PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
Panowie jaki jest fabryczny stopień sprężania w wsk 175 9 czy 9,5 st? bo była też opcja z odprężoną głowicą na uszczelce ale to było chyba z 7 st???
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
175 miały 9.
-
- Posty: 445
- Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki - Lokalizacja: Jablonna
- Kontaktowanie:
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
wsk miala 9, gazela 7,5, w Zaleskim jest opisane zmniejszenie do 7,5-7,8 przez zalozenie podkladki (cos kolo 1 - 1.5mm) pod glowice.
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
tak właśnie kojazyłem coś to zmniejszenie dotyczyło tez jazdy na nisko oktanowym paliwie i ekspotowych do krajów z niskooktanowym paliwem
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
Splanowana głowica z komorą, wyglada lepiej niz na foto.
Będą następne foty
Będą następne foty
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 2015-02-21, 19:11
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 GIL. WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Siechnice
- Kontaktowanie:
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
ładnie się to prezentuje:) jaki koszt takiej roboty?
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
Dzięki jest troche to skomplikowane ze wzgledu na mocowanie i nie symetryczną komore oraz zamkowe połączenie z tuleją cylindra. stad tez fazowanie komory jest robione coprawda nożem ale w kilku podejsciach zeby nie było stopni, całosc przetarłem paierem i stad rysy na skosie komory które uwypokliło zdjęcie bo normalnie powieszchnia jest błyszcząca, fajne było by to zapolerować, ale trzeba to juz robic recznie własnie przez niesymetryczność tego fazowania.
postaram się jedną ładnie zapolerowac i zrobić fotke w korzystniejszym świetle 
Narazie wdrażam wiec ew zainteresowanych proszę na PW. Jesli ktoś ma regeneracje wału ode mnie to będzie Promocja


Narazie wdrażam wiec ew zainteresowanych proszę na PW. Jesli ktoś ma regeneracje wału ode mnie to będzie Promocja

-
- Posty: 1097
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
- Kontaktowanie:
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
Przy takim obniżeniu pasuje juz jeździć na 98 

- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
Bayu tak to ma wyglądać , ten kształt ma być jak w ori a nie jakieś toczenie na kąty jak u Ciebie. Robota raczej tylko na cnc żeby to miało ręce i nogi.Głowica zrobiona na równo bo cylinder był podnoszony żeby uzyskać odpowiednią odległość i kąty kanałów.
. Na obniżonej 3mm spokojnie dalej znajomy jeździ na 95. Pozdrawiam.
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
Wiem jak to ma wygladac
i ma być jeszcze podebranie na tłoka jak w oryginale czego u Ciebie brak:)
jest dobrze katy sa zachowane i nie musi byc na CNC, z reszta na CNC to co innego, wyższa szkoła jazdy zrobić to na manualnej
zrób na manualnej lepiej, to pogadamy 

jest dobrze katy sa zachowane i nie musi byc na CNC, z reszta na CNC to co innego, wyższa szkoła jazdy zrobić to na manualnej



Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
Oryginalnie jest tam promień R90 który u mnie jest bo był robiony na CNC. Na zwykłej tokarce tego nie zrobisz idealnie a już na pewno nie na jakieś kąty. W instrukcji od WSK był przekrój komory spalania z wymiarami. Nie mam zamiaru się sprzeczać, to ma być poprostu tak zrobione i tyle w temacie.
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
Tak jest promień ale to mało istotne, ja tez sie sprzeczać nie chce, tylko czepiasz sie nie istotnych rzeczy a zapomniałeś u siebie o stopniu pod tłok, tak też jest dobrze,
Proszę zrób lepiej na manualnej Pogadamy

Fazowanie jest pod denko tłoka oryginalnie jest to z odlewu, to sobie zrobili R90, ale on nie jest wymagany. Kwestia technologi, przy płaskich tłokach jak np w samochodach czy 126p jest podobna komora nie symetryczna wanienkowa i poprostu płaska reszta tłok jest płaski, kwestia tego by była szczelina która mona tez reg uszczelką i to wszystko. Np. w MZ jest pochylenie zwykłe płaskie i to wszystko robione maszynowo, o ile dobrze pamiętam.
Jest ok



Fazowanie jest pod denko tłoka oryginalnie jest to z odlewu, to sobie zrobili R90, ale on nie jest wymagany. Kwestia technologi, przy płaskich tłokach jak np w samochodach czy 126p jest podobna komora nie symetryczna wanienkowa i poprostu płaska reszta tłok jest płaski, kwestia tego by była szczelina która mona tez reg uszczelką i to wszystko. Np. w MZ jest pochylenie zwykłe płaskie i to wszystko robione maszynowo, o ile dobrze pamiętam.
Jest ok

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości