Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
-
Szczepan
- Posty: 1776
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2012-08-02, 12:43
Przy 16 lub 17 zębach będziesz szybciej czuł górki niż je widział
![:P](./images/smilies/tongue.gif)
Wjazdy na jakieś dłuższe podjazdy na 4 biegu będą ciężkie
![:)](./images/smilies/smile.gif)
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
Kubek
Post
autor: Kubek » 2012-08-02, 16:17
No raczej Borewicz zależy od górki i od ulicy po której możesz się przed nią rozpędzić. Raczej na czwórce nie podjedzie pod jakiś Mount Everest zawsze redukcja będzie.
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
hans
Post
autor: hans » 2012-08-02, 20:14
Masz tutaj na 4 biegu predkości na 3 różnych zębatkach i sobie teraz sam odpowiedz co ci co da.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości