zębatki wsk 125
- juzek1990
- Posty: 68
- Rejestracja: 2007-01-20, 22:31
- GG: 0
- Lokalizacja: opolskie
- Kontaktowanie:
zębatki wsk 125
witam moja zębatka napędowa w silniku ma 13 zębów,,,,jaką mozna dośtać najmniejsżą jaką największączy mozecie napisać czy gdy załoze większą lub mniejszą zembtake czy będzie w duzum stopniu odczuwalny spadek mocy lub prędkośći,,,jakie macie zembatki w wsk 125 i jakie osiągacie prędkości.ps z tyłu mam 43 zęby...więc jaką byście mi radzili zakupić żębatke tak aby motocykl był i szybki i zrywny
Ostatnio zmieniony 2007-11-22, 22:41 przez juzek1990, łącznie zmieniany 1 raz.
w w w w w w w w
w w w w w
w ww w w ww
ww ww wwww w w
w w w w w
w ww w w ww
ww ww wwww w w
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- juzek1990
- Posty: 68
- Rejestracja: 2007-01-20, 22:31
- GG: 0
- Lokalizacja: opolskie
- Kontaktowanie:
- RaPi
- Posty: 121
- Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: ze Świdnika
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- sismon
- Posty: 338
- Rejestracja: 2007-11-14, 23:38
- GG: 1514345
- Lokalizacja: Kock
- Kontaktowanie:
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
ostatnio trochę pokombinowałem zębatkami w swoich WSK no i opisze to na przykładzie WSK 125 więc jeśli chcemy żeby WSK była szybsza ale żeby nie brakowało mocy podczas jazdy we dwie osoby pod górki opcja 13z-41z jest super taki kompromis pomiędzy mocą a szybkością jest odczuwalna różnica po zmianie z 13z-43z czyli orginalnej , jeśli chcemy żeby WSK 125 osiągała całkiem niezłe prędkości dobra jest opcja 15z-41z przy której wartość przełożenia napędu spada z 3.30 do 2.73 z tym że są trudności z podjazdem we dwie osoby pod górki ale zaleta jest taka że jak jadę koło kumpla który ma zębatki 13z-43z to on jedzie już na 3 biegu średnimi obrotami a ja dochodzę do wysokich obrotów na 2 biegu , aktualnie właśnie taką zębatkę mam w tej bordowej B3 i jeździ się fajnie



no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2007-10-30, 20:02
- GG: 0
- Lokalizacja: Wiązownica
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
1angel, mam to samo z licznikiem i nigdzie nie mogę znaleźć jak to zrobić;).
A co do zębatek to układ 13z-41z tak jak kolega powiedział to najlepszy kompromis mam zamiar to zamontować
kumpel jeździ już 1 sezon na takim układzie i sobie chwali mówi że jest o wiele lepiej 
A co do zębatek to układ 13z-41z tak jak kolega powiedział to najlepszy kompromis mam zamiar to zamontować


miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
- ŻbiKu
- Posty: 1624
- Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE - Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontaktowanie:
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
- Adamos
- Posty: 162
- Rejestracja: 2007-01-04, 10:07
- GG: 5534560
- Moje maszyny: WSK - M06 B1, M06 L, gil, M21W2, kos
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontaktowanie:
Niektóre liczniki rowerowe są odporne na zakłócenia i powiem wam ze ja taki mam..
Gdy chcialem sprawdzić poprawnosc pomiaru oryginału zamontowałem go razem z licznikiem oryginalnym i pokazywal identycznie.
A jeżeli chodzi o bujanie się licznika wcale nie musi byc to wina linki, moze byc to spowodowane takze rozjechanym napedem linki, no i co oczywiste wyluzowanym włosem czy jak kto woli spręzyną predkosciomierza. Pozdrawiam

A jeżeli chodzi o bujanie się licznika wcale nie musi byc to wina linki, moze byc to spowodowane takze rozjechanym napedem linki, no i co oczywiste wyluzowanym włosem czy jak kto woli spręzyną predkosciomierza. Pozdrawiam

- Xabi
- Posty: 292
- Rejestracja: 2007-11-02, 17:26
- GG: 0
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontaktowanie:
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości