Witam. Posiadam WSK M-150. Jest to bardzo rzadki model i chce go utrzymać w oryginale lecz poprzedni właściciel zmienił w niej cylinder 150 na 175 z shl m-11. I chciałbym przywrócić ją do oryginału.
I tu rodzi się pytanie jaki cylinder mam tam założyć, bo znalezienie oryginalnego od M-150 graniczy z cudem.
Pilnie proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Link ze zdjęciem (trochę zakurzona bo stała przez 15 lat na strychu)
http://img51.imageshack.us/img51/5621/dsc00001ib.jpg
Cylinder 150 na 175 :/
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 2012-03-05, 21:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B1 1970, Jawa 350 DeLux 1984, Simson S51 1983
- Lokalizacja: Lubin
- Kontaktowanie:
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 150 na 175 :/
można było by go ewentualnie prze tulejować na mniejszy wymiar wstawiając nową tuleję w środek do tego cylindra od SHL
ale oczywiście najbardziej realnym rozwiązaniem to poprostu znaleźć cylinder org tak aby można było ostatecznie zrobić ostatni szlif.
ale oczywiście najbardziej realnym rozwiązaniem to poprostu znaleźć cylinder org tak aby można było ostatecznie zrobić ostatni szlif.
-
- Posty: 665
- Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
- GG: 0
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 150 na 175 :/
Jak już to cylinder, głowicę i gaźnik musisz zmienić. Ja bym zrobił inaczej - jeżeli wsk ma jeździć to zostaw te elementy bo do nich łatwej o tłok i pierścienie na remont a oryginalne załatw powoli bo ciężko o dobre elementy i odłóż na okres jak wsk pójdzie na emeryturę.
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
- GG: 1339321
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontaktowanie:
Re: Cylinder 150 na 175 :/
Szkoda kasy na tulejowanie lepiej zrobić raz a dobrze i kupić oryginalne części , popytać po znajomych albo znajomych -znajomych może akuratnie ktoś będzie miał a jak nie to na alledrogo dość często sie coś pojawia .Jak nie będzie wyjścia to lepiej dać te pare złotych więcej za oryginalne części niż do takiego modelu rzeczy z innych motorów . (jak ma to być ładny motór to musi wyglądać jak oryginał nie ma wyjścia)
Kupie części do Hondy CB 500 FOUR z lat 70 lub całą Honde !!! rafal.junak@gmail.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości