CDI W WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2014-05-03, 22:00

Rysunek podstawki masz na forum - modyfikujesz mocowanie statora (rozstaw otworów mocujących w tym mniejszym kółku).
Jak chcesz takie światła to przeróbka na cewki bezmasowe i regulator na 5 kabli. ;-)

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Caniek » 2014-05-03, 22:04

Pytanie za 100 pkt, dlaczego w moim statorze są 2 cewki Takie same, u was takich nie było :)
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2014-05-03, 22:06

Rodzajów było w pi... :D Masz dwie zapłonowe, ale to bez znaczenia.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Caniek » 2014-05-03, 22:54

A co do samej podstawki, Wykonać taką jak tutaj ?
file.png
Czy to tez jest konieczne ?
file.png
I teraz pod jaki wymiar dotoczyć magneto aby klin i czop pasowały ? :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2014-05-03, 23:11

Wymiar R19 będziesz miał pewnie inny, musisz sam zmierzyć ten rozstaw.
Co do stożka na magnecie - suwmiarka i mierz :D. Najlepiej dać wał tokarzowi i powiedzieć, że pod to ma być. Magneto od chińskiego 2t ma bodajże 12/16 stożek.
Te element centrujący stator jest pod 2T, możesz miec inne - teoretycznie jest niezbędny, w praktyce odpalałem bez tego :D. AudioBas też nie ma tego elementu.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Caniek » 2014-05-03, 23:25

Dzięki wielkie za pomoc, Podstawkę Postaram się zrobić w szkole na tokarce :)
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2014-05-03, 23:27

Pamiętaj, że miejsce od miejsca na klin jest uzależnione położenie impulsatora - teraz robisz nową piastę magneta, więc masz dowolność ustawienia tegoż imp. Myślę, że najwygodniej będzie dać go na gorze :).

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Caniek » 2014-05-03, 23:50

Załóżmy że daję impulsator na górze, wtedy w którym miejscu ma być wejście na klin ? :)
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2014-05-04, 00:41

A kto to wie? :D
Zapłon jest kiedy klin jest na górze - ustaw to sobie tak, żeby w tym momencie impulsator, który jest na górze, mijał znacznik na magnecie.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Caniek » 2014-05-04, 01:03

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ma to wyglądać tak ? :D
cdik.png
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Muciek » 2014-05-04, 01:12

Może być, na podstawce jeszcze będą potrzebne fasolki do regulacji.

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Caniek » 2014-05-04, 01:17

Trzeba będzie pomierzyć promień tych fasolek, Dzięki za przypomnienie :)
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Savier » 2014-05-04, 01:25

Na rysunku tamtym masz podane promienie fasolek, w oryginalniej podstawce pod zapłon 31-06 masz 20* zakresu takiej fasolki (od początku do końca).

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Caniek » 2014-05-04, 11:46

Dzięki Savier :)
W Trakcie renowacji B3.

yoda238
Posty: 2
Rejestracja: 2014-04-21, 07:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: łódź
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: yoda238 » 2014-05-04, 18:19

Kolego, nie musisz nic kombinować z magnetem, stożek pasuje idealnie

yoda238
Posty: 2
Rejestracja: 2014-04-21, 07:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: łódź
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: yoda238 » 2014-05-04, 18:31

Witam. Mam pytanie dotyczące oryginalnej podstawy cewek. Na niektórych fotkach Audio Basa widać zamontowane cewki na oryginalnej podstawce. Ja przymierzałem cewki wraz z podstawą i opiera się na simeringu wału. Podstawa nie dochodzi do gniazd mocowania śrubami. Może mi to ktoś naświetlić?

Caniek
Posty: 224
Rejestracja: 2011-09-18, 19:30
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: Caniek » 2014-05-04, 18:47

Trzeba dotoczyć :)
W Trakcie renowacji B3.

Awatar użytkownika
guziec583
Posty: 243
Rejestracja: 2013-02-25, 18:29
GG: 0
Moje maszyny: Shl M11W
Wsk M06B3
M06B3
Romet Pony
ogar 200
Honda Dominator
Lokalizacja: Olecko
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: guziec583 » 2014-05-26, 22:54

Nie wiem czy u was tak jest ale u mnie jak się dotknie obudowa regla ( zwykły ,pudełko zapałek ) z masą to już nie ma iskry a jak nie dotyka masy to jest ;-)
[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku

Awatar użytkownika
AndrzejJ
Posty: 389
Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
GG: 0
Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: AndrzejJ » 2014-05-30, 06:18

guziec, aby nie pomieszałeś masy w module?

Awatar użytkownika
guziec583
Posty: 243
Rejestracja: 2013-02-25, 18:29
GG: 0
Moje maszyny: Shl M11W
Wsk M06B3
M06B3
Romet Pony
ogar 200
Honda Dominator
Lokalizacja: Olecko
Kontaktowanie:

Re: CDI W WSK 125

Post autor: guziec583 » 2014-05-30, 23:07

nie to wg jakiś dziwny regiel :) jak przykręcę go to nie ma iskry a jak tylko dotyka masy to jest :-/ dałem go pod puszką narzędziową i jest tam jest wszystko ok :evil:
[*]Kupię stare motocykle i części[/color] [/b] ( MZ , WSK , WFM , ROMET ) okolice Olecka , Suwałk, Ełku

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości