Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
-
WojtasWsk
- Posty: 6
- Rejestracja: 2023-10-21, 14:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wski 125, wsk 175
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WojtasWsk » 2024-07-11, 13:51
Witam serdecznie wueskowiczów jakiś czas temu składałem silnik wsk 125 na lux zrobiony kazdy tuning jaki był możliwy (oprócz zmierzonego dyfuzora) wszystko dobiegało końca ale okazało się że jezdzi tylko na 1 a 2 i 3 bieg wyskakuje. Moje przypuszczenia mogą być poprawne ale wole usłyszeć więcej osób i zobaczyć jakie jest ich zdanie

pozdro
i jeszcze jak jest tu garry performance to informuje że głowica nie jest szczelna i trzeba dać uszczelkę zwykłą bo oring nie daje rady

-
krajdomini
- Moderator
- Posty: 222
- Rejestracja: 2020-11-17, 17:44
- Moje maszyny: WSK M06 B3 Kos 1985
- Lokalizacja: łódzkie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: krajdomini » 2024-07-11, 14:35
Hej, może być słaby stan kłów na wałku zdawczym i kole zębatym 22z, muszą się zazębiać pod lekkim skosem. Strzelam w to, ponieważ skoro zrobiłeś silnik "na lux", to i dystansowanie pewnie jest ok

-
WojtasWsk
- Posty: 6
- Rejestracja: 2023-10-21, 14:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wski 125, wsk 175
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WojtasWsk » 2024-07-11, 21:12
krajdomini pisze: ↑2024-07-11, 14:35
Hej, może być słaby stan kłów na wałku zdawczym i kole zębatym 22z, muszą się zazębiać pod lekkim skosem. Strzelam w to, ponieważ skoro zrobiłeś silnik "na lux", to i dystansowanie pewnie jest ok
masz racje trochę posiedziałem i też tak sądze, skrzynia starta lekko ale widocznie to wystarcza żeby wyskakiwały biegi... trzy zębatki do wymiany i powinna śmigać

-
krajdomini
- Moderator
- Posty: 222
- Rejestracja: 2020-11-17, 17:44
- Moje maszyny: WSK M06 B3 Kos 1985
- Lokalizacja: łódzkie
-
Kontaktowanie:
Post
autor: krajdomini » 2024-07-12, 08:32
WojtasWsk pisze: ↑2024-07-11, 21:12
masz racje trochę posiedziałem i też tak sądze, skrzynia starta lekko ale widocznie to wystarcza żeby wyskakiwały biegi... trzy zębatki do wymiany i powinna śmigać
To nawet rękami można sprawdzić, bierzesz tryb 22z i wałek zdawczy w dwie ręce, zazębiasz ze sobą kły i szarpiesz trybem 22z w kierunku obrotu podczas jazdy, a potem szarpnij nim w drugą stronę. Kły na trybach wyrabiają się tylko w kierunku jazdy, więc poczujesz, że w szarpiąc w kierunku jazdy tryby się lekko wyślizgują, a w odwrotną stronę ściagają się do siebie.
Skoro czuć to w ręce, to co dopiero pod ogromnym obciążeniem skrzyni podczas jazdy

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości