
JUNAK 640cm
- BAŻANT
- Posty: 61
- Rejestracja: 2008-03-01, 10:47
- GG: 12682277
- Lokalizacja: Dominowo
- Kontaktowanie:
JUNAK 640cm
http://www.youtube.com/watch?v=lSH4EAqu ... L&index=67 to ten sam konstruktor co zrobił Junak V2, a teraz 640 cm w Junaku, myślę że jeszcze nie raz ten gość nas zaskoczy 

-
- Posty: 220
- Rejestracja: 2008-03-25, 11:25
- GG: 9296900
- Moje maszyny: FSM 126 BIS '89
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Re: JUNAK 640cm
Ładnie daje, aż ogniem strzela
- pawel15
- Posty: 1247
- Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
- GG: 2782862
- Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
- Lokalizacja: Dąbie
- Kontaktowanie:
Re: JUNAK 640cm
Bardzo ciekawa przeróbka. Pełen szacunek dla konstruktora-wykonawcy
. Bardzo mi się podoba. Widać, że naprawdę moc ma konkretną.

Re: JUNAK 640cm
no kiedyś to w shoucie pokazałem to wsyzscy mówili że taki przeróbki im sie nie podobają
... chyb żeby tak podumał nad S01 do dało dy rade wsadzić gara od S32 


- Chota
- Posty: 185
- Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
- Moje maszyny: Kilka
- Lokalizacja: Biała Podlaska
- Kontaktowanie:
Re: JUNAK 640cm
To od razu cały cylek od s32 bo skok tłoka taki sam jest w obu silnikach a ciekawe jak szpilki?
A co do Jana to ten koleś jest nie zły,sporą kolekcje ma:D A wstawienie grara od jakiegoś VW dawało pojemność 6xxcmm3 chyba nie ???
A co do Jana to ten koleś jest nie zły,sporą kolekcje ma:D A wstawienie grara od jakiegoś VW dawało pojemność 6xxcmm3 chyba nie ???
Polish motorcycles never die !!!
- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: JUNAK 640cm
To lepiej całe s32 jak ja mam, na szpilki chyba nie wejdzie ale kształt karterów podobny.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 2009-12-10, 22:32
- GG: 0
- Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Re: JUNAK 640cm
640cmm???
cylinder od garbusa 500cmm
gażnik od jakiegoś japonczyka i co to ma być iby 640cmm napewno tyle nie ma maź po szlifie 530
cylinder od garbusa 500cmm
gażnik od jakiegoś japonczyka i co to ma być iby 640cmm napewno tyle nie ma maź po szlifie 530
- Brat
- Posty: 874
- Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
- Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
- Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
- Kontaktowanie:
Re: JUNAK 640cm
Pamiętaj że pojemność nie bierze się tylko ze średnicy cylindra.. gość widocznie zmienił skok tłoka, więc pojemność się zmieniła 
PS: odgrzałeś rocznego schabowego.

PS: odgrzałeś rocznego schabowego.
- Stary
- Posty: 1195
- Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
- GG: 3029753
- Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: JUNAK 640cm
Po pierwsze lepiej odgrzać schabowego niż zakładać nowy temat i zaśmiecać forum.
Na swoim koncie ma inne ciekawe konstrukcje między innymi Junaka 500ccm w wersji z lat 60' czyli skok 99mm, średnica cylindra 80mm oraz bardzo ciekawą konstrukcję 560ccm.
Cylindry odlewane są z bloku aluminiowego, następnie obrabianego z wciskaną tuleją samochodową. Wały budowane są od podstaw, natomiast jeśli mnie pamięć nie myli w silniku 640ccm została oryginalna korba, zmieniono tylko przeciwciężary. Tutaj masz zdjęcie wału: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f32 ... 81d64.html . Tłoki pochodzą z innych pojazdów lub są dorabiane na zamówienie - m.in. do Junaka 560ccm oraz do mojego, nadal w wersji 350ccm, jednak przebudowanego. Sama zmiana pojemności niesie za sobą zmiany w głowicy oraz rozrządzie. To już inna, dłuższa historia, może przekona niedowiarków tuningujących Junaki na model VW, a może nie
Motocykl ten ma dokładnie 640ccm. Tutaj film http://www.youtube.com/watch?v=bzp65ZA8i74 po rozwierceniu kanału ssącego, okazało się, że poprzedni miał za mały przelot. Zapewniam Cię kolego "Sebek", że człowiek który prezentuje swoją konstrukcję już dawno wyszedł poza etap tuningu za pomocą cylindra z VWsebek pisze:640cmm???
cylinder od garbusa 500cmm
gażnik od jakiegoś japonczyka i co to ma być iby 640cmm napewno tyle nie ma maź po szlifie 530

Cylindry odlewane są z bloku aluminiowego, następnie obrabianego z wciskaną tuleją samochodową. Wały budowane są od podstaw, natomiast jeśli mnie pamięć nie myli w silniku 640ccm została oryginalna korba, zmieniono tylko przeciwciężary. Tutaj masz zdjęcie wału: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f32 ... 81d64.html . Tłoki pochodzą z innych pojazdów lub są dorabiane na zamówienie - m.in. do Junaka 560ccm oraz do mojego, nadal w wersji 350ccm, jednak przebudowanego. Sama zmiana pojemności niesie za sobą zmiany w głowicy oraz rozrządzie. To już inna, dłuższa historia, może przekona niedowiarków tuningujących Junaki na model VW, a może nie

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości