WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz 150
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2011-11-29, 19:04
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 1980
- Lokalizacja: opolskie
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
Witam jeżeli potrzebujesz orginalny tłok od mińska z otworem 13 mm na sworzeń to wiem gdzie takie można kupic osobiście kupiłem sobie taki do mojej wueski .Ktoś z hurtowników zamówił na Białorusi produkcję takich tłoków od mińska i pokazały się u nas na rynku pozdrawiam
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2011-11-29, 19:04
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 1980
- Lokalizacja: opolskie
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 2008-06-27, 12:09
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
To jest polski tłok do wieśki,mam takiego,szału nie ma.Uważam że lepszy jest tłok z almotu.
-
- Posty: 640
- Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
- GG: 0
- Moje maszyny: swidnik
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
Potwierdzam. Nędzne są te tłoki na maxa. U mnie zacierało strasznie.
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 2012-02-09, 09:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
Romet Ogar 205 - Lokalizacja: Włoszczowa
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
I jak tam odpaliłeś ten silnik już ?
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
No szkoda że nikt tego nie zrobił ;/ . W sumie interesujące wyzwanie
Jeśli ktoś ma resztki po projekcie i jakieś cenne wskazówki to chętnie poczytam. Bo z tego co udało mi się wydusić z google to skrzynia korbowa jest z lekka za duża i napełnianie siada.Więc trzeba zrobić wypełniacze na początek podkowa

-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2013-08-19, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSk 125
VFR 800 - Lokalizacja: Kurkocin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
Poproszę o źródło informacji odnośnie za dużej skrzyni korbowej.
Ja takich informacji się nie doszukałem.
Ja takich informacji się nie doszukałem.
-
- Posty: 368
- Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 175
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
Nie znalazłeś informacji bo takich nie ma. Ogólnie to skomplikowana sprawa. Pewnie silniki crossowe klasy 250 mają podobny stosunek pojemności komory korbowej do pojemności skokowej co wsk. Zauważ że niektóre mocne silniki NSR,rotax,cz cross, suzuki rm 250, ktm 300,380 nie mają nawet wypełniaczy a wymieniać można dalej.,
Jak ktoś chce robić jakieś swapy cylindrów czy innych podzespołów to nie można długo się zastanawiać bo zawsze w silnikach są jakieś różnice mniejsze czy większe.
Jak ktoś chce robić jakieś swapy cylindrów czy innych podzespołów to nie można długo się zastanawiać bo zawsze w silnikach są jakieś różnice mniejsze czy większe.
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
Wyczytałem na jakimś forum user wydawał się być kompetentny. Ale coś musy być na rzeczy skoro NIKOMU się nie udało wykrzesać mocy mińska mając identyczny osprzęt co oryginał. Więc ja podszedłem to sprawy z goła inaczej i robię zestawik na innym wydechu innym gaźniku i innym tłoku (NSR 125) Jak wszystko dotrę i ustawię dam znać. Bardzo przydała by mi się długość płacza od osi sworznia. Mam Przycięte jak WSK i dupy nie urywa
No ale Obchodzę się z tym delikatnie bo luz 0.04 więc troszkę to potrwa. Oczywiście tłok Obrobiony Anodowany+MOS2

-
- Administrator
- Posty: 734
- Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
- GG: 2507850
- Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211 - Lokalizacja: Miłoszyce
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
Oczywiście ten MOS2 to u ciebie tzw smar do przegubow wypalany w piekarniku 

- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
Jak wsadziłeś tam tłok z NSR który ma sworzeń 16mm do korbowodu s01?final pisze:Wyczytałem na jakimś forum user wydawał się być kompetentny. Ale coś musy być na rzeczy skoro NIKOMU się nie udało wykrzesać mocy mińska mając identyczny osprzęt co oryginał. Więc ja podszedłem to sprawy z goła inaczej i robię zestawik na innym wydechu innym gaźniku i innym tłoku (NSR 125) Jak wszystko dotrę i ustawię dam znać. Bardzo przydała by mi się długość płacza od osi sworznia. Mam Przycięte jak WSK i dupy nie urywaNo ale Obchodzę się z tym delikatnie bo luz 0.04 więc troszkę to potrwa. Oczywiście tłok Obrobiony Anodowany+MOS2
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
TAK !!
Nie Zapomnijmy o Foliówce ^^ A Tłok ma tulejki na sworzniu.

- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
Muciek nie pytaj się kolegi bo g... się znaszMuciek pisze:Jak wsadziłeś tam tłok z NSR który ma sworzeń 16mm do korbowodu s01?final pisze:Wyczytałem na jakimś forum user wydawał się być kompetentny. Ale coś musy być na rzeczy skoro NIKOMU się nie udało wykrzesać mocy mińska mając identyczny osprzęt co oryginał. Więc ja podszedłem to sprawy z goła inaczej i robię zestawik na innym wydechu innym gaźniku i innym tłoku (NSR 125) Jak wszystko dotrę i ustawię dam znać. Bardzo przydała by mi się długość płacza od osi sworznia. Mam Przycięte jak WSK i dupy nie urywaNo ale Obchodzę się z tym delikatnie bo luz 0.04 więc troszkę to potrwa. Oczywiście tłok Obrobiony Anodowany+MOS2

- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
Kolegi nie mozna uciszyc? 

- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
Jakieś foto tego będzie ? Czy tak jak zwykle suche opisy? 

- Sebastian440
- Administrator
- Posty: 1964
- Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
- Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com - Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
Nie jesteś w tej grupie wtajemniczenia, wiele lat jeszcze upłynie zanim takie rzeczy zrozumiesz 

-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2013-08-19, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSk 125
VFR 800 - Lokalizacja: Kurkocin
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
Sam swap był dość prosty. WSK i Mińsk mają wspólnego tatę co ułatwia sprawę. Ciekawy może być również swap z Cobry 200.
W sumie też myślałem o zmniejszeniu komory korbowej.
W sumie też myślałem o zmniejszeniu komory korbowej.
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
Jak dojdę z tym w 100% do ładu to nagram nawet filmik ^^. Przeróbka na Pierwszy rzut oka jest Banalna u siebie starałem się zadbać o każdy detal np Tulejki na szpilkach aby cylinder nie miał prawa się ruszać aby zgrać cylinder z karterami. Kanały zostały ładnie przechlastane dremlem po czym wypiaskowane i wyszkiełkowane (śliczny efekt btw). Okna fazowane po ch**** (ze 3 godziny to robiłem ) Wał uszczelniony hermetykiem. Plus Standard Podkowa, CDI
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2013-08-19, 16:32
- GG: 0
- Moje maszyny: WSk 125
VFR 800 - Lokalizacja: Kurkocin
- Kontaktowanie:
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz
Jakiś film z jazdy może masz ? Jakie przełożenie itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości