sworzeń 15 mm
: 2012-11-03, 19:03
witam wszystkich forumowiczów
udało mi się pozyskać ciekawy egzemplarz wfm z 1964, ciekawy bo oryginalny jego przebieg to....139 km, znam jego historię i wiem że ten przebieg jest prawdziwy, jego stan jest prawie idealny, lekko przyrdzewiały rawki, i brakuje jednej puszki narzędziowej oraz filtru powietrza, reszta prawie idealna. Problem się zaczął gdy bliżej się przyglądnąłem maszynie, ktoś w niej grzebał, bo jest pęknięty tłok, wygląda to tak jakby ktoś ściągnął cylinder i kopnął starter, nie przejmowałem się tym bo wiem że części można kupić do momentu gdy się okazało że tłok ma sworzeń o średnicy 15 mm, na allegro te tłoki można dostac tylko na I i III szlif, pozostaje mi tylko kupić I szlif i szlifować cylinder (szkoda mi go bo jest jak nowy) proszę o info czy istnieje jakieś inne rozwiązanie i co to za rzadkie tłoki że nie można ich nigdzie dostać
pozdrawiam
armo
udało mi się pozyskać ciekawy egzemplarz wfm z 1964, ciekawy bo oryginalny jego przebieg to....139 km, znam jego historię i wiem że ten przebieg jest prawdziwy, jego stan jest prawie idealny, lekko przyrdzewiały rawki, i brakuje jednej puszki narzędziowej oraz filtru powietrza, reszta prawie idealna. Problem się zaczął gdy bliżej się przyglądnąłem maszynie, ktoś w niej grzebał, bo jest pęknięty tłok, wygląda to tak jakby ktoś ściągnął cylinder i kopnął starter, nie przejmowałem się tym bo wiem że części można kupić do momentu gdy się okazało że tłok ma sworzeń o średnicy 15 mm, na allegro te tłoki można dostac tylko na I i III szlif, pozostaje mi tylko kupić I szlif i szlifować cylinder (szkoda mi go bo jest jak nowy) proszę o info czy istnieje jakieś inne rozwiązanie i co to za rzadkie tłoki że nie można ich nigdzie dostać
pozdrawiam
armo