?
czarny światła?
Rozowy?
z góry dzięki za pomoc.
teoretycznie zgodnie z tym schematem pytanie jest co to za przewód czarny wychodzacy z regulatora http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2893124.html
[img][attachment=0]rsz_1rsz_20150419_163105-1.jpg[/attachment&]
zielony do zielonego i do masy
żółty do żółtego?
CO z białym?
A reszta
czerwony ładowanie?
czarny światła?
Rozowy?
z góry dzięki za pomoc.
teoretycznie zgodnie z tym schematem pytanie jest co to za przewód czarny wychodzacy z regulatora http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2893124.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Pod ten regulator powinieneś przerobić stator wg poradnika szymona. Miałem w nieprzerobionym statorze i efekty były marne
.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość