Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
A jaki w ogóle kupiłeś ten gaźnik?
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Najzwyklejsza podróba Dellorto 21mm z kompletem dysz i ręcznym ssaniem - miałem dosyć walki z G20 i oddałem do Puszczykowa ale terminy miał wariackie w związku z czym kupiłem ten zamiennik. Koniec końców G20 po reanimacji w Puszczykowie leży na półce a na tym latam i jestem zadowolony:).
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Ja korzystam z takiego gaźnika w swoim S01 :

Sprawuje się wyśmienicie . Bardzo łatwy rozruch, stabilna praca, oraz fajny wkręt na obroty. Nawet nie ma co porównywać z G20.
Chodzi tak :
https://www.facebook.com/wskturbo/video ... 256881074/
https://www.facebook.com/wskturbo/video ... 432723123/

Sprawuje się wyśmienicie . Bardzo łatwy rozruch, stabilna praca, oraz fajny wkręt na obroty. Nawet nie ma co porównywać z G20.
Chodzi tak :
https://www.facebook.com/wskturbo/video ... 256881074/
https://www.facebook.com/wskturbo/video ... 432723123/
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Jaka dysza i jak iglica?
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Dysza główna 80 + filtr gąbkowy.Na filtrze od 126p miał za bogato. Iglica na przedostatnim rowku od góry. Generalnie gaźnik prosty w adaptacji, a efekty super.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Jaki dokładnie to gaźnik? Podrzucisz jakiegoś linka albo screena?
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Gaźnik znajdziesz po wpisaniu w google "odpowiednik dellorto 21 phbg" , wyskakuje wtedy ten czarny. Aktualnie świeca przy pracy na tym gaźniku wygląda tak :

Olej syntetyczny, zapłon na 2,8mm

Olej syntetyczny, zapłon na 2,8mm
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Książkowo:) W sobotę podniosłem iglicę (drugi rowek od góry), dyszę mam 80 i nie ruszałem. Trochę mniej przymula na wysokich obrotach ale ciąle mam wrażenie że "chciałaby więcej:)", wg licznika dochodzi do 70-75 km/h, śrubę od mieszanki musiałem wkręcić. Zrobiłem do środy jakieś 200 kilometrów i wszystko ok. W weekend znowu lecę na wieś to sprawdzę prędkość wg GPSu i z ciekawości wykręcę świecę...
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Wszystko fajnie, jednak w dwuramówce taki gaźnik średnio pasuje (wizualnie). A szkoda bo z G20 można szału dostać.
Wczoraj 4 gażniki próbowałem, 2 chińskie, 2 ori i na żądnym nie chodzi jak powinna
Wczoraj 4 gażniki próbowałem, 2 chińskie, 2 ori i na żądnym nie chodzi jak powinna

"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Właśnie też mam ten problem:( Jak wpakuję ten zamiennik do eLki czy Z2 to będzie wyglądał kiepsko,,,
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
AMALa wstawię to wsk będzie 2 droższa 

"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Amale nie były przykręcane do cylindra? Chyba, że masz na myśli te od np. NSU...Przy obecnych cenach WSK czemu nie:)?
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
https://www.jackmotors.pl/old-timer/gaz ... aign-id=19 - spróbuj ten jeśli zależy ci na bardziej klasycznym wyglądzie. Uszy mocujące odciąć na tokarce i możesz mocować wężem lub jakąś przejściówką z alu.
Kosa jak masz ustawiony poziom paliwa ? Filtr powietrza jaki masz?
Kosa jak masz ustawiony poziom paliwa ? Filtr powietrza jaki masz?
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Filtr powietrza zwykły stożek, poziom paliwa chyba troszkę zwiększałem (tzn. giąłem te blaszki od pływaków) podczas czyszczenia komory pływaka...
- Adam_Ga
- Posty: 1324
- Rejestracja: 2011-10-16, 17:51
- Moje maszyny: 125 & 175 & 350
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Dzięki Szczepan, nie wygląda to jak G20 ale mogłoby być. Bawiłeś się tym gaźnikiem? Poza mocowaniem, jakieś modyfikacje są potrzebne czy Plug&Play?Szczepan pisze: ↑2018-08-17, 09:21https://www.jackmotors.pl/old-timer/gaz ... aign-id=19 - spróbuj ten jeśli zależy ci na bardziej klasycznym wyglądzie. Uszy mocujące odciąć na tokarce i możesz mocować wężem lub jakąś przejściówką z alu.
"Jak się dba to się i jedzie, jak się nie dba to się nie będzie jechało"
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Adam, nie bawiłem się, ale słyszałem o nim same dobre opinie. Jest do niego sporo dysz, więc myślę że bez problemu da się zaadaptować.
Kosa - poziom paliwa ustaw na około 20mm . Filtr powietrza do zmiany, te stożki to śmietnik. Załóż papierowy od malucha, lub taką gąbkę : https://allegro.pl/gabkowy-filtr-powiet ... 69835.html ( na niej pracował mi najlepiej )
Kosa - poziom paliwa ustaw na około 20mm . Filtr powietrza do zmiany, te stożki to śmietnik. Załóż papierowy od malucha, lub taką gąbkę : https://allegro.pl/gabkowy-filtr-powiet ... 69835.html ( na niej pracował mi najlepiej )
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Dzięki. Muszę poszukać jak dokładnie wyregulować poziom w komorze.
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Zrzut z instrukcji. Te 16mm podane w instrukcji to jest za mało.


Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
- Kosa
- Posty: 1883
- Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
WSK L
Komar Sport
Komar 2350
Motorynia - Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Czyli jak rozumiem w naszym przypadku chodzi o połączone pływaki czyli schemat po lewej? W tej pozycji zaznaczona strzałkami odległość powinna być zwiększona do 20mm?
Mam gdzieś filtr od kaszlaka - z tego co kojarzę średnica otworu w filtrze jest większa niż na gaźniku? Możesz napisać jak to rozwiązałeś bo ze zdjęcia nie mogę rozkminić... Czy jako redukcję wstawiłeś oryginalną gumę gaźnik-filtr z WSK?
Mam gdzieś filtr od kaszlaka - z tego co kojarzę średnica otworu w filtrze jest większa niż na gaźniku? Możesz napisać jak to rozwiązałeś bo ze zdjęcia nie mogę rozkminić... Czy jako redukcję wstawiłeś oryginalną gumę gaźnik-filtr z WSK?
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125
Tak korzystasz ze schematu po lewej, odległość tak w okolicach 20mm. Oryginalną gumę filtra od Wueski wciskasz w maluchowski filtr, pasuje idealnie na średnicę i jest szczelnie. Średnica wylotu z gaźnika jest taka sama jak w G20 , więc oryginalna guma pięknie siada na gaźnik.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości