Kawasaki LTD 440 LTD 550
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2015-04-21, 22:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSk125
SIMSON SR50
KOMAR2
XLV600V - Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Kawasaki LTD 440 LTD 550
Koledzy, mam pytanie.Nabyłem motocykl jak na foto.Maszyna stała ponad 20 lat nie odpalana.Pytanie - od czego zacząć próbę przekręcenia silnikiem żeby go nie uszkodzić?Świece zapłonowe są wkręcone więc syfu chyba nie naszło.Zdjęte są kolektory wydechowe i nie wiem czy od tej strony zaworów jakaś śniedź nie złapała.Czy wlać na tłoki w cylindry od góry np olej?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Kawasaki LTD 440 LTD 550
Wlej olej na tłoki a najlepiej naftę, i zakręć silnikiem nawet pchając na biegu, olej proponowałbym zlać przed ruszaniem i zalać najtańszym olejem nawet samochodowym, po nagrzaniu zlać i zmienić na docelowy.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2015-04-21, 22:59
- GG: 0
- Moje maszyny: WSk125
SIMSON SR50
KOMAR2
XLV600V - Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Kawasaki LTD 440 LTD 550
Wlanie nafty rozważałem ale czy nie za bardzo rozpuści nagary i osady i czy nie wpłynie negatywnie na wszelkie uszczelnienia w silniku?
- qpa
- Posty: 618
- Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
- GG: 0
- Moje maszyny: mustang ttr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Kawasaki LTD 440 LTD 550
Nic się nie stanie, a ładnie ruszy przyrdzewiałem pierścienie 

- MajkelCIN
- Posty: 456
- Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.? - Lokalizacja: Cinowo
- Kontaktowanie:
Re: Kawasaki LTD 440 LTD 550
Jak już wlejesz naftę/olej/ czy WD40 do cylindrów, to nie ruszaj od razu wałem korbowym. Poczekaj z dzień-dwa, a nawet tylko pół dnia. Niech wszystko, co ma się wymoczyć, niech się porządnie wymoczy w zalewajce.
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: Kawasaki LTD 440 LTD 550
qpa pisze:Wlej olej na tłoki a najlepiej naftę, i zakręć silnikiem nawet pchając na biegu, olej proponowałbym zlać przed ruszaniem i zalać najtańszym olejem nawet samochodowym, po nagrzaniu zlać i zmienić na docelowy.
Kolego zalej olejem motocyklowym jaki ma być polecany przez producenta japońskie motocykle maja ten sam olej w skrzyni i silniku wiec nie ma co kombinować z samochodowym, jak chcesz tanio kup Mannola 10w40. kapni po pare ml oleju pod świece i zakręć silnikiem np na biegu jak polecają koledzy, zalej paliwo z jakiejś strzykawki lub butelki i zobacz czy chyci, może się okazać ze stare paliwo pozalepiało dysze w gaźniku, no i nie zalewaj baku do pełna bo jak stał nie pełny to jak puści w środku rdza to ci pozasyfia wszystko.
- fazerofz6y
- Posty: 537
- Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne - Lokalizacja: scotland
- Kontaktowanie:
Re: Kawasaki LTD 440 LTD 550
Prze odpaleniem rozkrec gazniki i je przeczysc a przede wszystkim dysze .
- Majster55
- Posty: 40
- Rejestracja: 2016-11-01, 23:50
- GG: 0
- Moje maszyny: WFM M06, WSK B1
- Lokalizacja: Zgorzelec
- Kontaktowanie:
Re: Kawasaki LTD 440 LTD 550
wyczyść gaźniki, ale najlepiej tylko na tyle, aby ich nie rozregulować, bo jakaś szansa zawsze jest, że może są ustawione poprawnie. synchro dopiero po odpaleniu. ja bym na Twoim miejscu po wstrzyknięciu oleju na tłoki i odczekaniu jakiś czas zrobił kilka obrotów ręcznie - kluczem osadzonym na czopie. wydaje mi się, że pod lewą kapą powinno być przygotowane pod nasadke
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości