CDI W WSK 125
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Hej
Złączyłem ostatecznie to CDI według forumowych rad i poradników włączając tto, że rzeczytałem cały 50 stronicowy wątek a cdi zrobiłem według rad Szymona, tj według jego poradnika, jednak niestety, po złączeniu kabelków, polutowaniu ich i nie ma iskry, nie ma nic (nawet już zdecydowałem się palec wsadzić w fajkę i mimo wszystko i tak mnie nie kopnęło.) i się zastanawiam co dalej zrobić. Impulsator dałem jak najbliżej tej blaszki na magnecie które zresztą wchodzi całe na wał. W sumie nie wiem, kaki czort tu siedzi bo moje doświadczenie praktyczne minimalne. Trzy razy sprawdzałem czy instalacja dobrze podłączona, i wszystko wydaje się być w porządku. Może to wina modułu? Dorzucam zdjęcia, może coś z nich wyniknie. Uprzedzając pytania, kable docinałem ze starej instalacji po passacie i nie mam akumulatora
Pozdr
https://www.dropbox.com/s/ntk34rrkwlmcc ... 0.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/a3dljjvstke1g ... 4.jpg?dl=0
Złączyłem ostatecznie to CDI według forumowych rad i poradników włączając tto, że rzeczytałem cały 50 stronicowy wątek a cdi zrobiłem według rad Szymona, tj według jego poradnika, jednak niestety, po złączeniu kabelków, polutowaniu ich i nie ma iskry, nie ma nic (nawet już zdecydowałem się palec wsadzić w fajkę i mimo wszystko i tak mnie nie kopnęło.) i się zastanawiam co dalej zrobić. Impulsator dałem jak najbliżej tej blaszki na magnecie które zresztą wchodzi całe na wał. W sumie nie wiem, kaki czort tu siedzi bo moje doświadczenie praktyczne minimalne. Trzy razy sprawdzałem czy instalacja dobrze podłączona, i wszystko wydaje się być w porządku. Może to wina modułu? Dorzucam zdjęcia, może coś z nich wyniknie. Uprzedzając pytania, kable docinałem ze starej instalacji po passacie i nie mam akumulatora
Pozdr
https://www.dropbox.com/s/ntk34rrkwlmcc ... 0.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/a3dljjvstke1g ... 4.jpg?dl=0
- Szymon_1998
- Posty: 992
- Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3
Re: CDI W WSK 125
Jeśli nie ma iskry to coś źle musiałeś podłączyć lub moduł śmietnik. Kable które są opisane w moim poradniku odpowiadają tylko za ładowanie,jeśli go nie ma to też pewnie coś źle zrobiłeś.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. 

-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2013-01-04, 10:41
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Leszno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Sprawdź całą instalację jeszcze raz. Zacznij od cewek - podłącz miernik do masy i cewki, która idzie do modułu. Po kopnięciu powinno pojawić się napięcie. Tak samo możesz sprawdzić cewki ładowania i świateł. Jako kolejne możesz sprawdzić impulsator. podłącz miernik do kabli impulsatora i ustaw żeby piszczał przy zwarciu. Jak kopniesz powinien piszczeć gdy blaszka minie impulsator.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 2015-05-14, 14:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
WSK 125 - Lokalizacja: POLSKA, LUbelskie
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam wszystkich użytkowników CDI mam pytanie odnośnie podzespołów ktore są dostępne na allegro wiadomo że to chińczyki, chodzi mi o żywotność jeśli ktoś już ma CDI jak z awaryjnością? Czy śmiało mogę sie wyprać na przejażdżkę 100km i mogę być spokojny że wrócę motocyklem??
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
W majowy weekend we czterech(czterema moturami z CDI)pokonaliśmy 540km.Przerobione przeze mnie Wski pod tym względem były bezawaryjne.W Boże Ciało szykujemy się na większy wypad około 800km.Brodzik19 pisze:Witam wszystkich użytkowników CDI mam pytanie odnośnie podzespołów ktore są dostępne na allegro wiadomo że to chińczyki, chodzi mi o żywotność jeśli ktoś już ma CDI jak z awaryjnością? Czy śmiało mogę sie wyprać na przejażdżkę 100km i mogę być spokojny że wrócę motocyklem??
Ostre zakręty Ty lecisz nieugięty.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 2015-05-14, 14:51
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
WSK 125 - Lokalizacja: POLSKA, LUbelskie
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Przekonałeś Mnie 

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ja przez 4 000 zapomniałem, że tam coś mam pod prawym deklem
.

- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam
Dostałem wczoraj do łap miernik i poszedłem sprawdzić napięcia i czy w ogóle są przejścia. Oczywiście cała instalacja podłączona według forumowych rad, sprawdzana trzykrotnie także tu na 99% nie ma błędu. Po podłączeniu do kabla cewki WN w statorze dostałem 11V zmiennego przy dobrym kopnięciu. Czyli tu jest ok. Potem poszedłem do modułu, odpowiednio ustawiając miernik na pipczenie i stamtąd, czarny podłączyłem do ramy a ten czerwony poszedł do żółtego, czyli wasz odpowiednik to prawdopodobnie pomarańczowy, czyli ten co idzie do cewki WN. Zapipczało przy kopie, więc też jest okej. Potem podłączyłem pod tę cewkę czyli czerwony wsadzilem w kabel WN a czarny do ramy. Niestety zero odzewu przy kopaniu. Potem masę cewki podłączyłem do masy miernika a czerwo zostawiłem bez zmian w kablu. Niestety zero odzewu. To samo gdy odwróciłem kable cewki WN i tez zero odzewu. Czy to znaczy, że cewka WN jest zła, czy to ja coś źle robię?
Pozdrawiam
Dostałem wczoraj do łap miernik i poszedłem sprawdzić napięcia i czy w ogóle są przejścia. Oczywiście cała instalacja podłączona według forumowych rad, sprawdzana trzykrotnie także tu na 99% nie ma błędu. Po podłączeniu do kabla cewki WN w statorze dostałem 11V zmiennego przy dobrym kopnięciu. Czyli tu jest ok. Potem poszedłem do modułu, odpowiednio ustawiając miernik na pipczenie i stamtąd, czarny podłączyłem do ramy a ten czerwony poszedł do żółtego, czyli wasz odpowiednik to prawdopodobnie pomarańczowy, czyli ten co idzie do cewki WN. Zapipczało przy kopie, więc też jest okej. Potem podłączyłem pod tę cewkę czyli czerwony wsadzilem w kabel WN a czarny do ramy. Niestety zero odzewu przy kopaniu. Potem masę cewki podłączyłem do masy miernika a czerwo zostawiłem bez zmian w kablu. Niestety zero odzewu. To samo gdy odwróciłem kable cewki WN i tez zero odzewu. Czy to znaczy, że cewka WN jest zła, czy to ja coś źle robię?
Pozdrawiam
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 2014-08-29, 21:22
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06B3- 85r
WSK M06B3- 74r - Lokalizacja: Garwolin
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam. Wie ktoś może dlaczego cdi rozładowywuje aku?? wszystko było ok pięknie działało a tu nagle chce się przejechać a tu aku padnięte. Oczywiście jak odpalę to wszystko działa, światła, ładowanie. Będę wdzięczny za jakiekolwiek sugestie.
- guziec583
- Posty: 243
- Rejestracja: 2013-02-25, 18:29
- GG: 0
- Moje maszyny: Shl M11W
Wsk M06B3
M06B3
Romet Pony
ogar 200
Honda Dominator - Lokalizacja: Olecko
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
takie pytanie mam to normalne ze mi odcina jakby zapłon jak jade max do konca na biegu ? czy to kwestia niedokładnego wyregulowania tzw na oko bo lampy nie mam
[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku
- Sarmat
- Posty: 375
- Rejestracja: 2013-11-01, 15:11
- Moje maszyny: WSK 125 B1
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Znowu ja i moje perypetie 
Po wielu próbach udało mi się uzyskać iskrę. Przede wszystkim chodziło o to, że Andrzej podał złą konfigurację podłączenia modułu- niebiesko biały poszedł do gaszenia a biały poszedł do impulsatora. Na początku miałem dość słabą iskrę, po ustawieniu przerwy na impulsatorze na 0.25 mam już trochę lepszą iskrę, ale niestety mam problem z odpaleniem sprzętu. Niestety, ale wydaje mi się, że iskra jest tylko raz na jakieś tam kopnięcie, potem znowu jest seria kopnieć że jest, po chwili zaś, nie ma iskierki i tak w kółko. Mam wrażenie, że motocykl już prawie zagadał, ale mimo dalszych prób, nie zapalił. Gaszenie odłączone. Macie swoje opinie co do tego?

Po wielu próbach udało mi się uzyskać iskrę. Przede wszystkim chodziło o to, że Andrzej podał złą konfigurację podłączenia modułu- niebiesko biały poszedł do gaszenia a biały poszedł do impulsatora. Na początku miałem dość słabą iskrę, po ustawieniu przerwy na impulsatorze na 0.25 mam już trochę lepszą iskrę, ale niestety mam problem z odpaleniem sprzętu. Niestety, ale wydaje mi się, że iskra jest tylko raz na jakieś tam kopnięcie, potem znowu jest seria kopnieć że jest, po chwili zaś, nie ma iskierki i tak w kółko. Mam wrażenie, że motocykl już prawie zagadał, ale mimo dalszych prób, nie zapalił. Gaszenie odłączone. Macie swoje opinie co do tego?
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2011-06-19, 13:09
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Witam. Mam mały dylemat odnośnie modułu CDI. Mianowicie kupiłem jeden (15zł u mechanika, nowy), motor nie wkręcał się na obroty, zapłon po dodaniu gazu się przestawiał. Zamieniłem moduł od peugeota, wszystko cacy. Więc mój moduł oddałem mechanikowi, ten stwierdził że jest dobry, ale zamienił mi go na jakiś inny, tyle że zablokowany. Na nim WSKa już normalnie chodziła. Tylko że po paru wycieczkach znowu go szlag trafił tj. nie wkręca się na obroty. Na module od peugeota jest git. I tu moje pytanie. Czy to tylko mój pech, ze te 2 moduły były jakieś trefne? Czy może trzeba dać jakieś grubsze kable (do cewki WN dałem niestety taki dość cienki). Co zanim kupię nowy moduł sprawdzić, aby go ewentualnie nie zepsuło. A może po prostu warto zainwestować więcej grosza w ten cały moduł? Niestety na prądach i kabelkach niezbyty się wyznaje i nie wiem nawet od czego mógłbym tam zacząć.
Chodzenie po bagnach wciąga
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jak masz wszystkie elementy te co wszyscy to kup moduł z allegro, upewnij się, że przewody gitnie przewodzą i musi chodzić 

- RaPi
- Posty: 121
- Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: ze Świdnika
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
- brobmw
- Posty: 432
- Rejestracja: 2014-10-15, 20:30
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 Kos
WSK 175 Kobuz - Lokalizacja: Piaseczno
- Kontaktowanie:
- RaPi
- Posty: 121
- Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: ze Świdnika
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=3092650brobmw pisze:Jaka cena?
oczywiście dla ludzi z forum spory rabat, jeśli jesteś zainteresowany napisz PW
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Panowie mam problem z cdi , silnik s32 łapie lewe obroty i strasznie odbija kopniak na dodatek źle pali na zimnym, moduł ok impulsator też opóźnianie zapłonu nic nie daje.
Gaźnik ok ssanie działa ,proszę o podpowiedz.
Gaźnik ok ssanie działa ,proszę o podpowiedz.
Ekipa Południe®
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Źle ustawiony zapłon 

- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ustaw tyle ile miało ori, tylko to sprawdź lampą stroboskopową czy się zgadza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość