Strona 1 z 1
Re: ******zajeb****** patent mz 301
: 2008-04-19, 21:25
autor: 125 arek
szkoda roboty kolesia na to mz kanuni 301 ma oryginalnie 24km więc po co to przerabiać jak i tak ma to kopa

Re: ******zajeb****** patent mz 301
: 2008-04-19, 23:19
autor: soltys_16
Turbo ze smarta diesla (widać kolektor na 3 gary) a droga jaką pokonuje mieszanka to chyba 2 km

beznadziejny pomysł, pewnie ma jeszcze mniej mocy

poza tym chyba omawiane już na forum.
Re: ******zajeb****** patent mz 301
: 2008-04-25, 17:30
autor: rutkowski
po pierwsze to jest źle zmontowane sprężarka powinna tłoczyć powietrze do gaźnika ta rura powinna byc zamontowana nie do cylka a na normalnie zamontowany gaźnik a drugi koniec na sprężarke to może by cos dała
po drugie jak sie temu dobrze przyjrzec to mozna zauważyć kawałki rury od klopa tej co idzie od spłuczki

rura ma chyba z 1,5 metra
po trzecie jeśli ja bym to montował to założył bym to przed tłumikiem
jednym słowem ten koles to frajer ze wsi co gówno sie na tym zna

Re: *********zajeb********* patent mz 301
: 2008-04-25, 17:41
autor: rykun
rutkowski pisze:po trzecie jeśli ja bym to montował to założył bym to przed tłumikiem
rutkowski pisze:
jednym słowem ten koles to frajer ze wsi co gówno sie na tym zna
Po tych wypowiedziach uznaje że Ty jesteś amatorem a nie ten "tuner". Zastanów się nad budową silników dwusuwowych a w szczególności tych z turbodoładowaniem. Napisz swoje spostrzeżenia. Dodam że był już o tym temat na forum gdzie było trochę to wytłumaczone i nawet pokazane na zdjęciach.
Re: ******zajeb****** patent mz 301
: 2008-04-26, 11:16
autor: bing17
Czym Wy sie podniecacie ?? Ta MZ to drut jakich mało. Co związku z tym że ma turbosprężarkę ?? Dolot jest za długi, nie ma tutaj chłodnicy powietrza dolotowego. Jest to zrobione naprawdę amatorsko. A podobno niemcy słyną ze swojej "dokładności".