CDI W WSK 125
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Obiecany schemat co prawda regulatora jeszcze nie ma ale to kwestia 2-3 dni
Co do tego że dziwnie chodzi nie wyregulowany gaźnik i sprzęgło które po kręceniu filmów poprawiłem --> po prostu dobrze nie rozłączało i biegi ciężko chodziły. Wszystko jest do dopracowania
Jak się wkurzę to zaczną się nie przypominania a ostrzeżenia, z kilkunastu postów większość fot na imageshacku. Wstaw w załącznikach!
//Savier
Co do tego że dziwnie chodzi nie wyregulowany gaźnik i sprzęgło które po kręceniu filmów poprawiłem --> po prostu dobrze nie rozłączało i biegi ciężko chodziły. Wszystko jest do dopracowania
Jak się wkurzę to zaczną się nie przypominania a ostrzeżenia, z kilkunastu postów większość fot na imageshacku. Wstaw w załącznikach!
//Savier
Ostatnio zmieniony 2011-08-18, 14:00 przez z-tomek, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: CDI W WSK 125
no i co ze na imageshacku bardzo czytelny i fajny post. A przeróbka bardzo udana
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Hans jak ma być porządek to niech będzie na imgu zniknie za jakiś czas i będzie płacz, ze ktoś chce wykonać coś porządnego ale fotki poginęły, jeśli tak jest napisane to lepiej się stosować dla dobra całego forum. Do tematu. Bardzo fajna przeróbka, którą w przyszłości może sam zastosuję jeśli zawiedzie mnie konwecjonalny zapłon. Czekamy na testy długo dystansowe 

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
Re: CDI W WSK 125
Dobrze ze za wrzucanie fotek na Picase nie palicie na stosach
A tomek nawet nie wiem czy zauwazyl to przypomnienie 


-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Z tego co mi wiadomo to zdjęcia na imageshacku giną jak się wrzuca anonimowo a nie w swój profil przynajmniej kiedyś tak było. specjalnej różnicy mi to nie robi mogę wrzucać foty na forumowy serwer i tym sposobem go zaśmiecać
Fotki, które zdążyłem zgrać z forum (jest ich 336) ważą 50 mb, więc te kilka KB nie zmieni postaci rzeczy
. Główną sprawą jest żywotność fotek.
Ponadto: Zakaz korzystania z serwisów hostingujących typu imageshack.us itp. Wszelkie zdjęcia wstawiamy jako załączniki!!
Nie jest tu mowa tylko o imageshacku.
//Savier
Obiecane fotki
"No i gitara"
Fotki, które zdążyłem zgrać z forum (jest ich 336) ważą 50 mb, więc te kilka KB nie zmieni postaci rzeczy

Ponadto: Zakaz korzystania z serwisów hostingujących typu imageshack.us itp. Wszelkie zdjęcia wstawiamy jako załączniki!!
Nie jest tu mowa tylko o imageshacku.
//Savier
Obiecane fotki
"No i gitara"

Ostatnio zmieniony 2011-08-18, 14:01 przez z-tomek, łącznie zmieniany 1 raz.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
I jak doregulowana?
Jakieś filmiki?
Wrażenia?
Jakieś filmiki?
Wrażenia?
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Wyregulowana zrobiłem dzisiaj po mieście 10 albo 15km wszystko działało. W wolnej chwili jakiś filmik nagram. Wrażenia z jazdy: osiągi moim zdaniem są takie same jedyne co to jest świadomość żę pod deklem kryje się zapłon CDI oraz to że jest instalacja 12v kierunkowskazy działają. Zrobię jakieś 500 km to będę mógł coś więcej napisać czy warto rezygnować z oryginalnego zapłonu
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
A nie wkręca się szybciej na obroty?
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Na biegach moim zdaniem wkręca się tak samo jak dobrze wyregulowany oryginał na luzie można zauważyć że jest trochę czulsza na gaz
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Mógłbyś podsumować wszystkie koszty przeróbki?
Te przerywacze w 125 doprowadzają mnie do szału
Te przerywacze w 125 doprowadzają mnie do szału

-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Fajny patent i ciesze się że ci go podpowiedziałem na GG
tylko mi zabrakło kasy na zrobienie - wypadek i krach finansowy...
Bez świateł może iść lekko lepiej na obroty za to na na światłach już nie bo opór magnetyczny obciążonej prądnicy spełni swoją rolę tak samo dobrze jak ciężkie koło zamachowe. Czekam aż założysz do kompletu binga ode mnie
.
Pozdrawiam

Bez świateł może iść lekko lepiej na obroty za to na na światłach już nie bo opór magnetyczny obciążonej prądnicy spełni swoją rolę tak samo dobrze jak ciężkie koło zamachowe. Czekam aż założysz do kompletu binga ode mnie

Pozdrawiam
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Cewka zapłonowa skuter + przesyłka - 25zł
zapłon skuter + przesyłka - 77zł
Tokarz - 30zł
Przerywacz kierunków 12v (bimetalowy na razie ale w palnie elektroniczny jest) - 8,50zł
moduł zapłonowy skuter 2t + przesyłka - 42zł
klakson 12V - 11zł
Regulator napięcia skuter - 33zł
Akumulator żelowy 12V 4 Aha - 40zł
żarówki Led do tylnej lampy - 14zł
żarówka 12v 35w do przedniej lampy - 4,50zł
żarówki 4X21W 12V - 5zł
przewody,śruby,koszulki termokurczliwe itd - 20zł
RAZEM 310 zł (można by zejść po niżej 300 kupując kilka rzeczy na raz u 1 sprzedawcy)
Bing będzie do kompletu tylko muszę śrubę od regulacji dopasować
zapłon skuter + przesyłka - 77zł
Tokarz - 30zł
Przerywacz kierunków 12v (bimetalowy na razie ale w palnie elektroniczny jest) - 8,50zł
moduł zapłonowy skuter 2t + przesyłka - 42zł
klakson 12V - 11zł
Regulator napięcia skuter - 33zł
Akumulator żelowy 12V 4 Aha - 40zł
żarówki Led do tylnej lampy - 14zł
żarówka 12v 35w do przedniej lampy - 4,50zł
żarówki 4X21W 12V - 5zł
przewody,śruby,koszulki termokurczliwe itd - 20zł
RAZEM 310 zł (można by zejść po niżej 300 kupując kilka rzeczy na raz u 1 sprzedawcy)
Bing będzie do kompletu tylko muszę śrubę od regulacji dopasować

- Skinder
- Posty: 2223
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Tomek, jakiego binga zakładasz ? Patent fajny, ważyłeś może magneto przed założeniem?
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Gaźnik o ile dobrze pamiętam ma oznaczenie BING 19 http://www.xs4all.nl/~rottnest/bing.jpg
magneto ważyłem o ile dobrze pamiętam to chyba miało 300 gramów
magneto ważyłem o ile dobrze pamiętam to chyba miało 300 gramów
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Ok, mnie dziś zwykły zapłon doprowadził do szału.
Mam dość tych krzywo przylegających platynek i ustawiania!!
z-tomek - powiedz mi czy ten moduł jest potrzebny??
Są jakieś leprze/gorsze zapłony? Czy ten za 55 zł wystarczy w zupełności do WSKi??
Ciężko się ustawia tam te 3 mm przed GMP?
W jakiś sposób reguluje się przerwę??
I najażniejsze - WSK pali od ząbka? Czy trzeba mocno zakręcić magnetem??
A co myślicie o takich zapłonach od razu z podstawką??
Mam dość tych krzywo przylegających platynek i ustawiania!!
z-tomek - powiedz mi czy ten moduł jest potrzebny??
Są jakieś leprze/gorsze zapłony? Czy ten za 55 zł wystarczy w zupełności do WSKi??
Ciężko się ustawia tam te 3 mm przed GMP?
W jakiś sposób reguluje się przerwę??
I najażniejsze - WSK pali od ząbka? Czy trzeba mocno zakręcić magnetem??
A co myślicie o takich zapłonach od razu z podstawką??
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
1. Co do zapłonu z podstawką trzeba zmierzyć czy tam gdzie mają być otwory jest blacha.
2. Moduł jak najbardziej potrzebny jest bez niego nie zapali a moduł od simsona nie współgra z tym zapłonem.
3. WSK pali od kopa a czasem 2 (kwestia przelania gaźnika zresztą przy oryginalnym zapłonie zapłonie też tak było)
4. Przerwę ustawiasz między magnetem a czujnikiem tak żeby była jak najmniejsza a jednocześnie żeby nie wadziła o magneto (na magnecie jest taki prostokąt i to od niego ustawiasz odległość)
5. droższe i tańsze zapłony to chyba wszystko wyrób made in china więc jakościowo to samo. można by się pokusić o zapłon np od jakiejś yamahy ale to już droższa sprawa.
6. Zapłon ustawia się przy pomocy lampy stroboskopowej albo można domowym sposobem --> gdy tłok jest 3mm przed GMP to ten prostokąt na kole ma wchodzić w pole działania czujnika
Obecnie mam mały problem z ładowaniem --> zły dobór regulatora albo się spalił (na dniach postaram się doprowadzić to do ładu)
W związku z pytaniami o to schemat jak podłączyć moduł zapłonowy
2. Moduł jak najbardziej potrzebny jest bez niego nie zapali a moduł od simsona nie współgra z tym zapłonem.
3. WSK pali od kopa a czasem 2 (kwestia przelania gaźnika zresztą przy oryginalnym zapłonie zapłonie też tak było)
4. Przerwę ustawiasz między magnetem a czujnikiem tak żeby była jak najmniejsza a jednocześnie żeby nie wadziła o magneto (na magnecie jest taki prostokąt i to od niego ustawiasz odległość)
5. droższe i tańsze zapłony to chyba wszystko wyrób made in china więc jakościowo to samo. można by się pokusić o zapłon np od jakiejś yamahy ale to już droższa sprawa.
6. Zapłon ustawia się przy pomocy lampy stroboskopowej albo można domowym sposobem --> gdy tłok jest 3mm przed GMP to ten prostokąt na kole ma wchodzić w pole działania czujnika
Obecnie mam mały problem z ładowaniem --> zły dobór regulatora albo się spalił (na dniach postaram się doprowadzić to do ładu)
W związku z pytaniami o to schemat jak podłączyć moduł zapłonowy
Ostatnio zmieniony 2011-08-18, 14:02 przez z-tomek, łącznie zmieniany 1 raz.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
No to szykuje się kolejny silnik z zapłonem CDI z-tomek masz u mnie wieeeeelkie piwko za porady na forum oraz GG.
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Jak mówiłem pierwsze zakupy zrobione:

Przewody z zapłonu:

Moduł:

Cewka:

Magneto:



Iskrownik:








Regulator napięcia:

Ściągacz:

Pierwsza przymiarka na szybko:



Przewody z zapłonu:

Moduł:

Cewka:

Magneto:



Iskrownik:








Regulator napięcia:

Ściągacz:

Pierwsza przymiarka na szybko:


-
- Posty: 695
- Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
- Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2 - Lokalizacja: Sieradz
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Przednie światło z żarówką H4 http://www.youtube.com/watch?v=wKl1tQag4QA
W wolnym czasie opiszę co i jak tylko mszę zrobić testy drogowe
W wolnym czasie opiszę co i jak tylko mszę zrobić testy drogowe

- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: CDI W WSK 125
Powiem wam, że ten CDI to nie taka trudna sprawa 
Jutro ustawiam i mam nadzieję, że odpalę silnik,.

Jutro ustawiam i mam nadzieję, że odpalę silnik,.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości