X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
- Alien
- Posty: 1981
- Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
- GG: 0
- Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
- Lokalizacja: Słomniki/Kraków
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Ja będę leciał w piątek z Krakowa lub w sobote rano razem z tomcio.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2015-07-30, 23:31
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Witam pisał do mnie wczesniej kolega w temacie wyjazdu na X zlot do Świdnika o której godz. z Lubartowa startujemy?
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Ja z powodu wyjazdu nie bede na zlocie ... ale wam zycze udanej imprezy
-
- Posty: 417
- Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Jak ktoś chce to jutro czyli sobota godz 10 wyjazd z Podkarpacia
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2016-09-29, 18:34
- GG: 0
- Moje maszyny: kos
kobuz - Lokalizacja: Otwock
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Witam Wyjeżdzam jutro z okolic Kołbieli wsk 175 godz 11.30 ktoś chętny się dołączyc ?
- irek
- Posty: 569
- Rejestracja: 2007-01-03, 17:20
- GG: 7348413
- Moje maszyny: Komar, WSK 175
- Lokalizacja: Paszczyna
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Ja będę najprawdopodobniej w niedzielę. Będzie ktoś ze starej gwardii forumowej??
Spawanie TIG Stal zwykła, nierdzewna i aluminium
- mariusz30003
- Posty: 167
- Rejestracja: 2010-01-10, 21:19
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M06 B5 4T
WSK M06-B1
Dezamet Typ 756,2 Stella - Lokalizacja: Lubartów
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Lubartów, dokładnie kolonia Łucka, zajazd u Guza, "pod Helikopterem". Zbiórka ok 9 rano sam start pewnie ok 10. Jedziemy w kierunku na Łęczną.
Trasa :
Łucka-Rokitno-Jawidz-Charlęż-Bystrzyca-Turka-Wólka Lubelska-Długie-Biskupie Kol.-Świdnik
Trasa :
Łucka-Rokitno-Jawidz-Charlęż-Bystrzyca-Turka-Wólka Lubelska-Długie-Biskupie Kol.-Świdnik
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 2012-05-03, 12:17
- GG: 0
- Moje maszyny: Kiedyś były i WSK :)
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Ja startuję z domu koło 8 rano, trasa na Siedlce, Łuków, Kock, Lubartów, Niemce.
Żółte enduro SLR650, na krakowskiej tablicy bo WSK już nie posiadam
Żółte enduro SLR650, na krakowskiej tablicy bo WSK już nie posiadam

- marek-robert
- Posty: 399
- Rejestracja: 2015-04-21, 21:08
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06 B3 1973r
- Lokalizacja: Lublin
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Byłem, zobaczyłem, porozmawiałem, WSK-ę na trasie naprawiałem.
https://www.youtube.com/watch?v=o2u1OwamboI
https://www.youtube.com/watch?v=o2u1OwamboI
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 2012-05-03, 12:17
- GG: 0
- Moje maszyny: Kiedyś były i WSK :)
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Byłem i ja, motorki oglądałem.
PS. fajny filmik, nawet moją żółtą selerkę parę razy widać
PS. fajny filmik, nawet moją żółtą selerkę parę razy widać

- kondzisław
- Posty: 252
- Rejestracja: 2013-11-02, 09:17
- Moje maszyny: Wsk 175 Kobuz 1983r.
- Lokalizacja: POLSKA B
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Również byłem.
Zdjęcia koncepcji nowej Wueski. Zdjęcia z Kuriera Lubelskiego.


Zdjęcia koncepcji nowej Wueski. Zdjęcia z Kuriera Lubelskiego.


- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Nowa koncepcja... Już widzę, że nic z tego nie będzie.... Szkoda.
- peper50
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Co z tym silnikiem jest nie tak? To na krawężnik wogóle by wjechało bez wyrwania silnika z ramy? Czemu rama to jest zwykła kratownica? Brakło polotu, żeby coś bardziej normalnego zaprojektować? Miało być nawiązanie do motocykli z tamtych lat. Nawet w wywiadach mówiono, że motocykl będzie klasyczny a tu takie dziwadło. Powinni brać przykład z Royala Enfielda. Do dzisiaj ich motocykle mają klasyczną linię nawiązującą do historii ... Nie widzę tego projektu.
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
To nawet nie chodzi o to jak to wygląda, bo jak zakładam jest to rama i silnik. Więcej nie mają - OK. Chodzi mi bardziej o to, że przez wzgląd na to jak bardzo ambitnie do tego podchodzą to tym mniej realny jest projekt. Przecież uruchomienie produkcji to nie postawienie hali, parę zgód, troszkę maszyn i jedziemy. To są ogromne koszty. Piszą też o 90% elementów produkowanych z Polski. Teraz ? Ehh. Poważnie, powinni zacząć na spokojnie, być troszkę montownią, może pewne elementy produkować, ale dorabiać się. Jak jest kasa, to inwestować np. w swoje ramy, pózniej koła etc. Nie wymyślać koła na nowo z zerowym doświadczeniem i z bez mała zerowym budzetem. Przecież to trzeba jeszcze sprzedać. Nie wiem... ja tego nie widzę. Znów wielcy wizjonerzy... Przepraszam jeśli uchodzę za buraka i narzekacza, ale w mojej opinii to nie może się udać. Oni już mówią o motocyklu 180 konnym. To takie.. naiwne.
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Znów się przejawia polskie podejście do motoryzacji, czyli jak wpakować super hiper konstrukcje, a potem miauczeć, że nikt nie chce zainwestować kasy na projekt/ nie chce się sprzedawać, bo produkt jest w uj drogi. Przykład współczesnego samochodu Syrenka, konceptu Poloneza.
Już nie mówiąc nawet o tym, że to ma być silnik 2T, a Unia Europejska wraz z każdym kolejnym rokiem zaostrza normy emisji spalin. Już w tym roku dwusuwy odpadły z rynku jednośladów. Romet na początku roku chciał sprzedawać jakiś skuter w 2T na wtrysku, ale chyba normy emisji spalin zabiły wdrożenie go do sprzedaży.
Nie wiem co ćpią w Świdniku, ale niech to odstawią.
A miało być tak pięknie, a wyjdzie jak zwykle.
Już nie mówiąc nawet o tym, że to ma być silnik 2T, a Unia Europejska wraz z każdym kolejnym rokiem zaostrza normy emisji spalin. Już w tym roku dwusuwy odpadły z rynku jednośladów. Romet na początku roku chciał sprzedawać jakiś skuter w 2T na wtrysku, ale chyba normy emisji spalin zabiły wdrożenie go do sprzedaży.
Nie wiem co ćpią w Świdniku, ale niech to odstawią.
A miało być tak pięknie, a wyjdzie jak zwykle.
- PrzemM
- Posty: 90
- Rejestracja: 2015-01-11, 21:28
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK M-150 M06 56r 57r Riviera Lutece Kobuz 2.66 Dudek Junaki
- Lokalizacja: Trawniki
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
To nie do końca jest tak.
Po pierwsze moim skromnym zdaniem na tym etapie prac nic nie powinno zostać pokazane.
Po drugie. Ile osób kupiłoby motocykl który w prostej linii nawiązywałby do wuesek z dawnych lat? 200-300 egzemplarzy? I co dalej? Nowa wueska musi wejść na rynek. Musi sprostać współczesnym trendom. Plany są ambitne. Zarówno supermoto które są obecnie najpopularniejsze jak i z czasem bardziej klasycznych motocykli. To nie jest przedsięwzięcie warte 1 czy 2 mln złotych. Jeżeli firma nie będzie miała zysku to nie będą rozwijane dalsze projekty. Dlaczego padła produkcja WSK? Raz że ze względów politycznych a dwa że w latach 80tych byliśmy już daleko w tyle. Wystarczy porównać nawet prototypy z WSK i motocykle np. Hondy czy Yamahy. Byliśmy 100 lat za murzynami. W eksporcie nie było szans na konkurencję z japońcami a na rynku krajowym motocykl przestał pełnić rolę pojazdu użytkowego. Stał się poniekąd luksusem a w przypadku WSKi wręcz wyśmiewany. Wiejski sprzęt kaskaderski to nie jest powiedzenie z lat 90tych.
Powodzenie przedsięwzięcia to zysk. Ten zysk trzeba jakoś wypracować szukając rynku zbytu wśród najpopularniejszych obecnie motocykli. Dopiero później można myśleć o zaspokajaniu potrzeb bardziej wymagających użytkowników. Ekonomia rządziła, rządzi i rządzić będzie zarówno teraz jak i 30 czy 40 lat temu. Upadł Junak, WSK, WFM czy SHL. Teraz jest szansa na powrót polskiej myśli technicznej a zarazem bardzo innowacyjnej. Za rok będzie już coś więcej wiadomo. Póki co prace idą pełną parą. Nie osądzajmy nic po pozorach. Dajmy chwilę czasu.
Po pierwsze moim skromnym zdaniem na tym etapie prac nic nie powinno zostać pokazane.
Po drugie. Ile osób kupiłoby motocykl który w prostej linii nawiązywałby do wuesek z dawnych lat? 200-300 egzemplarzy? I co dalej? Nowa wueska musi wejść na rynek. Musi sprostać współczesnym trendom. Plany są ambitne. Zarówno supermoto które są obecnie najpopularniejsze jak i z czasem bardziej klasycznych motocykli. To nie jest przedsięwzięcie warte 1 czy 2 mln złotych. Jeżeli firma nie będzie miała zysku to nie będą rozwijane dalsze projekty. Dlaczego padła produkcja WSK? Raz że ze względów politycznych a dwa że w latach 80tych byliśmy już daleko w tyle. Wystarczy porównać nawet prototypy z WSK i motocykle np. Hondy czy Yamahy. Byliśmy 100 lat za murzynami. W eksporcie nie było szans na konkurencję z japońcami a na rynku krajowym motocykl przestał pełnić rolę pojazdu użytkowego. Stał się poniekąd luksusem a w przypadku WSKi wręcz wyśmiewany. Wiejski sprzęt kaskaderski to nie jest powiedzenie z lat 90tych.
Powodzenie przedsięwzięcia to zysk. Ten zysk trzeba jakoś wypracować szukając rynku zbytu wśród najpopularniejszych obecnie motocykli. Dopiero później można myśleć o zaspokajaniu potrzeb bardziej wymagających użytkowników. Ekonomia rządziła, rządzi i rządzić będzie zarówno teraz jak i 30 czy 40 lat temu. Upadł Junak, WSK, WFM czy SHL. Teraz jest szansa na powrót polskiej myśli technicznej a zarazem bardzo innowacyjnej. Za rok będzie już coś więcej wiadomo. Póki co prace idą pełną parą. Nie osądzajmy nic po pozorach. Dajmy chwilę czasu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- peper50
- Posty: 321
- Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Zrobiliby klasyczny motocykl ale twardy. Dostęp do technologii i materiałów jest. Motocykl dla ludzi, do pracy, szkoły, biura, na weekendowe przejażdżki po okolicy, na ryby. Ludzie śmieją się z Rometów czy aktualnych Junaków ale zobaczcie ile tego jeździ. Od groma. Myślę, że gdyby kontynuowali ideę przeznaczenia motocykli WSK to dałoby radę. Wystarczy, że byłby nasz polski i żeby niezawodnością bił na głowę chinole. Mając na półce WSK, Rometa czy Junaka wolałbym dołożyć 1000zł i kupić nasz polski motocykl. Czy musi mieć napchane elektroniki, komputerów itp? Nie wydaje mi się. Dla mnie nawet nie musiałby mieć rozrusznika. Nie mając w tej chwili możliwości tworzenia motocykli konkurencyjnych z Japonią wystarczyłoby może stworzyć odmienną ideę a kto wie, być może obudzi się nowa moda na prostotę, funkcjonalność i niezawodność. Czy np WSK 125 Barron nie mogłaby być wzorem i kierunkiem dalszego rozwoju? Pierwszy stałbym w kolejce po taki motocykl. Tak na marginesie, mam wrażenie, że ta rama z koncepcji to od jakiegoś ścigacza...
- daroohd
- Posty: 2305
- Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
- GG: 0
- Moje maszyny: Wsk Lelek.
- Lokalizacja: Skała
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Masakra ten co to projektowal jezdzi chyba tylko na rowerze....Moze chodzi o to aby zrobic na tym kase czyli znalesc inwestorow dadza kase a tylko pare osob na tym zarobi bo ktos za free tego nie kresli a ze okaze sie nie wypalem to straca ci co w to zainwestowali...a inni zarobia i to nie malo nic nie produkujac...
- BikerDS
- Sponsor
- Posty: 744
- Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
- GG: 4533379
- Moje maszyny: WSK M06B3 1977
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Proszę nie odbierz tego jakoś bardzo źle, ale cała Twoja wypowiedź to same zaprzeczenia. Mówisz o powodzeniu ( zysk ), a piszesz o innowacyjnej myśli technicznej. Napisałeś o tym, że ekonomia rządziła i rządzić będzie. Oczywiście, że tak - tyle, że ten projekt to zaprzeczenie zasad ekonomii. Po dwóch czy trzech latach prezentuje się szkic może 1/3 motocykla, zdawać by się mogło mocno wyrafinowanego. Co do powodów upadku fabryk w Polsce nikomu tu na forum chyba nie trzeba mówić, bo to dla nas chyba jasne. Nikomu nie zależy tak mocno na tym, by nowe WSK nawiązały do starych motocykli, a raczej zależy, by jakieś były produkowane z powodzeniem i by kapitał został w Polsce - reszta - to zwyczajna pochodna sukcesów.PrzemM pisze: ↑2017-08-27, 23:48To nie do końca jest tak.
Po pierwsze moim skromnym zdaniem na tym etapie prac nic nie powinno zostać pokazane.
Po drugie. Ile osób kupiłoby motocykl który w prostej linii nawiązywałby do wuesek z dawnych lat? 200-300 egzemplarzy? I co dalej? Nowa wueska musi wejść na rynek. Musi sprostać współczesnym trendom. Plany są ambitne. Zarówno supermoto które są obecnie najpopularniejsze jak i z czasem bardziej klasycznych motocykli. To nie jest przedsięwzięcie warte 1 czy 2 mln złotych. Jeżeli firma nie będzie miała zysku to nie będą rozwijane dalsze projekty. Dlaczego padła produkcja WSK? Raz że ze względów politycznych a dwa że w latach 80tych byliśmy już daleko w tyle. Wystarczy porównać nawet prototypy z WSK i motocykle np. Hondy czy Yamahy. Byliśmy 100 lat za murzynami. W eksporcie nie było szans na konkurencję z japońcami a na rynku krajowym motocykl przestał pełnić rolę pojazdu użytkowego. Stał się poniekąd luksusem a w przypadku WSKi wręcz wyśmiewany. Wiejski sprzęt kaskaderski to nie jest powiedzenie z lat 90tych.
Powodzenie przedsięwzięcia to zysk. Ten zysk trzeba jakoś wypracować szukając rynku zbytu wśród najpopularniejszych obecnie motocykli. Dopiero później można myśleć o zaspokajaniu potrzeb bardziej wymagających użytkowników. Ekonomia rządziła, rządzi i rządzić będzie zarówno teraz jak i 30 czy 40 lat temu. Upadł Junak, WSK, WFM czy SHL. Teraz jest szansa na powrót polskiej myśli technicznej a zarazem bardzo innowacyjnej. Za rok będzie już coś więcej wiadomo. Póki co prace idą pełną parą. Nie osądzajmy nic po pozorach. Dajmy chwilę czasu.
IMG_20170826_190431_359.jpg
Piszesz - prace idą pełną parą. Tak ? Pokaż

- Szczepan
- Posty: 1778
- Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
- Moje maszyny: B3 Promot
- Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
- Kontaktowanie:
Re: X Zlot Motocykli WSK Świdnik 2017
Nie ma co liczyć, że znajdzie się na to inwestor. Może i sie nie znam, ale to jest raczej koncept jakiegoś wizjonera, a nie realny projekt motocykla, który ma być produkowany na skale masową.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.
Dawniej Borewicz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości