CDI W WSK 125
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Troszkę ciemne fotki ale z tego co widzę to biało niebieski impulsator , a biało czerwony powinien być zasilanie CDI (z silnika) (mierząc przy kopnięciu powyżej 30v powinno być), W module ten z podwójnym konektorek to zasilanie (ten ciemniejszy raczej to zasilanie drugi to gaszenie) zielony masa , a ten co został to raczej wyjście na cewke WN.. Masz jakieś dziwnie kolory , bo nie są to standardowe stosowane w chińczykach.
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Lepsza jakość fotki, żeby się nie pomylić. 

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
To jest raczej tak jak pisałem powyżej , a co do kabli z silnika to proszę napisać jakie kolory , chyba że wie Pan co i jak.
Mierząc to tak z jednego wysokie napięcie (powyżej 30 od razu AC) to jest zasilanie modułu , 0,1-2v AC to jest impulsator , potem zostają dwa kable zazwyczaj zółte to do regulatora i świateł. Ogólnie to jakieś inne kolory tam są niż normalnie
Mierząc to tak z jednego wysokie napięcie (powyżej 30 od razu AC) to jest zasilanie modułu , 0,1-2v AC to jest impulsator , potem zostają dwa kable zazwyczaj zółte to do regulatora i świateł. Ogólnie to jakieś inne kolory tam są niż normalnie

- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
No właśnie mamy problem z tymi kolorkami inne niż wszystkie . Na razie posiadam tylko jedną fotkę, na której widoczne są przewody, jutro zrobię dokładniejsze fotki przewodzików. Chcielibyśmy odpalić jutro silnik i opanować CDI, żeby pozakładać je także w innych silnikach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Czarno-czerwony to będzie zasilaniem modułu przy wyjściu z silnika...
Muciek pewien jesteś, że te w kostce to gaszenie?
Mi się wydaje, że one idą do cewki WN... (jeden na mase)
Muciek pewien jesteś, że te w kostce to gaszenie?
Mi się wydaje, że one idą do cewki WN... (jeden na mase)
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dobra wszystko siedzi w motorze, ale mamy problem z podłączeniem. Chciałbym abyście zindedyfikowali przewody wychodzące z iskrownika.
Teraz jeszcze nie wiemy, który to gaszenie, a który zasila cewkę. Tutaj jeszcze fotka przewodów z impulsatora.
Zdjęcie w wysokiej jakości wszystko powinno być widać.Teraz jeszcze nie wiemy, który to gaszenie, a który zasila cewkę. Tutaj jeszcze fotka przewodów z impulsatora.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Dwa przewody z impulsatora - u mnie wychodził jeden 

- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jeden to masa. Są dwa typy impulsatorów - masowane już podstawką i drugi - masowanie za pomocą osobnego przewodu. Może tak, z tego co się orientuje Arni potrzebuje info, które kable są które. Co do braku iskry, spore prawdopodobieństwo, że zmasowaliście gaszenie skoro nie macie pewności co do tego.
Re: CDI W WSK 125
Zrób zdjęcia bez magneta, żeby było wiadome od czego który kabel.
P.S - masz nowy, współczesny cylinder ?
P.S - masz nowy, współczesny cylinder ?
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Tak shitowy cylinder CX. To nie jest mój silnik, CDI jest w nim tylko do testów.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Pomierzcie kable wychodzące z silnika napisałem powyżej co i jak.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
I jak odpalony?
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
CDI odpalone, niestety tylko na chwilę, ponieważ silnik nie był mój, a CDI było w nim tylko do testu. Motor o wiele lepiej wkręca się na obroty i ma ładniejszą iskrę. Posiadam tylko dwa filmy z lampą stroboskopową :
http://www.youtube.com/watch?v=Nzj7jf6Clxw
http://www.youtube.com/watch?v=ubGiNhc6 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Nzj7jf6Clxw
http://www.youtube.com/watch?v=ubGiNhc6 ... re=related
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Możecie koledzy podpowiedzieć z czego jest ten wasz zapłon Cdi bo przewałkowałem temat i brak info
.
Spróbuję to wstawić do mojej wsk z głębokim zapłonem

Spróbuję to wstawić do mojej wsk z głębokim zapłonem

- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
http://allegro.pl/iskrownik-skuter-zipp ... 90048.html - mniej więcej coś takiego, ale każdy jest trochę inny. Ja posiadam zapłon sygnowany 3XG, koło pasujące na stożek.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
A ja przerabiam ładowanie 
W przyszłym tygodniu pierwsze testy.
Z fajnych rzeczy to, że wszystko będzie zasilane z akumulatora.

W przyszłym tygodniu pierwsze testy.
Z fajnych rzeczy to, że wszystko będzie zasilane z akumulatora.
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
A to co podałeś podejdzie na stożek wsk? Jaki do tego moduł i cewkę ?
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Porównaj sobie z moim kołem zdjęcia są w temacie. Wygląda identycznie.
Taka cewka - http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-chins ... 69470.html
Taki moduł - http://allegro.pl/modul-odblokowany-cdi ... 47361.html
Postaram się niedługo smarnąć prostą instrukcje podłączenia modułu i cewki.
Taka cewka - http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-chins ... 69470.html
Taki moduł - http://allegro.pl/modul-odblokowany-cdi ... 47361.html
Postaram się niedługo smarnąć prostą instrukcje podłączenia modułu i cewki.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Kilka stron wcześniej jest opis jak podłączałem mój moduł
Audiobass a jakieś bliższe informacje co przerobiłeś? jakiś regulator bezpośrednio zaprojektowany do tej prądnicy?

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Tak będzie nowy regulator - oparty na wieloletnim doświadczeniu oraz praktyce administratora forum zapłony.fora.pl 
Zaprojektowany pod oryginalny chiński zapłon.
Jedną modyfikacją będzie wykorzystanie wszystkich cewek do zasilania.
Niebawem fotki, testy i pomiary ;P

Zaprojektowany pod oryginalny chiński zapłon.
Jedną modyfikacją będzie wykorzystanie wszystkich cewek do zasilania.
Niebawem fotki, testy i pomiary ;P
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość