
CDI W WSK 125
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Obawiam się, że jeżeli będziesz jeździł tak jak na fotce to się prędzej czy później zabrudzi 

- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Co z tego że się zabrudzi? To nawet pod wodą pojedzie 

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Muciek no, ale wiesz....
Bardziej martwi mnie ładowanie w tym chińskim gównie (regulator)
Przewijałeś może już cewki w takim czymś?
Bardziej martwi mnie ładowanie w tym chińskim gównie (regulator)

Przewijałeś może już cewki w takim czymś?
Ostatnio zmieniony 2011-06-17, 00:07 przez AudioBas, łącznie zmieniany 1 raz.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ty chcesz przewijać cewki aby uzyskać większą sprawność?
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Tak planuję oraz do tego dorobić porządny regulator...
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Przewijanie cewki to nic trudnego, kupujesz drut o odpowiedniej średnicy zrywasz stary i jedziesz od nowa grubszy drut więcej A , mniejszą średnica więcej V.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
A powiedz mi czemu na tym zestawie napięcie skacze nawet do 19V na stykach akumulatora???
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Regulator jest ewidentnie zepsuty , bądź coś masz źle podłączone , ale skłaniał bym się do 1szej opcji. Na naszym forum mamy schemat regulatora z KTM'a, sprawdzony.
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jak kolega napisał powyżej, na pewno regel. U mnie w łobuzie było podobnie- miałem uszkodzony, a potem nie odpowiedni regel, to ładowanie skakało do 19 v po wymianie - jak ręką odjął, nie ważne czy niskie czy maksymalne obroty zawsze mam 14 v
- bigsoft
- Posty: 20
- Rejestracja: 2009-11-25, 17:59
- GG: 16126214
- Moje maszyny: Romet Ogar 200,
WSK 175 Kobuz,
Romet Pony M-1
Jawa 50 M - Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jeżeli chodzi o regulator napięcia, to zastosujcie sobie bardzo prosty układzik. Jeden z użytkowników forum elektroda.pl kiedyś go zaprezentował. Jest banalnie prosty do wykonania i co ważne - działa wystarczająco dobrze. Ostatnio zmontowałem koledze do simsona z przewijanymi cewkami (h4 55W na przodzie, zapłon bateryjny itp itd) - do ładowania akumulatora. Działa wyśmienicie.
W zależności jakie macie cewki (masowe, bezmasowe) trzeba zastosować układ w odpowieniej wersji.
Link -> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1721229.html
Gdyby coś było nie jasne, służę radą. Osobiście sprawdziłem działanie i jest w porządku.
W zależności jakie macie cewki (masowe, bezmasowe) trzeba zastosować układ w odpowieniej wersji.
Link -> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1721229.html
Gdyby coś było nie jasne, służę radą. Osobiście sprawdziłem działanie i jest w porządku.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dobry.
Mam pytanie, czy można spiłować znak / wypust na kole magnesowym i zamiast niego przeklejać znak ? Nie musiałbym kręcić podstawką.
Mam pytanie, czy można spiłować znak / wypust na kole magnesowym i zamiast niego przeklejać znak ? Nie musiałbym kręcić podstawką.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
CDI już w silniku teraz regulacja i ponawiam pytanie co z tym znakiem na kole, czy mogę go zeszlifować i zamiast niego przeklejać magnes ?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Kręć podstawką 
Impulsator w prawy dolny róg

Impulsator w prawy dolny róg

- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Moje CDI schowane 
Dzisiaj były testy pod wodą - przeszły pozytywnie
Woda napewno tego nie zniszczy.

Dzisiaj były testy pod wodą - przeszły pozytywnie

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Co Ty żeś zrobił tej kapie?!Kamil* pisze:Moje CDI schowane
Dzisiaj były testy pod wodą - przeszły pozytywnieWoda napewno tego nie zniszczy.

- Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98' - Lokalizacja: Świeżawy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Savier spokojnie .. zobacz w jakim stanie ona jest poobijana młotkiem itp to szkoda ciąć mi jej nie było.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Kolego Borewicz , możesz tak zrobić ale może być problem z mocnym przyklejeniem tego , masz jakieś dobre kleje?
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dzięki Muciek liczyłem na twoją odpowiedź, co do klei na pewno coś się znajdzie
Super Glue pewnie nie da rady ?

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Raczej nie
Ale myślę że taki dwuskładnikowy epoksyd (płynny metal czy coś) powinien już wystarczyć , jedynie trzeba dobrze odtłuścić.

- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Mam jeszcze jedno pytanie w sprawie indedyfikacji przewodów wychodzących z modułu zapłonowego i iskrownika.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość