-
Żurek
Post
autor: Żurek » 2009-10-14, 18:12
-
rutkowski
- Posty: 220
- Rejestracja: 2008-03-25, 11:25
- GG: 9296900
- Moje maszyny: FSM 126 BIS '89
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rutkowski » 2009-10-14, 18:24
Czesi mają Jawe 250 przerobiona na 4T, My nie jesteśmy gorsi mamy przecież WSK 350 z piętrowym silnikiem. Na 100% wycięła by tą pokrakę jak chwasta. Nie należy też zapominać o Junaku V2 którego sklecił nasz rodak
"Polacy nie gęsi, swój język mają"
-
Żurek
Post
autor: Żurek » 2009-10-14, 18:27
no dobra ale nadal 2:3 dla Czechów bo są 3 jawy 4t ;p
-
rutkowski
- Posty: 220
- Rejestracja: 2008-03-25, 11:25
- GG: 9296900
- Moje maszyny: FSM 126 BIS '89
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: rutkowski » 2009-10-14, 18:35
A zapomniałem była przecież jeszcze wykonana przez naszych Jawa 175 z silnikiem Łady samary 1.3 i do tego w gazie

[nawet w TV była], więc na razie remis

3 : 3
-
Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Chota » 2009-10-14, 18:38
Żurek pisze:no dobra ale nadal 2:3 dla Czechów bo są 3 jawy 4t ;p
Janków V2 też jest kilka !
http://www.dzikijunak.riders.pl/gallery/RandyT
Polish motorcycles never die !!!
-
Żurek
Post
autor: Żurek » 2009-10-14, 18:39
no to tymczasowo prowadzimy ... ;p
-
Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Chota » 2009-10-14, 18:43
Znając życie to gdzieś po stodołach kryja sie jakies fajne projekty....
Polish motorcycles never die !!!
-
Żurek
Post
autor: Żurek » 2009-10-14, 21:21
mi się podoba kultura pracy takiego 4t, może moc to porażka choć pewnie nawet nieźle ciągnie... ale dźwięk jak ta lala, całe życie bym jeździł bez jakiego kolwiek wydechu

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości