CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-07-01, 20:24

Troszkę ciemne fotki ale z tego co widzę to biało niebieski impulsator , a biało czerwony powinien być zasilanie CDI (z silnika) (mierząc przy kopnięciu powyżej 30v powinno być), W module ten z podwójnym konektorek to zasilanie (ten ciemniejszy raczej to zasilanie drugi to gaszenie) zielony masa , a ten co został to raczej wyjście na cewke WN.. Masz jakieś dziwnie kolory , bo nie są to standardowe stosowane w chińczykach.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2011-07-01, 20:27

Lepsza jakość fotki, żeby się nie pomylić. :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-07-01, 20:37

To jest raczej tak jak pisałem powyżej , a co do kabli z silnika to proszę napisać jakie kolory , chyba że wie Pan co i jak.
Mierząc to tak z jednego wysokie napięcie (powyżej 30 od razu AC) to jest zasilanie modułu , 0,1-2v AC to jest impulsator , potem zostają dwa kable zazwyczaj zółte to do regulatora i świateł. Ogólnie to jakieś inne kolory tam są niż normalnie :D

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-07-01, 20:46

No właśnie mamy problem z tymi kolorkami inne niż wszystkie . Na razie posiadam tylko jedną fotkę, na której widoczne są przewody, jutro zrobię dokładniejsze fotki przewodzików. Chcielibyśmy odpalić jutro silnik i opanować CDI, żeby pozakładać je także w innych silnikach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-07-02, 00:23

Czarno-czerwony to będzie zasilaniem modułu przy wyjściu z silnika...

Muciek pewien jesteś, że te w kostce to gaszenie?

Mi się wydaje, że one idą do cewki WN... (jeden na mase)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-07-02, 13:43

Dobra wszystko siedzi w motorze, ale mamy problem z podłączeniem. Chciałbym abyście zindedyfikowali przewody wychodzące z iskrownika.
DSC04136.JPG
Zdjęcie w wysokiej jakości wszystko powinno być widać.
Teraz jeszcze nie wiemy, który to gaszenie, a który zasila cewkę.
DSC04135.JPG
Tutaj jeszcze fotka przewodów z impulsatora.
DSC04139.JPG
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-07-02, 14:07

Dwa przewody z impulsatora - u mnie wychodził jeden :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2223
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Skinder » 2011-07-02, 14:15

Jeden to masa. Są dwa typy impulsatorów - masowane już podstawką i drugi - masowanie za pomocą osobnego przewodu. Może tak, z tego co się orientuje Arni potrzebuje info, które kable są które. Co do braku iskry, spore prawdopodobieństwo, że zmasowaliście gaszenie skoro nie macie pewności co do tego.

Knife

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Knife » 2011-07-02, 14:22

Zrób zdjęcia bez magneta, żeby było wiadome od czego który kabel.

P.S - masz nowy, współczesny cylinder ?

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-07-02, 15:33

Tak shitowy cylinder CX. To nie jest mój silnik, CDI jest w nim tylko do testów.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2011-07-02, 16:30

Pomierzcie kable wychodzące z silnika napisałem powyżej co i jak.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-07-10, 22:30

I jak odpalony?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-07-10, 22:42

CDI odpalone, niestety tylko na chwilę, ponieważ silnik nie był mój, a CDI było w nim tylko do testu. Motor o wiele lepiej wkręca się na obroty i ma ładniejszą iskrę. Posiadam tylko dwa filmy z lampą stroboskopową :
http://www.youtube.com/watch?v=Nzj7jf6Clxw
http://www.youtube.com/watch?v=ubGiNhc6 ... re=related
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: jannex » 2011-07-21, 15:27

Możecie koledzy podpowiedzieć z czego jest ten wasz zapłon Cdi bo przewałkowałem temat i brak info :-( .
Spróbuję to wstawić do mojej wsk z głębokim zapłonem :evil:

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-07-21, 15:34

http://allegro.pl/iskrownik-skuter-zipp ... 90048.html - mniej więcej coś takiego, ale każdy jest trochę inny. Ja posiadam zapłon sygnowany 3XG, koło pasujące na stożek.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-07-21, 15:58

A ja przerabiam ładowanie ;-)

W przyszłym tygodniu pierwsze testy.

Z fajnych rzeczy to, że wszystko będzie zasilane z akumulatora.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: jannex » 2011-07-21, 17:45

A to co podałeś podejdzie na stożek wsk? Jaki do tego moduł i cewkę ?

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1778
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Szczepan » 2011-07-21, 17:56

Porównaj sobie z moim kołem zdjęcia są w temacie. Wygląda identycznie.
Taka cewka - http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-chins ... 69470.html
Taki moduł - http://allegro.pl/modul-odblokowany-cdi ... 47361.html
Postaram się niedługo smarnąć prostą instrukcje podłączenia modułu i cewki.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: z-tomek » 2011-07-21, 23:20

Kilka stron wcześniej jest opis jak podłączałem mój moduł ;-) Audiobass a jakieś bliższe informacje co przerobiłeś? jakiś regulator bezpośrednio zaprojektowany do tej prądnicy?

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4120
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AudioBas » 2011-07-22, 00:36

Tak będzie nowy regulator - oparty na wieloletnim doświadczeniu oraz praktyce administratora forum zapłony.fora.pl ;-)
Zaprojektowany pod oryginalny chiński zapłon.

Jedną modyfikacją będzie wykorzystanie wszystkich cewek do zasilania.
Niebawem fotki, testy i pomiary ;P
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość