Problem

Tematy nie pasujące do pozostalych dzialów
Odpowiedz
Młody
Posty: 89
Rejestracja: 2012-03-22, 20:17
GG: 26011290
Moje maszyny: Wsk M06B3 '83
Romet Ogar 205
Lokalizacja: Siecie
Kontaktowanie:

Problem

Post autor: Młody » 2012-04-01, 08:16

Witam Odrazu zaznaczam nie wiem czy pisze w dobrym dziale jak nie to prosze o przeniesienie:P. Mianowicie wczoraj byłem u sąsiada który zlecił mi fuche :-D (miałem mu porąbac dzrzewo). No i jak porąbałem to chciał mi zapłacic ale w szopie u niego widziałem Ogara 205:P no i zagadałem z nim i dał mi go + 3 l paliwa:P . Wszystko ładnie pieknie ale komarek jest strasznie słaby na 1 jakos ciagnie zeby wbic 2 to trzeba tak gazowac na 1 zeby nie zgasł. No i jeszce jak komarek sie zagrzeje to za Chiny go nie odpalisz na pycha tylko ostro strzela z tłumika:P. Dodaje ze wyczysciłem gażnik jestem zielony w tych sprawach co to moze byc:P??
"WSK, świetlisty duch PRL'owskich dróg, boskie tchnienie Świdnickiej techniki.."

Awatar użytkownika
jakemdural
Posty: 429
Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
GG: 0
Moje maszyny: wski wfmki
cezeta komarki
i inne
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: jakemdural » 2012-04-01, 11:29

Cylinder sie skonczyl , albo simmeringi.

Awatar użytkownika
Łukasz S.
Posty: 892
Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: wełeski
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: Łukasz S. » 2012-04-01, 11:44

No ja bym raczej celował w zapłon na początku...
Spis WSeK dwuramowych 1955-1971.

---------->OCYNK<----------

M06-64

Nagłośnienie

BAFOMET

Awatar użytkownika
bartek582
Posty: 278
Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 m21w2
Lokalizacja: Barczewo
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: bartek582 » 2012-04-01, 12:01

Łukasz S. pisze:No ja bym raczej celował w zapłon na początku...
lub/i regulacja gaźnika.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6353
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: Savier » 2012-04-01, 12:41

Polecam książki specjalistyczne od naprawy komarków (Jężdżę motorowerem romet czy jakoś tak). Tam masz wszystko ładnie opisane.

Generalnie wykręć świecę i sprawdź kolor. Jeżeli jest mokra, ciemna to wina gaźnika (nieodpowiednia mieszanka paliwowo powietrzna).
Co tutaj dużo mówić, wyregulować zapłon i gaźnik, wtedy będziemy dumać dalej co może być.

Awatar użytkownika
Muciek
Moderator
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowy
Kontaktowanie:

Re: Problem

Post autor: Muciek » 2012-04-01, 12:52

Jak strzela w tłumik to za późny zapłon :P Sprawdź w jakim stanie są pierścienie i cylinder, ja bym obstawiał jeszcze zużyty gaźnik :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości