
Problem
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 2012-03-22, 20:17
- GG: 26011290
- Moje maszyny: Wsk M06B3 '83
Romet Ogar 205 - Lokalizacja: Siecie
- Kontaktowanie:
Problem
Witam Odrazu zaznaczam nie wiem czy pisze w dobrym dziale jak nie to prosze o przeniesienie:P. Mianowicie wczoraj byłem u sąsiada który zlecił mi fuche
(miałem mu porąbac dzrzewo). No i jak porąbałem to chciał mi zapłacic ale w szopie u niego widziałem Ogara 205:P no i zagadałem z nim i dał mi go + 3 l paliwa:P . Wszystko ładnie pieknie ale komarek jest strasznie słaby na 1 jakos ciagnie zeby wbic 2 to trzeba tak gazowac na 1 zeby nie zgasł. No i jeszce jak komarek sie zagrzeje to za Chiny go nie odpalisz na pycha tylko ostro strzela z tłumika:P. Dodaje ze wyczysciłem gażnik jestem zielony w tych sprawach co to moze byc:P??

"WSK, świetlisty duch PRL'owskich dróg, boskie tchnienie Świdnickiej techniki.."
- jakemdural
- Posty: 429
- Rejestracja: 2011-02-01, 13:23
- GG: 0
- Moje maszyny: wski wfmki
cezeta komarki
i inne - Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
Re: Problem
Cylinder sie skonczyl , albo simmeringi.
- Łukasz S.
- Posty: 892
- Rejestracja: 2011-12-13, 18:31
- GG: 0
- Moje maszyny: wełeski
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontaktowanie:
Re: Problem
No ja bym raczej celował w zapłon na początku...
- bartek582
- Posty: 278
- Rejestracja: 2012-01-29, 22:35
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK 175 m21w2
- Lokalizacja: Barczewo
- Kontaktowanie:
Re: Problem
lub/i regulacja gaźnika.Łukasz S. pisze:No ja bym raczej celował w zapłon na początku...
- Savier
- Administrator
- Posty: 6353
- Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
- GG: 0
- Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75 - Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
- Kontaktowanie:
Re: Problem
Polecam książki specjalistyczne od naprawy komarków (Jężdżę motorowerem romet czy jakoś tak). Tam masz wszystko ładnie opisane.
Generalnie wykręć świecę i sprawdź kolor. Jeżeli jest mokra, ciemna to wina gaźnika (nieodpowiednia mieszanka paliwowo powietrzna).
Co tutaj dużo mówić, wyregulować zapłon i gaźnik, wtedy będziemy dumać dalej co może być.
Generalnie wykręć świecę i sprawdź kolor. Jeżeli jest mokra, ciemna to wina gaźnika (nieodpowiednia mieszanka paliwowo powietrzna).
Co tutaj dużo mówić, wyregulować zapłon i gaźnik, wtedy będziemy dumać dalej co może być.
- Muciek
- Moderator
- Posty: 1466
- Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
- Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
- Lokalizacja: Radziechowy
- Kontaktowanie:
Re: Problem
Jak strzela w tłumik to za późny zapłon
Sprawdź w jakim stanie są pierścienie i cylinder, ja bym obstawiał jeszcze zużyty gaźnik 


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości