Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2012-09-14, 23:48
Savier pisze:I bez AQ nie jedziesz...
Nie gadaj głupot!
Jedziesz normalnie, tylko wracasz do punktu wyjścia, dodając gazu światła mocniej świecą

Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
bartek85
- Posty: 106
- Rejestracja: 2009-08-22, 23:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175
- Lokalizacja: Kościerzyna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: bartek85 » 2012-09-15, 00:40
Ale ja mogę zamienić kable i dać mocniejszy prąd na światło i zapodać H4 55W. A ładowanie zrobić ze świateł. Do pozycji tylnej i stopu wystarczy aż nadto. Albo jak ktoś nie jeździ dużo i nie potrzebuje aku bo te chiński i tak nie wytrzymują dłużej niż dwa lata podpina również tył pod napięcie zmienne i też wszystko gra. To już każdy musi sam zadecydować nie ma się o co spierać co jest lepsze. Byle jak nie podłączysz i tak masz o wiele lepiej niż oryginalna świeczka 25W i to jeszcze na przestarzałej 6V instalacji.
AKU nie jest potrzebne do CDI i tu największa zaleta. Nie musisz się martwić o padnięty czy rozładowany aku. Chcesz jeździć podchodzisz i kopiesz i jedziesz.
-
Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Muciek » 2012-09-15, 10:46
Audiobas proszę o porównanie ile daje zwykły zapłon prądu a ile ten "twój" przerobiony :>
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2012-09-15, 11:19
Nie mam jak tego porównać

Nie mam zwykłego, jak ktoś ma to niech porobi pomiary, ja porobię takie same u siebie.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Muciek » 2012-09-15, 11:31
No to zmierz jak możesz , a ktoś inny może też zrobi pomiary

-
final
Post
autor: final » 2012-09-16, 13:43
Jako Posiadacz CDI moge potwierdzić wszystko to co mówi audiobas. Łączysz wszystkie cewki do reglera i pod to światła . Masz aku światła świecą tak samo cały czas nie masz (albo wyczerpany) wraz ze wzrostem obrotów więcej prądu (2500-3k ) świecą na maxa.
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2012-09-16, 13:50
Aktualnie na CDI przejechałem grubo ponad 2,5 tyś km i jak na razie żadnej awarii , wszystko w porządu, aby światła musze ogarnąć

Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
BizonekM06
- Posty: 176
- Rejestracja: 2012-05-03, 12:17
- GG: 0
- Moje maszyny: Kiedyś były i WSK :)
-
Kontaktowanie:
Post
autor: BizonekM06 » 2012-10-22, 20:59
Witam, zlecę wykonanie zapłonu CDI w mojej WSK 125 M06 Z2
z głębokim iskrownikiem 31-05.
Mazowsze - okolice stolicy, silnik dowiozę w całości,
może znajdzie się jakiś pasjonata, znający ten temat nie tylko
teoretycznie

-
zeno94
- Posty: 15
- Rejestracja: 2010-03-22, 18:30
- GG: 11126525
- Moje maszyny: WSK 125 Lelek
- Lokalizacja: Szczebrzeszyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: zeno94 » 2012-11-23, 19:05
Witajcie! Zamontowałem cdi. Iskra jest ładna tylko jest jedno ale, wsk zamiast jechac do przodu jedzie do tyłu. Co może być przyczyną?
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2012-11-23, 19:21
Siedzisz w złą stronę
Ustaw dobrze zapłon bo na 100000% masz źle ustawiony!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
zeno94
- Posty: 15
- Rejestracja: 2010-03-22, 18:30
- GG: 11126525
- Moje maszyny: WSK 125 Lelek
- Lokalizacja: Szczebrzeszyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: zeno94 » 2012-11-23, 19:23
Lece do garażu ustawić. Dzięki! ;]
@edit
Działa ;] Jutro się przejadę dalej i zobaczymy jakie są osiągi

-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2012-11-23, 23:47
Weź załatw lampe sobie będziesz miał lepiej...
No i daj foty!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
zeno94
- Posty: 15
- Rejestracja: 2010-03-22, 18:30
- GG: 11126525
- Moje maszyny: WSK 125 Lelek
- Lokalizacja: Szczebrzeszyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: zeno94 » 2012-11-24, 23:27
Lampe będę miał jutro. Wstawiam zdj z wstępnej przymiarki. Co do czego impulsator wyszedł na dole.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
AudioBas
- Administrator
- Posty: 4120
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AudioBas » 2012-11-24, 23:49
Ale magneto źle Ci siadło za mało na wale osiadło....
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ
-
Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szczepan » 2012-11-25, 00:02
Będziesz musiał, obniżyć ten próg w karterze na którym opiera się podstawka o jakieś 3mm.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
-
zeno94
- Posty: 15
- Rejestracja: 2010-03-22, 18:30
- GG: 11126525
- Moje maszyny: WSK 125 Lelek
- Lokalizacja: Szczebrzeszyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: zeno94 » 2012-11-25, 11:40
Jutro się postaram to zrobić
![:]](./images/smilies/splash.gif)
-
Le-chu
- Posty: 128
- Rejestracja: 2012-03-03, 21:06
- GG: 0
- Moje maszyny: ntv 650 85r
k 650 71r
wfm 57r
wsk 84r
- Lokalizacja: Brzozowiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Le-chu » 2012-11-25, 22:23
Bizonek zagadaj z AudioBas słyszałem że on miał robić takie zestawy?ja tez w łikend będę montował CDI jak się uda z czasem.
-
mateusz29-90
- Posty: 25
- Rejestracja: 2011-09-20, 17:09
- GG: 0
- Moje maszyny: mz 250, wsk 125, jawka 50 mustang!!
- Lokalizacja: polska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mateusz29-90 » 2012-12-12, 22:57
Mam takie pytanie odnośnie cewki zapłonowej w iskrowniku od skutera 2t, ponieważ w wakacje prógowałem dorobić podstawkę i przez to że cewka zapłonowa jest większa od cewek świetlnych to magneto ocierało mi o cewkę zapłonową i drut trochę starło magneto. I takie pytanie czy da się jakoś jeszcze tą cewke uratować albo czy da coś zaklejenie taśmą izolacyjną , bo szkoda kase wydawać na nowy iskrownik !! A jak nie to czy można podłączyć jakoś cewki pozostałe ze sobą zamiast cewki zapłonowej żeby iskra była??
-
Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Muciek » 2012-12-12, 22:59
Można przewinąć ją , albo zamiast uzwojenia WN nawinąć drutem np 0.6 i podpiąć transformatorek 6-12 na 220V.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości