WFM 1955 rok
-
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
Wszystko git,ale dodawaj zdjęcia w jednym poście
.

-
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
nie idzie w jednym... nie wiem czemu 

-
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
- peter125-175
- Posty: 1336
- Rejestracja: 2012-08-05, 21:59
- Moje maszyny: 50 sztuk
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
dzięki
następnym razem obiecuję poprawę

następnym razem obiecuję poprawę

-
- Posty: 313
- Rejestracja: 2009-06-29, 13:13
- GG: 1339321
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
Stan nawet nawet niezły
Cylinder jest nie oryginalny !!!
Cylinder jest nie oryginalny !!!
Kupie części do Hondy CB 500 FOUR z lat 70 lub całą Honde !!! rafal.junak@gmail.com
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 2014-06-09, 19:58
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM, WSK, KawasakiZ1000
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
Cylinder da radę dokupić dobrze że masz wkład lampy przedniej i żółwika
nie widzę jak z przełącznikiem ebonitowym, jest strasznie drogi i rzadki.

-
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
Przełącznik świateł bakelitowy oczywiście jest dokupiony, bo ten który był jest zniszczony. Brakuje mi jeszcze "gaszaka".
-
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
Zabrałem się w końcu za renowację.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
Git robota
Gdzie kupowałeś cylinder, też muszę to zrobić, bo mój ma wyłamanych kilka żeberek. Gaźnik regenerowany?

-
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
Cylinder niestety allegro, ale trafiłem na "kup teraz" w rozsądnej cenie po szlifie z tłokiem ze starych zapasów. Gaźnik wymyty, oczyszczony i sprawdzony w mojej SHL M04- bez zarzutu. Myślę, że na razie nie ma co w nim więcej grzebać.
- wujcio
- Posty: 1764
- Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
- GG: 0
- Lokalizacja: okolice Krakowa
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
Jak masz dobrego spawacza to jest w stanie naprawić urwane żeberka.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
Niestety nie mam tych żeberek
Nie wiecie z czego możnaby ewentualnie dorobić? Jest jakaś blacha żeliwna?

-
- Posty: 306
- Rejestracja: 2011-10-21, 20:12
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk-ki, WFM-ki
SHL-ki,Junak, - Lokalizacja: Parczew
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
Z tego co wyczytałem na forum, niektórzy dorabiają je z żeberek zużytych cylindrów.
-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
Chyba tak będę musiał zrobić, dzięki!
- zmyngut
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
Ja mam jednego takiego dawcę- już prawie jest ogolony z żeberek. Spawane były żeliwną elektrodą. Żeliwo przed spawaniem trzeba nagrzać i po spawaniu nie pozwolić mu zbyt szybko stygnąć bo pęknie.
- czankete
- Posty: 1327
- Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
- Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
...ja spawam ale bez żadnego podgrzewania i nic nie pęka - zwykła elektroda do żeliwa 1,6 mm - przy odrobinie cierpliwości można spawać nawet głęboko między żeberkami. Spawam punktowo stopniowo uzupełniając po kolei nieprzetopione miejsca. Aha, jeszcze przed spawaniem po dopasowaniu poszczególnych elementów o ile to możliwe i jest dostęp fazuję ich krawędzie. Po zabiegu jeżeli gdzieś zrobi mi się większy naddatek spawu wyrównuję szlifierką kątową z tarczą do cięcia grubości 1,2mm
.

-
- Posty: 1444
- Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
- GG: 0
- Moje maszyny: szukam WSK Lelek
- Lokalizacja: Chrzęsne
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
Zmyngut od czego ten dawca, nie chcesz sprzedać?
- zmyngut
- Posty: 687
- Rejestracja: 2011-07-01, 10:20
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk 125
- Lokalizacja: Poniatowa
- Kontaktowanie:
Re: WFM 1955 rok
To zwykły cylinder do 125 znaleziony na złomie- miał utrąconą tuleję ale za to żeberka wszystkie.Texas Ranger pisze:Zmyngut od czego ten dawca, nie chcesz sprzedać?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość