Elektroniczny bezstykowy zamiennik zapłonu silnika W2B
: 2010-10-03, 10:09
Aukcja allegro:
Tel do gościa: (032) 6162624
Zdjęcia: Link: http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ory=0&sg=0
Co Wy na to? Dla WueSKwych turystów jak znalazł.
Znając życie pewnie dałoby rade wykonać to samemu wiele mniejszym kosztem. Wystarczy rozszyfrować jakie elementy są zastosowane, co akurat opis i zdjęcia aukcji bardzo nam ułatwiają.
Zapraszam do dyskusji na ten temat.
Kod: Zaznacz cały
Witam na mojej aukcji.
Oferuję bezstykowy elektroniczny zapłon do motocykli SHL175 Gazela M17 oraz WSK 175 wszystkie modele (wyposażone w silniki W2 W2B 059 i pochodne) z prądnicą 12 i . Dodatkowo jest to zapłon z automatycznie - elektronicznie regulowanym kątem wyprzedzenia zapłonu.
W poniższym rozwiązaniu zastosowano układ bezstykowy sterowany czujnikiem magneto-indukcyjnym poprzez znacznik na krzywce. Elektroniczny moduł zapłonowy reguluje kąt wyprzedzenia zapłonu w zależności od obrotów silnika w zakresie od około 7 stopni przed ZZ przy obrotach biegu jałowego do 35 stopni przed ZZ dla prędkości obrotowej maksymalnej. Umożliwia to niezwykle spokojną i miękką pracę silnika na obrotach biegu luzem i wyższą moc maksymalną niż dla stałych ustawień fabrycznych. Dodatkowym plusem jest znaczne zwiększenie trwałości silnika wyposażonego w regulator kąta zapłonu ze względu na zmniejszenie obciążeń korby i tłoka zbyt wczesnym zapłonem na niskich obrotach i zbyt późnym na najwyższych obrotach jak w przypadku stałego punktu zapłonu. Układ po jednokrotnym ustawieniu punktu zapłonu jest CAŁKOWICIE BEZOBSŁUGOWY nie wymaga żadnych regulacji i konserwacji przez cały okres eksploatacji. Jest też praktycznie zupełnie bezawaryjny oraz wodoodporny.
PREZENTACJA DZIAŁANIA:
http://www.youtube.com/watch?v=mFY5ruZzG30
GWARANCJA 2 Lata na wszystkie elementy.
Motocykl można uruchomić bez akumulatora lub z akumulatorem rozładowanym. Zalecam stosowanie akumulatorów żelowych bez obsługowych, zapobiega to korozji elementów motocykla spowodowanych kwaśnymi oparami , jak też ułatwia eksploatację bowiem nawet po roku nie ulega bez konserwacji całkowitemu rozładowaniu.
W skład zestawu oferowanego na tej aukcji wchodzi: Cewka zapłonowa z kablem i fajką , regulator napięcia, moduł zapłonowy , czujnik położenia wału korbowego, Schemat elektryczny zmian oraz ich opis słowny a także szczegółowy rysunek i zdjęcia przeróbek które należy wykonać we własnym zakresie.
Aby całość poprawnie działała potrzebne są tylko niewielkie zmiany w instalacji elektrycznej właściwie polegające na dołączeniu regulatora napięcia i modułu oraz godzina prac związanych ze znacznikiem i montażem czujnika. Potrzebny jest dostęp do tokarki lub tokarza (30 minut pracy) oraz blacha aluminiowa 4-5 mm fi 50 mm oraz płaskownik żelazny 8-10 mm.
Po zakupie zestawu można przesłać na adres firmy cały silnik do zamontowania i wyregulowania w tym dorobienie płytki pod czujnik i znacznika. Cena z aukcji nie obejmuje jednak montażu , a tylko wymieniony wcześniej zestaw części i dokumentację.
Oczywiście to rozwiązanie zapłonu zostało przetestowane i nadal jest na kilku dziesięciu obecnie silnikach min. cały czas eksploatuję je w mojej SHL Gazela. Można to obejrzeć osobiście u mnie w firmie - zapraszam. Poniżej przykładowy zadowolony użytkownik:
tomski_2005 (117) (Kupujący) Pozytywny wto 14 wrz 2010 13:17:01 CEST 1210554530
Pokaż
Wszystko OK! Polecam Allegrowicza.
Zmiany są opracowane dla silników GAZELA M17 i WSK 175.
Zapraszam do zadawania pytań w razie wątpliwości - chętnie odpowiem.
Poniżej kilka zdjęć poglądowych dla zobrazowania zakresu prac , nie jest to skomplikowane dla przeciętnego majsterkowicza montaż zajmuje około 2 godzin potrzeba dostępu do tokarki na 30 minut (wystarczy nawet najzwyklejsza mała tokarka)
Zdjęcia: Link: http://allegro.pl/listing.php/search?st ... ory=0&sg=0
Co Wy na to? Dla WueSKwych turystów jak znalazł.
Znając życie pewnie dałoby rade wykonać to samemu wiele mniejszym kosztem. Wystarczy rozszyfrować jakie elementy są zastosowane, co akurat opis i zdjęcia aukcji bardzo nam ułatwiają.
