Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2011-06-13, 15:01
Jeżdżę obecnie na podobnej podróbie Keihina. To bardzo dobry gaźnik, ale ma jeden bardzo drażniący mnie minus - przepustnica fabrycznie jest za luźno spasowana i są problemy z trzymaniem wolnych obrotów. Tj. czasami przepustnica ustawi się lekko bokiem i silnik kręci za wysokie obroty na luzie. W trasie nie ma to znaczenia, ale w mieście jest to cholernie wkurzające gdy stoisz na światłach. Gdy opuścisz przepustnicę za bardzo czasami ustawia się tak, że silnik zaczyna gasnąć. Parodia, będę chyba szukał czegoś innego.
-
Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98'
- Lokalizacja: Świeżawy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kamil* » 2011-06-13, 17:41
Ja jak dostane w swoje ręce tanio gaźnik od simsona 16n1 to go rozwierce na 19mm i zobacze jak będzie chodził

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-06-13, 22:33
Z simka bym nie pakował - ewentualnie BINGa

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2011-06-14, 00:01
Bierz Amala
Co do PWK to faktycznie wychodzi na to że to gaźnik służący do nakur***** na torze, gdzie wolne obroty nikomu nie są potrzebne.
-
Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98'
- Lokalizacja: Świeżawy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kamil* » 2011-06-14, 15:18
Amal ma łatwą regulacje i ten gaźnik ustawisz w 5 min... Więc odkładaj kase i zamawiaj go

-
Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Brat » 2011-06-14, 17:01
Stary pisze:Jeżdżę obecnie na podobnej podróbie Keihina. To bardzo dobry gaźnik, ale ma jeden bardzo drażniący mnie minus - przepustnica fabrycznie jest za luźno spasowana i są problemy z trzymaniem wolnych obrotów. Tj. czasami przepustnica ustawi się lekko bokiem i silnik kręci za wysokie obroty na luzie. W trasie nie ma to znaczenia, ale w mieście jest to cholernie wkurzające gdy stoisz na światłach. Gdy opuścisz przepustnicę za bardzo czasami ustawia się tak, że silnik zaczyna gasnąć. Parodia, będę chyba szukał czegoś innego.
Ja też odczułem te zmiany obrotów na pwk o których wspomniałeś. Myślałem że to tylko u mnie tak jest z powodu nie dostrojonego i wyregulowanego gaźnika, ale widocznie ten typ tak ma.
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-06-14, 17:07
Dobra - nie ma co trzeba testować Amala
A z dyszami cos podpowiecie????
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2011-06-14, 18:01
Kup komplet zazwyczaj 6-10 sztuk, wychodzą dwa razy taniej niż kupowanie pojedynczych. A potem żmudne dobieranie.
-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2011-06-14, 20:33
Najpierw sprawdź czy dysze do niego są w ogóle dostępne.
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-06-15, 10:46
AMAL 21 ma w sobie dyszę 90
Są dostępne niższe oraz wyższe na zamówienie.
Jak myślicie większa niż 90 będzie potrzebna??
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Alien » 2011-06-15, 14:23
Masz niewysilony silnik + fajny zapłon + nie wiadomo jaki filtr - tak więc o rozmiar dyszy zapytaj wróżkę Mariole

Najpierw kup gaźnik i go zamontuj, zobaczysz jak pracuje, obejrzysz świece i będzie wiadomo.
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2011-06-15, 14:27
Amal odpada - ma ssanie na lince - nie chcę montować dodatkowej linki, aby je włączać
BING 21 chyba kupię.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
z-tomek
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
- Lokalizacja: Sieradz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: z-tomek » 2011-06-15, 15:14
W tych chińskich gaźnikach G20 są dysze 85 więc ta 90 powinna się nadać. Ja w Bingu dałem dysze od gaźnika z WSK wcześnej miałem 120 i zimna nie chciała palić nawet na pych miała ciężko
-
Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Stary » 2011-06-15, 16:26
Pamiętaj, że w polskich dyszach były dwa oznaczenia. Stary typ 120 to wg. nowszych oznaczeń 85.
Nie ma co porównywać oznaczeń dysz Keihina, Amala, Mikuni i polskich. To są całkowicie inne oznaczenia, do tego poziomy paliwa w gaźnikach są różne, nie wspominając o ich konstrukcji, dodatkowych kanałach itp. Najbliżej polskim oznaczeniom jest do Amala (w kwestii przepływu w ccm/min), ale w ogóle nie ma się tym co sugerować, bo przykład Pegaza pokazuje, że poziom paliwa jest diabelnie istotny.
-
ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontaktowanie:
Post
autor: ŻbiKu » 2011-06-18, 18:43
dysze 90 to ja w kobuzie używam

-
Irek.S.
Post
autor: Irek.S. » 2011-06-18, 22:57
Co do tego 21 mm do skuterów wg mnie trzeba naciąć króciec jak w G20M (4 nacięcia tak po 1,5-2mm na ich końcu otwory chyba ok 5mm) w gaźniku dać opaske i będzie trzymać jak ta lala. Dla pełnego efektu dobry gąbkowy stożek powinno będzie hulać. Ja bym tak zrobił. Co do dyszy to maksimum 90; 85 spokojnie sie wyrabia.
-
danielmag1
- Posty: 28
- Rejestracja: 2009-01-09, 21:05
- GG: 6380732
- Lokalizacja: LATYCZYN
-
Kontaktowanie:
Post
autor: danielmag1 » 2011-06-20, 17:49
http://allegro.pl/gaznik-2t-tuning-21-m ... 36337.html
w.g. mnie do wsk gaźniczek bdb, miałem w simsonie taki, i orginalny dellorto 21
w tej "podróbce dellorto" trzeba lekko przerobic jeden kanalik i gaźniczek świetny, no forum o simsonach kupisz używke nie drogo
-
Kamil*
- Posty: 164
- Rejestracja: 2011-04-25, 19:08
- GG: 4510460
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3 79'
WSK 175 M06B3 86'
YAMAHA DT 125 98'
- Lokalizacja: Świeżawy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kamil* » 2011-06-22, 22:21
Audio i jaki kupasz ?

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości