Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 2014-09-12, 11:52
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk M06B3
- Lokalizacja: Otwock
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
A kopci bardzo?
- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
zimny dymi na siwo a po rozgrznaniu w czasie jazdy prawie zero dymu.
- kusy
- Posty: 30
- Rejestracja: 2007-12-24, 17:17
- GG: 2911139
- Moje maszyny: WSK M06 B3, WSK RS, CBR F4i Sport
- Lokalizacja: Mielec
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Jak po takim czasie wypowiesz się na temat tego gaźnika?
Polecasz?
Jaką dyszę w końcu zastosowałeś?
Jak odpala motor na zimnym, ciepłym silniku?
Jak spalanie?
Polecasz?
Jaką dyszę w końcu zastosowałeś?
Jak odpala motor na zimnym, ciepłym silniku?
Jak spalanie?
Kiedy w baku jest brak, wtedy czuje się tak, jak bym leżał na wznak, wszystko mówiąc na wspak...
- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Zrobiłem na nim niewiele km bo montowałem zimą ale około 500km zrobiłem i póki co :
silnik pali dobrze ciepły i zimny ale po kilku minutach od zgaszenia ciepłego silnika trzeba włączyć ssanie - możliwe ze muszę trochę wzbogacić mieszankę
spalanie u mnie jak narazie duże 4,2-5,3 l/100km ale pracuję nad tym
dyszę główną mam " 72" i iglicę podniesioną n 3 rowek od góry
mogę dodać żeby po zakupie jak już to zostało tutaj napisane , przedmuchać i wyczyścić cały gaźnik bo jest w nim troche opiłków do tego pewnie pojawi się problem z wyciekiem paliwa z komory pływakowej ja poradziłem sobie z tym poprzez dorobienie uszczelki z gambitu i spolerowanie 2 płaszczyzn (korpus gaźnika i miska)
silnik pali dobrze ciepły i zimny ale po kilku minutach od zgaszenia ciepłego silnika trzeba włączyć ssanie - możliwe ze muszę trochę wzbogacić mieszankę
spalanie u mnie jak narazie duże 4,2-5,3 l/100km ale pracuję nad tym
dyszę główną mam " 72" i iglicę podniesioną n 3 rowek od góry
mogę dodać żeby po zakupie jak już to zostało tutaj napisane , przedmuchać i wyczyścić cały gaźnik bo jest w nim troche opiłków do tego pewnie pojawi się problem z wyciekiem paliwa z komory pływakowej ja poradziłem sobie z tym poprzez dorobienie uszczelki z gambitu i spolerowanie 2 płaszczyzn (korpus gaźnika i miska)
- kusy
- Posty: 30
- Rejestracja: 2007-12-24, 17:17
- GG: 2911139
- Moje maszyny: WSK M06 B3, WSK RS, CBR F4i Sport
- Lokalizacja: Mielec
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Dzięki, gaźnik to dokładnie Dellorto 21 które na allegro za 260zł już można kupić?
Kiedy w baku jest brak, wtedy czuje się tak, jak bym leżał na wznak, wszystko mówiąc na wspak...
- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
większość kupuje gaźnik AM6 , kopię dolerto za 60zł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kusy
- Posty: 30
- Rejestracja: 2007-12-24, 17:17
- GG: 2911139
- Moje maszyny: WSK M06 B3, WSK RS, CBR F4i Sport
- Lokalizacja: Mielec
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
chyba kopię Delortoa nie Dolerto?
No widziałem na allegro, ale lepiej chyba dołożyć i mieć pewniejszy niż podróbę?
Jeśli chodzi o wskę to wyszła mnie już ok 3tyś więc 200zł w jedną czy drugą bardzo mi różnicy nie zrobi, najważniejsze żeby było tak jak być powinno.
A ty Zamela jaki dokładnie masz?
No widziałem na allegro, ale lepiej chyba dołożyć i mieć pewniejszy niż podróbę?
Jeśli chodzi o wskę to wyszła mnie już ok 3tyś więc 200zł w jedną czy drugą bardzo mi różnicy nie zrobi, najważniejsze żeby było tak jak być powinno.
A ty Zamela jaki dokładnie masz?
Kiedy w baku jest brak, wtedy czuje się tak, jak bym leżał na wznak, wszystko mówiąc na wspak...
- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
delorot dolerto jeden kit
wiadomo o który chodzi i jak chcesz wdać 200zł na oryginał to OK ale ten za 60 tez styknie
U mnie jak u większości siedzi ten za 60zł i wystarczy na aledrogo wpisać hasło " gaźnik 21mm" , " gaźnik AM6 " i wyskoczą te stosowane przez posiadaczy WSK.
Nie bawiłem się w oryginalny G20 bo w kilku egzemplarzach jakie mam wyrobiony jest gwint na korpusie przepustnicy na tyle mocno że pokrywka nie chciała się trzymać a te nowe kopie są z plasteliny .


U mnie jak u większości siedzi ten za 60zł i wystarczy na aledrogo wpisać hasło " gaźnik 21mm" , " gaźnik AM6 " i wyskoczą te stosowane przez posiadaczy WSK.
Nie bawiłem się w oryginalny G20 bo w kilku egzemplarzach jakie mam wyrobiony jest gwint na korpusie przepustnicy na tyle mocno że pokrywka nie chciała się trzymać a te nowe kopie są z plasteliny .
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Jak wydałeś 3 koła na wueskę to zregeneruj sobie porządnie G20 (z głową
) razem z króćcem, żeby nie łapało Ci lewego powietrza. I gwarantuję, że nie wydasz 200zł i będziesz zadowolony
.
Zamela: 3 rowek od góry to kuresko bogato
. Ma być 1 od góry, czyli najbardziej ubogo jak się da
.
Ja mam zamiar w sezonie wpakować tam taka dyszę, żeby to chodziło na normalnym ustawieniu iglicy... Ciekawe ile wtedy będzie wueska palić


Zamela: 3 rowek od góry to kuresko bogato


Ja mam zamiar w sezonie wpakować tam taka dyszę, żeby to chodziło na normalnym ustawieniu iglicy... Ciekawe ile wtedy będzie wueska palić

- zamela
- Posty: 120
- Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
- GG: 3213296
- Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
- Lokalizacja: Pleszew
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
na 1 od góry jadąc na 3 biegu nie ma pełnego zakresu obrotów i powiedzmy o 3/4 gazu słuchać tylko buczenie i zero przyspieszenia natomiast gdy podniose iglicę to jest lepiej i to wszystko na dyszy 72 .
Po świetach będę miał wyjazd okolo 40 km to opuszczę iglicę o 1 ząbek i zobaczę co się będzie działo bo wkońcu ustawiłem zapłon - był opóźniony.
Po świetach będę miał wyjazd okolo 40 km to opuszczę iglicę o 1 ząbek i zobaczę co się będzie działo bo wkońcu ustawiłem zapłon - był opóźniony.
- kusy
- Posty: 30
- Rejestracja: 2007-12-24, 17:17
- GG: 2911139
- Moje maszyny: WSK M06 B3, WSK RS, CBR F4i Sport
- Lokalizacja: Mielec
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Zamela:
No może i bym się skusił na ten tańszy, ale wiem jak to jest z podróbkami, tym bardziej że chińczycy teraz przejęli rynek, i jak robią baterie które się składają z 3 akumulatorków to wsadzają tylko dwa żeby było taniej a trzeci wypełniają piaskiem
Więc to może być tak że 5 będzie dobrych, a dwa się udadzą trefne i dalej będę się tylko denerwował i tracił czas dlaczego mi wsk nie działa jak powinna.
Co do G20, to miałem taki jak kupiłem wskę. Niby było ok, ale przy remoncie postanowiłem, że kupię nowy.
Jak założyłem to żaden remont nie był równy temu jak się charakterystyka pracy silnika zmieniła
Wolne obroty spoko, duża poprawa momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów, mniejsze spalanie ponad pół litra (wcześniej prawie 4l a później ok 3,3l).
Ale ta bajka niestety długo nie trwała, już po około 5 tyś km zaczęły się problemy, gaźnik czyściłem dwa razy, zaczął się zalewać, nie dało się bardzo jeździć.
Wymieniłem na inny jakiś stary i jako tako jeździ, ale zrobiłem w nim wszystko co się dało by mieszanka była uboższa, czyli dysza chyba 68, iglica max w dół, poziom zaworka nad pływakiem max w dół a nadal dojeżdżając do skrzyżowania często gaśnie bo ją zaleje. Albo jak sam ją zgaszę to jest problem z odpaleniem, ale jak zakręcę kranik pół minuty przed zgaszeniem to pali na strzał. Jeszcze nie experymentowałem z tą długą dyszą co w nią wchodzi iglica, ale to ma jakieś znaczenie?
A tak przy okazji, tak wygląda moja WSK

galeria allegro
No może i bym się skusił na ten tańszy, ale wiem jak to jest z podróbkami, tym bardziej że chińczycy teraz przejęli rynek, i jak robią baterie które się składają z 3 akumulatorków to wsadzają tylko dwa żeby było taniej a trzeci wypełniają piaskiem

Więc to może być tak że 5 będzie dobrych, a dwa się udadzą trefne i dalej będę się tylko denerwował i tracił czas dlaczego mi wsk nie działa jak powinna.
Co do G20, to miałem taki jak kupiłem wskę. Niby było ok, ale przy remoncie postanowiłem, że kupię nowy.
Jak założyłem to żaden remont nie był równy temu jak się charakterystyka pracy silnika zmieniła

Wolne obroty spoko, duża poprawa momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów, mniejsze spalanie ponad pół litra (wcześniej prawie 4l a później ok 3,3l).
Ale ta bajka niestety długo nie trwała, już po około 5 tyś km zaczęły się problemy, gaźnik czyściłem dwa razy, zaczął się zalewać, nie dało się bardzo jeździć.
Wymieniłem na inny jakiś stary i jako tako jeździ, ale zrobiłem w nim wszystko co się dało by mieszanka była uboższa, czyli dysza chyba 68, iglica max w dół, poziom zaworka nad pływakiem max w dół a nadal dojeżdżając do skrzyżowania często gaśnie bo ją zaleje. Albo jak sam ją zgaszę to jest problem z odpaleniem, ale jak zakręcę kranik pół minuty przed zgaszeniem to pali na strzał. Jeszcze nie experymentowałem z tą długą dyszą co w nią wchodzi iglica, ale to ma jakieś znaczenie?
A tak przy okazji, tak wygląda moja WSK




galeria allegro
Kiedy w baku jest brak, wtedy czuje się tak, jak bym leżał na wznak, wszystko mówiąc na wspak...
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Chińczyki robią tanio , czasami nawet dobrze, ale trzeba wiedzieć co kupować, gdzie i na jakie kompromisy się przy tym godzimy
.
Jednocześnie wspomniany chińczyk 21mm jest tyle o ile sprawdzony, ewentualne błędy w wykonaniu wyłapiesz samodzielnie.

Jednocześnie wspomniany chińczyk 21mm jest tyle o ile sprawdzony, ewentualne błędy w wykonaniu wyłapiesz samodzielnie.
- kusy
- Posty: 30
- Rejestracja: 2007-12-24, 17:17
- GG: 2911139
- Moje maszyny: WSK M06 B3, WSK RS, CBR F4i Sport
- Lokalizacja: Mielec
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
No to lepiej dołożyć do oryginału 200zł czy pożałować i kupić podróbę? 
Kolega Zamela widzę z Pleszewa, niecały rok temu kupiłem tam czarną E60 3.0 diesel od typka który kupił sobie taką samą tylko nowszą i w benzynie, blisko lasu mieszka i dopiero się chyba wybudował bo dom niedokończony był i trampolinę chyba na podwórku miał

Kolega Zamela widzę z Pleszewa, niecały rok temu kupiłem tam czarną E60 3.0 diesel od typka który kupił sobie taką samą tylko nowszą i w benzynie, blisko lasu mieszka i dopiero się chyba wybudował bo dom niedokończony był i trampolinę chyba na podwórku miał

Kiedy w baku jest brak, wtedy czuje się tak, jak bym leżał na wznak, wszystko mówiąc na wspak...
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Kup sobie tego za 60 do tego zestaw dysz i iglic i wyregulujesz profi.
- kusy
- Posty: 30
- Rejestracja: 2007-12-24, 17:17
- GG: 2911139
- Moje maszyny: WSK M06 B3, WSK RS, CBR F4i Sport
- Lokalizacja: Mielec
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
a iglice czym się różnią że mam kupować ich zestaw?
Kiedy w baku jest brak, wtedy czuje się tak, jak bym leżał na wznak, wszystko mówiąc na wspak...
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 2014-09-12, 11:52
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk M06B3
- Lokalizacja: Otwock
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Witam,
udało mi się wyregulować mój chiński gaźnik.
1. była nie dokręcona głowica
2.Iglica w gazniku była źle założona zamiast pod tym plastikowym elementem byla nad, co powodowało że iglica była na maksa w górze a tylko przepustnica regulowała obroty.
3. zmieniłem dyszę na 80
4. wyregulowałem zapłon mam cdi miałem na 2,8 ustawiony dałem na 3.
5. pięknie odpala, wkręca sie supere na obroty prędokość maksymalna nie wiem bo na dotarciu
6. jedyne ca zauważyłem to ze dopiero jak sie rozgrzeje to pracuje idealnie
7. lubie niskie obroty a tu mi sie udalo ustawic naprawde niskie.
udało mi się wyregulować mój chiński gaźnik.
1. była nie dokręcona głowica
2.Iglica w gazniku była źle założona zamiast pod tym plastikowym elementem byla nad, co powodowało że iglica była na maksa w górze a tylko przepustnica regulowała obroty.
3. zmieniłem dyszę na 80
4. wyregulowałem zapłon mam cdi miałem na 2,8 ustawiony dałem na 3.
5. pięknie odpala, wkręca sie supere na obroty prędokość maksymalna nie wiem bo na dotarciu
6. jedyne ca zauważyłem to ze dopiero jak sie rozgrzeje to pracuje idealnie
7. lubie niskie obroty a tu mi sie udalo ustawic naprawde niskie.

- kusy
- Posty: 30
- Rejestracja: 2007-12-24, 17:17
- GG: 2911139
- Moje maszyny: WSK M06 B3, WSK RS, CBR F4i Sport
- Lokalizacja: Mielec
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Kupiłem oryginalny i jestem zadowolony 
Założyłem, sprawdziłem, jest rewelacja. Pali zawsze na strzał, kranika nie zakręcam, rano ssanie i zawsze na drugi kop odpala lub na pierwszy jak zassam kopnikiem.
Spalania jeszcze nie sprawdziłem, ale muszę dobrać odpowiednią dyszę żeby nie paliła zbyt dużo.

Założyłem, sprawdziłem, jest rewelacja. Pali zawsze na strzał, kranika nie zakręcam, rano ssanie i zawsze na drugi kop odpala lub na pierwszy jak zassam kopnikiem.
Spalania jeszcze nie sprawdziłem, ale muszę dobrać odpowiednią dyszę żeby nie paliła zbyt dużo.
Kiedy w baku jest brak, wtedy czuje się tak, jak bym leżał na wznak, wszystko mówiąc na wspak...
- krystian5102
- Posty: 11
- Rejestracja: 2013-06-08, 16:01
- GG: 0
- Moje maszyny: Romet Kadet.
WSK 125 B3. - Lokalizacja: Juraszowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Gaźnik PWK 21 też nie jest zły, mam go w mojej 125-ce i spisuje się świetnie. Co prawda łoji paliwa ile widzi (można zaślepić dysze power jet no ale jaka to przyjemność z posiadania pwk)
ale wiesia ładnie cyka. Nie wiem dlaczego koledzy skarżą się że pwk nie trzyma obrotów bo u mnie bardzo ładnie pyka se na wolnych i dobrze wkręca się na obroty. W mojej siedzi czerwone Hebo PWK 21, dysza 72 Polini (z oryg 102), spinka na iglicy na pierwszym lub drugim ząbku od góry a filtr powietrza to zwinięty wkład filtrujący dodawany do worków do odkurzacza. Dla potomnych
jeśli ktoś zdecyduje się na taki gaźnik radzę uważać z iglicą, jest stoczona w dolnej części i bardzo łatwo ją przygiąć lecz łatwo się i ją prości a w między czasie... (mogę nie muszę, zleży czy będzie mi się chciało bawić z dyszami power jet by spróbować czy da się to jeszcze jakoś dostroić ale ta co siedzi nie jest zła)
Jak kiedy czasu będzie więcej wrzucę filmik jak to działa.



-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2015-07-20, 18:34
- GG: 0
- Moje maszyny: 2xWSK MO6B3
- Lokalizacja: LCH
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Zmęczony walką z chińskim g20 kupiłem podróbę dellorto. Motorek ładnie pyka na wolnych obrotach, dobrze przyspiesza ale gaśnie przy ok 65 km/h. Przy odpuszczeniu manetki znowu odpala i jedzie. Nie zalewa go tylko wręcz przeciwnie-dostaje za mało paliwa, zwiększanie poziomu w komorze pływakowej nic nie zmienia. Dysza 80, wywalona podkładka, zatkane niepotrzebne otwory. Regulowałem go dobre 8 godzin i efektów żadnych. Chłopaki proszę o pomoc bo mnie ch... jasny strzeli 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość