O, a więc skojarzenie z JJ2S X4 500 było trafne

Cieszę się bo już myślałem że projekt upadł (ostatni wpis na tamtejszym forum jest z 2013 roku). Wielki szacunek dla Pana Synakiewicza za ten patent silnika. Tak po cichu w sumie miałem nadzieję, że ten silnik pojawi się w nowych WSK zwłaszcza, że się tak składa, że klasyczne silniki 2T wypadną z obiegu a tu proszę, prototyp jedynego w swoim rodzaju silnika 2T z oddzielnym smarowaniem.
Gdyby zaczęli produkować chińskie motocykle i tylko przyklejać naklejki to bym się zmartwił.
Chodziło mi o to, że np. Romet dokładnie wiedział do kogo chce adresować motocykle i na co będzie popyt, zrobił to i się rozwinął.
Jeśli ludzie projektujący nową WSK mają obraz do kogo chcą adresować taki nie ukrywam kosmiczny wygląd motocykla to wszystko ok.
Mi po prostu się nie podoba, ale to moje subiektywne zdanie.
Myślałem i myślę nadal, że trafniej by było stworzyć coś w stylu:
- Kawasaki W800
- Royal Enfield Thunderbird 500
- Triumph Bonneville
- czy nawet nowe Urale
Moda na takie właśnie wraca więc za 2-3 lata myślę, że byłoby trafione w punkt.
