Strona 1 z 1
PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
: 2017-03-24, 23:12
autor: bayu
Panowie jaki jest fabryczny stopień sprężania w wsk 175 9 czy 9,5 st? bo była też opcja z odprężoną głowicą na uszczelce ale to było chyba z 7 st???
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
: 2017-03-26, 08:54
autor: daroohd
175 miały 9.
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
: 2017-03-28, 06:57
autor: rss
wsk miala 9, gazela 7,5, w Zaleskim jest opisane zmniejszenie do 7,5-7,8 przez zalozenie podkladki (cos kolo 1 - 1.5mm) pod glowice.
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
: 2017-03-31, 21:41
autor: bayu
tak właśnie kojazyłem coś to zmniejszenie dotyczyło tez jazdy na nisko oktanowym paliwie i ekspotowych do krajów z niskooktanowym paliwem
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
: 2017-04-11, 22:51
autor: bayu
Splanowana głowica z komorą, wyglada lepiej niz na foto.
Będą następne foty
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
: 2017-04-12, 05:05
autor: Pawel895
ładnie się to prezentuje:) jaki koszt takiej roboty?
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
: 2017-04-12, 17:55
autor: bayu
Dzięki jest troche to skomplikowane ze wzgledu na mocowanie i nie symetryczną komore oraz zamkowe połączenie z tuleją cylindra. stad tez fazowanie komory jest robione coprawda nożem ale w kilku podejsciach zeby nie było stopni, całosc przetarłem paierem i stad rysy na skosie komory które uwypokliło zdjęcie bo normalnie powieszchnia jest błyszcząca, fajne było by to zapolerować, ale trzeba to juz robic recznie własnie przez niesymetryczność tego fazowania.

postaram się jedną ładnie zapolerowac i zrobić fotke w korzystniejszym świetle
Narazie wdrażam wiec ew zainteresowanych proszę na PW. Jesli ktoś ma regeneracje wału ode mnie to będzie Promocja

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
: 2017-04-12, 19:00
autor: franq87
Przy takim obniżeniu pasuje juz jeździć na 98

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
: 2017-04-15, 10:11
autor: Muciek
Bayu tak to ma wyglądać , ten kształt ma być jak w ori a nie jakieś toczenie na kąty jak u Ciebie. Robota raczej tylko na cnc żeby to miało ręce i nogi.Głowica zrobiona na równo bo cylinder był podnoszony żeby uzyskać odpowiednią odległość i kąty kanałów.

. Na obniżonej 3mm spokojnie dalej znajomy jeździ na 95. Pozdrawiam.
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
: 2017-04-19, 23:21
autor: bayu
Wiem jak to ma wygladac

i ma być jeszcze podebranie na tłoka jak w oryginale czego u Ciebie brak:)
jest dobrze katy sa zachowane i nie musi byc na CNC, z reszta na CNC to co innego, wyższa szkoła jazdy zrobić to na manualnej

zrób na manualnej lepiej, to pogadamy

Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
: 2017-04-20, 22:43
autor: Muciek
Oryginalnie jest tam promień R90 który u mnie jest bo był robiony na CNC. Na zwykłej tokarce tego nie zrobisz idealnie a już na pewno nie na jakieś kąty. W instrukcji od WSK był przekrój komory spalania z wymiarami. Nie mam zamiaru się sprzeczać, to ma być poprostu tak zrobione i tyle w temacie.
Re: PLANOWANIE GŁOWICY WSK 175
: 2017-04-21, 17:22
autor: bayu
Tak jest promień ale to mało istotne, ja tez sie sprzeczać nie chce, tylko czepiasz sie nie istotnych rzeczy a zapomniałeś u siebie o stopniu pod tłok, tak też jest dobrze,

Proszę zrób lepiej na manualnej Pogadamy
Fazowanie jest pod denko tłoka oryginalnie jest to z odlewu, to sobie zrobili R90, ale on nie jest wymagany. Kwestia technologi, przy płaskich tłokach jak np w samochodach czy 126p jest podobna komora nie symetryczna wanienkowa i poprostu płaska reszta tłok jest płaski, kwestia tego by była szczelina która mona tez reg uszczelką i to wszystko. Np. w MZ jest pochylenie zwykłe płaskie i to wszystko robione maszynowo, o ile dobrze pamiętam.
Jest ok
