
Rozumiem że pod obciążeniem żarówy przedniej + tylnej ładowanie wyniesie około 16 ,5 v ?? chyba to dobry wynik ??, u mnie ładowanie na włączonych światłach na zapłonie 6v wynosi ``6,43v wiec trochę słabo

16,5 to za dużo, akumulator będzie się wygotowywał. Pytanie, czy po obciążeniu instalacji kompletem odbiorników napięcie na zaciskach spadnie do akceptowalnych ~14,2V.Brat pisze: Rozumiem że pod obciążeniem żarówy przedniej + tylnej ładowanie wyniesie około 16 ,5 v ?? chyba to dobry wynik ??, u mnie ładowanie na włączonych światłach na zapłonie 6v wynosi ``6,43v wiec trochę słabo :/
yahoo pisze:Shoei: jak chcesz rozwiązać instalację? Czy całą produkcję alternatora chcesz puścić - via regulator - na ładowanie akumulatora, i z akumulatora zasilać całą resztę, czy będziesz odtwarzać instalację oryginalną, z zasilaniem reflektora bezpośrednio z prądnicy, a resztę z baterii? Ja osobiście chyba bym wolał to pierwsze rozwiązanie, jako prostsze. Uchylisz rąbka?:)
Nie wiem czemu tak dużo jest, jednak przeglądając posty żbika w temacie o alternatorze z jawy tez mu miernik pokazuje 18V.wujcio pisze:Hm to jak działa ten regulator w sumie jak na aq jest takie wielkie napięcie ta żelówka CI się ugotuje
Masz do dyspozycji moc 120W zasilisz światła 60W to zostanie ci 60W na resztę.wujcio pisze:Mam pytanie czysto teoretyczne czyli jeśli mamy przkładowo dwa obwody w takim alternatorze jeden na światłą i drugi na łądowanie to jeśli w instrukcji pisze że na przód ma być max moc 45/40 W która zasilana jest tym przewodem to oznacza to że:
Kabel od świateł ma moc 45-50 W nie więcej a cała reszta mocy idzie na ładowanie czyli 120-50=>około 70 W
czy jakoś to inaczej się rozkłada?
Shoei pisze:yahoo pisze:Shoei: jak chcesz rozwiązać instalację? Czy całą produkcję alternatora chcesz puścić - via regulator - na ładowanie akumulatora, i z akumulatora zasilać całą resztę, czy będziesz odtwarzać instalację oryginalną, z zasilaniem reflektora bezpośrednio z prądnicy, a resztę z baterii? Ja osobiście chyba bym wolał to pierwsze rozwiązanie, jako prostsze. Uchylisz rąbka?:)
Kupiłem model z oddzielnym obwodem światła oraz reszta, także tak to zainstaluje w motocyklu. Są też wersje 3 przewodowe które wykorzystać można do zespolonej instalacji oświetlenie/ładowanie.
Hmm. Tak prosto to chyba nie ma ;) Podejrzewam, że skoro są osobne obwody i producent podaje ich moc łączną, to nie znaczy, że ta moc będzie się dowolnie rozkładała między nimi (byle tylko zgadzała się suma;), tylko każdy z nich będzie miał raczej własną wydajność, niezależnie od drugiego. Czyli powiedzmy jak dasz żarówkę 90W, to nie znaczy, że zostanie Ci 30 W na ładowanie, tylko że żarówka będzie świeciła na połowę swojej mocy (bo np prądnica da jej tylko 45W), a ładowanie będzie działało po swojemu. Bo gdyby było tak jak mówisz, to czym by się różniła taka prądnica od takiej pod instalację zespoloną? Trzeba by to obadać :)Shoei pisze:Masz do dyspozycji moc 120W zasilisz światła 60W to zostanie ci 60W na resztę.
w jaki sposób wycentrowałeś wirnik ?Shoei pisze:Właśnie wróciłem z garażu. Wycentrowałem wirnik bo jednak tarł o rdzeń Jakieś pytania?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości