Tylko taka zasadnicza kwestia do czego chcesz tego sprzęta ? Sądząc po całości to raczej do turystyki, więc myślę, że silnik od ETZ 250 to takie minimum

Tylko, że jest jeden problem, bo ten silnik jest zawieszany więc mogą byś małe problemy z wpasowaniem go w tą ramę. Chyba, że silnik od ES 250/2, ale to już jak wiadomo troszkę starsza konstrukcja.
Najlepsze wyjście to oczywiście wsadzić tu silnik od Japonii, wiadomo konstrukcja wysokoobrotowa to już inna jazda niż na ETZ-cie

Myślę, że nawet 125 ccm by już stykło, a jeśli byś nie chciał szaleć i prędkości w granicach 100 km/h Ci wystarczą to nawet 80 ccm. Ale lepiej mieć jednak zapas kliku koni więc 125 ccm to minimum.
Od Jawy Ts 350 to raczej odpada przynajmniej moim zdaniem to niebardzo ten silniczek tu pasuje. Trochę ciężki i nie ma takiego "buta" jak ETZ 250

Pozatym Jawa to Jawa nigdy niewiadomo na co się trafi
