WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Motocykl zaczyna wracac na swoje tory pomału zaczyna rysowac sie jego wygląd.Koła juz mam zrobione cylinder po szlifie nowy tłok pierscienie. Niewiem czy mam załozyc zabezpieczenia na sworzen w formie piescieni zegera czy druciane spręzynki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- zoha267
- Posty: 368
- Rejestracja: 2015-02-09, 21:45
- GG: 0
- Moje maszyny: http://polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Lubartów/Lubelskie
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
W formie pierścieni segera są bardziej trwałe ja zawsze takie zakładam w formie druta sie przegrzewają i maja potem luz
za motóóórrem panny sznurem 

-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Witam ponownie oddałem swój odbłysnik do regeneracji lepiej zregenerowac niz kupic te kupne zawsze cos w nich nie pasuje koszt nie cala stówka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Witam przymierza się do złożenia silnika z tym ze wał korbowy ssprawdzilem ma leków bicie 4 dziesiatki na przeciwnych i 2dziesiatki do 3 na czopaach wału w miejscu lozyskowan .Nie wiem czy to jest w normie
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Witam pisze w sprawie skrzyni biegów przy skłdaniu silnika zauważyłem ułamany kieł zazembiajacy wałek zdawczy z kołem zembatym na wałku głownym tym co kosz sprzęgłowy .Czy ktoś z was ma może czesci do skrzyni biegów i czy tryby od WSK sa takie sam jak w WFM wydaje mi sie ze te kły na zembatkach sa ciensze niż w WSK
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Przyszedł dzien na złozenie silnika i znów jest pod górke kartery sa zwichrowane po skreceniu na sucho na srubki na srodku jest szelina ze nawet uczelka z slikonem nie pomoże ktos musiał nie zle katowac ten silnik przy rozpolowianiu. Co zrobic ktos ma pomysła wstepnie przykleiłem dwa arkusze papieru sciernego na formatke płyty mdf i zamierzam trzec jak tarka az usiadzie cała powieszchnia co wy na to?
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2015-04-08, 23:07
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM S34
WSK M06 B1 - Lokalizacja: Sandomierz
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Ją bym się bał trzeć aż się zejdą,że mi łożyska na wale się nie zejdą,albo ich ściśnięcie za bardzo .Może lepiej podkleić coś od spodo, i nadlać klejem dwuskładnikowym w kolorze aluminium .
- gołąb83
- Posty: 305
- Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
- GG: 0
- Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
- Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Zainwestuj w drugie kartery bo widzę ze chyba Cie to nie ominie. Ja bym nie kombinował........ w jakieś tam szlify lub podklejanie bo albo potem będziesz miła luz albo będzie za ciasno:((((
Wszędzie Szybko Komfortowo:)
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
No zobacze napewno nie bede kleił bo to jest słabe chcociasz te nowe kleje całkiem sa niezłe. Spróbuje podszlifowac najwyzej dorobie uszczlke z grubszego materiału. Ale jeszcze takich karterów nie widziałem tak po gietych
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Złożyłem silnik na grubsza uszczleke z kringielitu tam gdzie była owa szczelina nałozyłem klej dwuskladnikowy zeszlifowałem kostka bo szczelina była od wbijania przecinaka czy srubokreta .Dopadł je w przeszłosci jakis rzeznik .Złozyłem dokreciłem na drugi dzien zalałem ekstrakcyjna komora wału póki co trzyma zobacze jak bedzie trzymac komora skrzyni biegów
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Witam juz pierwsze klamoty pomalowane nawet ładny kolor wyszedł.Silnik juz tez prawie złożony.Zamówiłem pólksiezyc oraz tryb z za zembiajacy sie z półksięzycem lecz ten jest grubszy od starego i ledwo się cofa przy powrocie kopniaka. Mam jeszcze jeden dylemat jak jest uszczelniony wałek startera i zmiany biegów. W WSK był oring w kapie i oring na wałku zmiany biegów a tutaj nic nie widze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- 125 arek
- Posty: 535
- Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
- GG: 6055683
- Moje maszyny: M 06 B1
- Lokalizacja: marcinkowice
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Bo w wfm nie było na wałkach uszczelnienia, miałem kiedyś taki silnik.
Ekipa Południe®
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
To jakie było uszczelnienie czy poprostu sobie kapał olej
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 2013-10-28, 20:20
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 KOS '85
Wsk 125 Garbuska '74,
WSK LELEK '75
WSK M06 - Lokalizacja: Maków Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Ja przypuszczam że zagłębienie na oring powinno być w wałku kopniaka. Nie możliwe że nie było żadnego uszczelnienia między kapą a wałkiem kopniaka. O ile pamiętam to na wałkach od zwykłych b trójek nie ma frezu. Może jakby dotoczył rowek na oring na wałku i założył oring uszczelniający na wałek to olej już by nie ciekł.
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Juz prawie wszystko pomalowane zaczynam składac sprzęta. Kolor tutaj jest nie adekwatny do stanu faktycznego najlepiej real widac na zdjeciu z półka licznika
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Witam problem mam tego rodzju ze nie wiem jak skrecic przednie koło hmmm niby proste a jednak .Po co sa sruby jak w rowerze nakrecone na ośke. Przełozyłem oske przez łozyska i teraz tam gdzie bemben idzie tulejka dystansowa pod bemben ? czy na bemben hamulcowy
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
To może zrobię zdjęcie jak to u siebie mam poskładane ?
Moja WSK M06 1957r
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
http://www.wueska.pl/viewtopic.php?f=70&t=21971
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
Dobra bede wdzieczny
-
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-01-15, 20:32
- Moje maszyny: WFM M06 1966
WSK M06 1957
MZ RT 125/2 1956
WSK KOBUZ 1978 - Lokalizacja: Hańsk
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 98
- Rejestracja: 2015-02-15, 23:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK,jawa,MZ,bmw
- Lokalizacja: Poznan
- Kontaktowanie:
Re: WFM M06 prawdopodobnie pomoc w rekonstrukcji
No to dobrze założyłem w sumie. Troche to nie jest dotarte ale sie dotrze bedzie dobrze. Generalnie maszyna wygłada oszałamiająco tylko jakos tak nisko sie siedzi jak na romecie 2-biegowym. Jeszcze jakbym mógł kolege porosic o podpowiedz jak jest mocowana sprężyna stópki centralnej bo mam sprezyne mam kawałek wyprofilowanego drutu i gdzie to jest uczepione. Od błotnika wystaje kawałek blachy to pewnie jest zatrzask stopki centralnej ale nie wiem gdzie zaczepic sprężyne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości