zapłon CDI WSK 125
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2014-07-17, 13:24
- GG: 0
- Moje maszyny: Ogar 205,Ogar 205.Jawa mustang,Jawa mustang,WSK 125
- Lokalizacja: Opole
- Kontaktowanie:
zapłon CDI WSK 125
Witam,tworzę zapłon CDI do silnika s-01 ,w ,którym wykorzystałem wirnik z jawy 50 ,i chciałem zapytać jaka powinna być odległość mięcy magnesikiem na wirniku a impulsatorem,i między wirnikiem a cewką .Ten zapłon robię jak CDI w jawie 50 czyli cewkę zasilającą z jawki podpinam pod transformator ,Robił już ,ktoś tak ? na oryginalnym iskrowniku z silnika wyeliminowałem kołek na przerywacz ,i zamocowałem tarczę sprzęgłową ,na którą umiejscowiłem impulsator i cewki(zasilająca moduł i ładująca aku).
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki - Lokalizacja: Jablonna
- Kontaktowanie:
Re: zapłon CDI WSK 125
przerwa powinna byc jak najmniejsza - rzedu pol milimetra.
jak znajde serwisowke od xr-ki to moge podac jak jest tam, ale pamietam ze im mniej tym lepiej (mocniejszy sygnal)
jak znajde serwisowke od xr-ki to moge podac jak jest tam, ale pamietam ze im mniej tym lepiej (mocniejszy sygnal)
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości