RG 80
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
RG 80
Siema
Chłopaki co sądzicie o Suzuki RG 80. Dla mnie piękna maszyna i na papierze praktycznie ideał(chłodzona cieczą, 6 biegów, przód tarcza). Wygląd jak ścigacz i nawet ładnie wygląda. w porównaniu ze simsonami albo odkurzaczami z plastiku to bestia nie do wycięcia. A wy co o tej Suzuki sądzicie? Miał okazje ktoś jeździć? Jak się jeździ, jakie przyspieszenie i ogólnie jak się sprawuje?
Chłopaki co sądzicie o Suzuki RG 80. Dla mnie piękna maszyna i na papierze praktycznie ideał(chłodzona cieczą, 6 biegów, przód tarcza). Wygląd jak ścigacz i nawet ładnie wygląda. w porównaniu ze simsonami albo odkurzaczami z plastiku to bestia nie do wycięcia. A wy co o tej Suzuki sądzicie? Miał okazje ktoś jeździć? Jak się jeździ, jakie przyspieszenie i ogólnie jak się sprawuje?
Jak miałem tyle lat co Ty to miałem sobie coś takiego kupić, żeby pojeździć legalnie po drodze.
Słyszałem, że moto jest bardzo dobre i na pewno lepsze od skuterów i simsonów...
A pojemność 80ccm wystarczy na pewno.
Powiem tyle: dobry wybór i jak masz zamiar kupić jakiś motorower i masz kasę to się nie zastanawiaj...
Simka nie kupuj nigdy, bo dołożysz trochę grosza i masz dużo fajniejsze moto.
Słyszałem, że moto jest bardzo dobre i na pewno lepsze od skuterów i simsonów...
A pojemność 80ccm wystarczy na pewno.
Powiem tyle: dobry wybór i jak masz zamiar kupić jakiś motorower i masz kasę to się nie zastanawiaj...
Simka nie kupuj nigdy, bo dołożysz trochę grosza i masz dużo fajniejsze moto.
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
- juzek1990
- Posty: 68
- Rejestracja: 2007-01-20, 22:31
- GG: 0
- Lokalizacja: opolskie
- Kontaktowanie:
- Endriu
- Posty: 17
- Rejestracja: 2007-02-07, 20:20
- Lokalizacja: Biłgoraj
- Kontaktowanie:
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2007-09-09, 22:57
- GG: 0
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontaktowanie:
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
- AndreVRG
- Posty: 29
- Rejestracja: 2008-02-29, 22:17
- GG: 2236081
- Lokalizacja: Świekatowo
- Kontaktowanie:
Re: RG 80
Ja mam RG 80. Moto nie do zajechania. Mam '93rok, 45tyś. km przebiegu a chodzi jak nówka. No i nie sa az takie drogie. 2500zl i masz ładna RG. Ogólnie moto godne polecenia. Ja mam moją już rok i jeżdze bez awarii az miło! Polecam!
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: RG 80
2500zł za rg to okazja ale u mnie jest taka sytuacja że nie miał bym na kogo faktury wypisać bo sie nikt na moto nie zgodzi a jak skończę 18 lat to kupie sobie od razu 125
sie jeszcze zobaczy.
wystarczy chcieć 

Ale jak sie dba i szanuje wszystko idzie zajechaćAndreVRG pisze:Moto nie do zajechania.


miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza
- AndreVRG
- Posty: 29
- Rejestracja: 2008-02-29, 22:17
- GG: 2236081
- Lokalizacja: Świekatowo
- Kontaktowanie:
Re: RG 80
No jak byś mu brony zaczepił i ruszył w pole to jasne że byś zajechał. Ale jeżeli stawiasz na koło, stuntujesz troche, palisz gume(bez przesady) to nie zajedziesz. Ale to nie tylko RG, prawie każdego japońca 

- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: RG 80
Że RG nadaje się do stuntu to ja wiem jest wiele przykładów to potwierdzających. Nawet jakiś młody koleś brał udział w zawodach stunterskich w Polsce i zajął chyba 1 lub 2 miejsce nie pamiętam dokładnie.
Ogółem mówiąc Suzuki RG 80 to znakomita maszyna na sam początek.

miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza
- rezik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
- GG: 667778
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Lubin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: RG 80
duza wada takich motorkow sa krotkie biegi i w miescie ciagle trzeba "wachlować" dzwignia biegow
pozatymm "scigacz" z silnikiem 80ccm to obciach
chyba ze zalozysz sobie glosnik symulujacy ryk silnika przy odkrecaniu manetki:P
mniemam ze jest to 2-suw z dosc duza moca przez co jest to bardzo wysilona jednostka (jak np yamaha dt 50 ktora ma az 12KM) - remont co 1.5 sezon jest nieunikniony...
na karcie motorowerowej nie pojezdzisz(chociaz sa tricki z rejestracja na 50cm ale jest to nielegalne i kosztowne)
sugerowalbym kupic jakas 125 bo moc conajmniej 2 razy wieksza a tak czy owak prawko A1 jest potrzebne
pozatymm "scigacz" z silnikiem 80ccm to obciach

mniemam ze jest to 2-suw z dosc duza moca przez co jest to bardzo wysilona jednostka (jak np yamaha dt 50 ktora ma az 12KM) - remont co 1.5 sezon jest nieunikniony...
na karcie motorowerowej nie pojezdzisz(chociaz sa tricki z rejestracja na 50cm ale jest to nielegalne i kosztowne)
sugerowalbym kupic jakas 125 bo moc conajmniej 2 razy wieksza a tak czy owak prawko A1 jest potrzebne
Piszę poprawnie po polsku!
- konan
- Posty: 260
- Rejestracja: 2007-06-12, 22:48
- Lokalizacja: Poznań
- Kontaktowanie:
Re: RG 80
no niezły swoje potrafił miałem gdzieś filmik z jego przejazdem ale po formacie rozwaleniu starego kompa i złożeniu nowego gdzieś sie to zapodziałoO ile mnie pamięć nie myli to był to stunter 13. Słyszałem że wygrał jakieś zawody na RG mając 13 lat. Niezły koleś co?

Ja to bym odzierał jak trening przed jazdą czymś większym. Dzięki temu nabierze się wprawy w redukcji biegów i dopasowaniu odpowiedniego w zakręcieduza wada takich motorkow sa krotkie biegi i w miescie ciagle trzeba "wachlować" dzwignia biegow

ścigacz 80 to nie żaden obciach no może dźwięk nie najlepszy to ma ale to nie jest najważniejsze. Na sam początek jest dobre wielu moich znajomych ceni sobie RG od tego zaczynali swoją przygodę.pozatymm "scigacz" z silnikiem 80ccm to obciachchyba ze zalozysz sobie glosnik symulujacy ryk silnika przy odkrecaniu manetki:P

tak to 2T , 80ccm , 6 biegów moc to dość zróżnicowane waha sie od 10 do 17 KM zależy od rocznika itp. Max. moment obrotowy 9000 Nm z tym remontem to raczej nie tak często czasami parę sezonów wytrzymuje bez remontu w dobrze utrzymanym moto. Co 1.5 sezonu się zgodzę z tym dt jeśli jeździ wyczynowo w zawodach i dostaje po dupcemniemam ze jest to 2-suw z dosc duza moca przez co jest to bardzo wysilona jednostka (jak np yamaha dt 50 ktora ma az 12KM) - remont co 1.5 sezon jest nieunikniony...

Jak to nie pojeździsz jak da sie no może nie legalnie ale problemów z zarejestrowaniem 80 na 50 to nie takie duże problemy jak sie ma znajomościna karcie motorowerowej nie pojezdzisz(chociaz sa tricki z rejestracja na 50cm ale jest to nielegalne i kosztowne)
sugerowalbym kupic jakas 125 bo moc conajmniej 2 razy wieksza a tak czy owak prawko A1 jest potrzebne


Ostatnio zmieniony 2008-03-07, 17:20 przez konan, łącznie zmieniany 1 raz.
miłośnik motocykli WSK-i zwłaszcza
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: RG 80
No dobra - trzeba "wachlować" biegami w mieście. Ale biegi tak lekko wchodzą, że stanowi to raczej radochę a nie upierdliwość!! Zresztą to przecież nie traktor, że z takiego biegu ruszasz, na jakim potem będziesz jechał... Nie jestem znawcą traktorowej techniki jazdy, ale coś mi się zdaje, że w traktorze nie zmienia się biegów w czasie jazdy.duza wada takich motorkow sa krotkie biegi i w miescie ciagle trzeba "wachlować" dzwignia biegow
e-kiosk FENIXa ==> http://fenix.nextpress.pl" target="_blank
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: RG 80
w traktorze ? no zależy , jak jedziesz z dwoma pełnymi przyczepami czy z maszyną rolniczą w polu to raczej piątką nie ruszysz mowa o "60" jednak w pozostałych sytuacjach można spokojnie ruszać z 5 biegu
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK KOBUZ
- Lokalizacja: Kielce
- Kontaktowanie:
Re: RG 80
No dobra = ale w traktorach są skrzynie biegów niesynchnizowane, więc bez trzasków, warczenia nie da się zmienić w czasie jazdy...
e-kiosk FENIXa ==> http://fenix.nextpress.pl" target="_blank
- rezik
- Posty: 196
- Rejestracja: 2007-08-11, 20:14
- GG: 667778
- Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
- Lokalizacja: Lubin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: RG 80
jak jezdzilem ostatnio traktorem z kuzynem to po polnej drodze biegow nie zmienialismy a bylo jakies 30 km/h]
moze to jakis nowy traktor byl:P
Do Konan:
nie wiem czy zauwazyles ale pozytywnie skomentowales post(w cytacie) napisany...przez samego siebie
moze to jakis nowy traktor byl:P
Do Konan:
nie wiem czy zauwazyles ale pozytywnie skomentowales post(w cytacie) napisany...przez samego siebie

Piszę poprawnie po polsku!
- AndreVRG
- Posty: 29
- Rejestracja: 2008-02-29, 22:17
- GG: 2236081
- Lokalizacja: Świekatowo
- Kontaktowanie:
Re: RG 80
Biegi wchodzą prawie bez sprzęgła. Nawet na forum o rg koleś kiedyś temat zapodał opatrzony następującym tytułem : "czy używacie sprzęgła do zmiany biegów?" Oczywiście wskazane jest używanie sprzęgła bo po cos ono tam jest. a co do dźwieku silnika to zakładasz tłumnik od większego moto i masz dźwięk jak marzenie.
- 1angel
- Posty: 1113
- Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
- GG: 10200026
- Moje maszyny: Kilka legend PRLu
- Lokalizacja: WGR
- Kontaktowanie:
Re: RG 80
może jest sprzęgło "półautomatyczne" ja w jawie też nie muszę wciskać rączki , jeżeli dobrze ustawimy automat to przy zmianie biegu nogą samo się wysprzęgli
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości